زائری ممنوع التصویر شد

جزئیات احضار علی ضیا؛ ممنوع‌التصویری محمدرضا زائری؛ توهین به مجلس

او گفته است که در این جلسه مقرر شده است که دیگر زائری نتواند در برنامه‎های صدا و سیما شرکت کند. گفتنی است چندی پیش او با حضور در برنامه فرمول یک، به اجرای علی ضیا، انتقاداتی نسبت به مجلس شورای اسلامی مطرح کرده است.

اکنون که در آستانه 40 سالگی اتقلاب قرار داریم، بیش از پیش فضای این روزها را؛ که یک نفر به علت انتقادش به مجلس شورای اسلامی احضار می‌شود و احتمالا بعد از آن تهدید می‌شود که حضورش را انکار کند، بیشتر مرا به یاد فضاهای فیلم‎ها و داستان‌های پخش شونده از تلویزیون در دهه فجر می‎اندازد. زمانی که ساواک نیروهای انقلابی را دستگیر می‌کند، تهدید می‌کند، بدون حکم دستگیر می‌کند و…

اما امروز چهره جدیدی از مجلس شورای اسلامی برای مردم ما دارد رو می‌شود. رفتار نامناسب نماینده‌ها، مدارک جعلی تحصیلی، فسادهای مالی و اخلاقی و حالا ممنوعیت انتقاد به مجلس در صدا و سیما!

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد گفت که در برنامه فرمول یک، با حضور علی ضیا، حرف‌های نامناسبی در مورد صحن مجلس پخش شد و شانیت آن زیر سؤال رفته است. یادتان نرود ما برای از بین بردن همین شانیت‌های ساختگی انقلاب کردیم. جوان‌های نسل امروز بهتر از جوان‌های دهه شصت مشق انقلاب را دیکته کرده‌اند. شما شاگردان ممتاز مکتب روح‌الله نبودید که اینقدر زود یادتان رفت شانیت‌ها به چه بودند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده ماجرای نماینده هتاک سراوان

دستمزد گلزار برای برنده باش چقدر است؟

مبلغ وام ازدواج در بودجه سال 98

علاوه بر این‌ها ایشان فرمودند جایگاه مجلس دارای قداستی است و قداست آن برای همه آحاد مردم فرض است. بله همان مجلسی که در آن سخن از رشوه می‌شود ولی همه می‌پرسند چه کسی این‌جا فیلم گرفته است! این مجلس قداست دارد! بله حفظ قداست مجلسی که رندی، عضو جدانشدنی از آن شده است، بر همه مردم حتما لازم است!

ایشان فرموده‌اند که تخریب جایگاه مجلس، هجوم بردن به خانه ملت است. تخریب خانه ملت به مصلحت کشور نخواهد بود و باید جلوی این دست کارها گرفته شود.

در نهایت از این جلسه، این خروجی بیرون آمده است که محمدرضا زائری نباید در برنامه‌های صدا و سیما از این به بعد حضور داشته باشد. اما این بگیر و ببند و فیلم نگرفتن‌ها تا کی؟ واقعا تا کی؟

رنجبرزاده گفته است تهیه کننده برنامه و سایر دست‌اندرکاران برنامه‌ها باید زرنگی داشته باشند و برنامه را به سمتی نبرند که  باعث تضعیف جایگاه‌ نظام و کاهش اعتماد مردم و فروریزی اعتماد مردم شود (بخوانید به ضرر ما تمام شود!)

ویدئوی اظهارات محمدرضا زائری در مورد نمایندگان مجلس

رنجبرزاده گفته است که آقای عسکری در جلسه فرمودند اگر زمانی احساس شودآن ورزیدگی و زرنگی در کار و پخش برنامه‌ها و سخنرانی‌ها وجود ندارد یا کوتاهی‌ صورت گرفته، ما از این افراد دیگر استفاده نخواهیم کرد. (بخوانید ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الزندگی و… خواهند شد!)

ایشان فرمودند که اگر برنامه‌ای به ما انتقاد کند، چون ما را تضعیف می‌کند، سرنخ‌های همان فضاهای مجازی که ما آن‌ها را فیلتر کردیم را دارد دنبال می‌کند و در نتیجه او را هم فیلتر خواهیم کرد! چرا که با گفتن واقعیت موجب سلب اعتماد می‌شود و مردم باید همچنان به ما اعتماد داشته باشند!

از نظر ایشان اشتباه یک نفر در مجلس نباید موجب بی‌اعتمادی به همه نمایندگان شود. پس با نگفتن و پخش نکردن آن مسئله باید جلوی نارضایتی مردم را گرفت.

رنجبرزاده در مورد این سوال که آیا محدودیتی برای تهیه‌کننده برنامه فرمول یک و این برنامه ایجاد شده است یا خیر گفت مطمئن باشید هر برنامه‌ای که منجر به آسیب به سطوح نظام و اعتماد عمومی مردم شده و تخریب چهره‌های خدوم نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند، حتما آن مجریان هم به حاشیه می‌روند (بخوانید اخراج یا ممنوع‌االکار شوند!) البته در جلسه روز گذشته هم صدا و سیما به ما قول داد که این اقدام را خواهد کرد. (این بدبخت‌ها را خوب تحت فشار قرار خواهد داد!)

رنجبرزاده گفته من فکر می‌کنم که اگر کوچکترین تردیدی روی مجریان صدا و سیما داشته باشیم که شاید این مجریان برنامه را به سمت و سوی تخریب و اهانت سوق دهند یا کاری کنند که اعتماد عمومی مردم فرو بریزد، رئیس صدا و سیما کوتاهی نخواهد کرد و اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام خواهد داد. پس از این به بعد نباید هیچ انتقادی به ایشان وارد کنید چرا که ممکن است مصداق فروریختن اعتماد مردم شود و مستوجب قهر و عذاب ایشان قرار بگیرید.

خلاصه ازین به بعد بروید شیرتان را بدوشید و 20:30 ببینید تا بفهمید ما چقدر خوب هستیم و هیچ مشکلی در کشور نیست که اگر هم هست، سرنخ‌های ضدانقلاب در بیرون را دنبال می‌کنند و می‌کشیم و زندانی می‌کنیم و ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الهمه چیز خواهند شد! همین! ما که با کسی دعوا نداریم:)

یک دیدگاه در “جزئیات احضار علی ضیا؛ ممنوع‌التصویری محمدرضا زائری؛ توهین به مجلس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *