کیت آزمایش ایدز خانگی

کیت آزمایش ایدز خانگی + خرید کیت آزمایش ایدز

ایدز به عنوان یک بیماری بسیار خطرناک شناخته می‌شود و همه افراد جامعه می‌بایست از راه‌های انتقال ایدز آگاه باشند تا نرخ شیوع این بیماری خطرناک تا حد ممکن کاهش یابد. بیماری ایدز در صورت تشخیص بسیار سریع، تا حدودی قابل درمان و پیشگیری است؛ اما اگر ابتلا به ایدز بیمار تشخیص داده نشود یا تشخیص بیماری ایدز دیر صورت گیرد، درمان به سختی صورت می‌گیرد و یا هرگز ممکن نخواهد شد.

بنابراین بهتر است با روش‌های مختلف آزمایش ایدز آگاه باشیم و اگر ناخواسته در معرض این بیماری قرار گرفتیم، بتوانیم به سرعت از آن آگاه شده و اقدامات پیشگیری از بیماری ایدز را انجام دهیم.

هزینه آزمایش ایدز

هزینه آزمایش ایدز در مراکز خصوصی متنوع است و شما برای آگاهی از هزینه آزمایش ایدز، می‌توانید جزئیات هزینه آزمایش ایدز را مشاهده نمایید. البته مراکز آزمایش ایدز رایگان نیز به همت وزارت بهداشت و هلال احمر ایجاد شده و موارد مشکوک به ابتلای به این بیماری، می‌توانند به این مراکز مراجعه نمایند: آدرس مراکز آزمایش ایدز در تهران و شهرستان‌ها.

اما یکی از روش‌های ابتدایی برای سنجش احتمال ابتلا به ایدز، استفاده از کیت خانگی آزمایش ایدز است. با استفاده از این روش، شما می‌توانید آزمایش ایدز در خانه را انجام دهید و در صورت مثبت بودن نتیجه این آزمایش، به سرعت به بیمارستان مراجعه نموده تا از گسترش این بیماری جلوگیری نمایند.

کیت آزمایش ایدز خانگی

این کیت آزمایش ایدز، برای افرادی مناسب است که در معرض ابتلای به ایدز بوده و لازم است به صورت مکرر خود را از نظر ابتلا به ایدز آزمایش کنند. استفاده از کیت آزمایش HIV و ایدز به این افراد توصیه می‌شود. به عنوان مثال، شغل‌هایی از قبیل آرایشگران، پزشکان، دندانپزشکان، جراحان، پرستاران و … می‌توانند از این کیت استفاده ببرند.

علاوه بر این به کسانی که مراکز کاشت مو، اپیلاسیون، پیکرتراشی، دندانپزشکی و … مراجعه می‌کنند نیز توصیه شدید می‌شود که از این کیت‌های آزمایش ایدز خانگی به همراه داشته باشند.

فردی که می‌خواهد از کیت آزمایش ایدز خانگی استفاده کند، نیاز به تحصیلات، سواد و سن و سال خاصی ندارد و می‌تواند در هر موقعیتی با استفاده از این کیت، آزمایش ایدز خانگی به عمل آورد و از احتمال ابتلا به بیماری ایدز در خود با خبر شود. با توجه به اینکه فرایند درمان ایدز در ایران رایگان می‌باشد فرد پس از آگاهی از وضعیت خود می‌تواند به مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری مراجعه کند و درمان خود را سریعتر شروع کند.

شرایط آزمایش ایدز با کیت خانگی آزمایش ایدز

برای این که بتوانید استفاده صحیحی از کیت آزمایش خانگی ایدز داشته باشد، شما باید مواردی را رعایت کنید. نخست این که برای انجام این تست، نیازی به ناشتا بودن نیست. نکته دوم نیز این که برای موفقیت و صحیح بودن نتیجه این آزمایش، لازم است حداقل 56 روز از زمان واقعه پرخطر گذشته باشد. بهتر است پس از 3 ماه و شش ماه نیز این تست تکرار شود. با این توضیحات، بهتر است افراد مشکوک، به صورت مرتبط و تصادفی خود را از نظر ابتلا به ایدز با کیت آزمایش ایدز، تست کنند.

نکته مهم در خصوص استفاده از کیت آزمایش ایدز خانگی، این است که این تست بر مبنای اتصال آنتی ژن و آنتی بادی عمل کرده و در نتیجه مصرف سایر داروها در نتیجه آزمایش تاثیری ندارد.

مراکز خرید کیت آزمایش ایدز و HIV

مراکز متعددی برای خرید کیت آزمایش ایدز خانگی وجود دارد. شما می‌توانید این کیت را از داروخانه‌های سراسر کشور تهیه نمایید. علاوه بر این امکان خرید این کیت به صورت قانونی و از طریق فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد. در زیر به برخی از این مراکز اشاره می‌شود. شما می‌توانید خرید کیت آزمایش ایدز را به صورت آنلاین از این فروشگاه‌های انجام دهید:

سایت KitHIV

سایت RapidTest

سایت ParsHIV

شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها، درخواست خرید کیت آزمایش ایدز را ثبت کنید. هزینه این کیت نسبتا مناسب بوده و شما به سادگی می‌توانید آن را تهیه کنید.

مجله رازینه، آرزوی بهترین وضعیت سلامتی را برای شما دارد.

۲ دیدگاه در “کیت آزمایش ایدز خانگی + خرید کیت آزمایش ایدز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *