چطور در ایران پول در بیاوریم؟

چطور پول در بیاریم؟ – روش‌های ساده برای کسب درآمد مستمر

مجله اینترنتی رازینه، در بخشی از مطالب خود به موضوعات موفقیت و کسب و کار می‌پردازد. ما در این مطالب سعی می‌کنیم، اصول کسب و کار، کسب درآمد و به عبارت بهتر پول درآوردن را به زبان ساده برای عموم مخاطبان محترم مجله رازینه عرضه کنیم.

همه ما برای این که بتوانیم برای نیازهای خود در جامعه پاسخی بیابیم و به نوعی مایحتاج خود را خریداری نماییم به پول نیاز داریم. بنابراین، کسب درآمد و جستجوی راه‌های جدید برای کسب درآمد (چه کسب درآمد آنلاین و چه کسب درآمد غیر آنلاین)، مورد توجه بسیاری از افراد فعال جامعه است. در این مطلب قصد داریم، برای این که شما مخاطبان گرامی بتوانید بهتر در خصوص روش کسب درآمد مطلوب خود به نتیجه برسید، یک دسته بندی از روش‌های کسب درآمد در ایران را ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید:

چگونه درآمد غیرفعال داشته باشیم؟

با این 10 روش کسب درآمد کنید.

نکته اول: یکی از روش‌های کسب درآمد، کار کردن است!

دقت داشته باشید، که ما در یک جهان مبتنی بر علیت زندگی می‌کنیم، پس اگر به دنبال کسب درآمد (به عنوان معلول) هستید، باید علت آن (یعنی کار کردن) را انجام دهید! حالا این کار کردن ممکن است انواع متعددی داشته باشید، کارکردن برای دیگران، کار کردن برای خود، کار کردن فکری، کار کردن عملی و … . اما چیزی که رد خور ندارد، این است که برای کسب درآمد باید کار کرد.

 

یکی از روش‌های کسب درآمد، فروش زمان است!

ساده‌ترین و سر راست ترین روش کسب درآمد که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، کار کردن برای دیگران و دریافت حقوق است؛ ما به این روش کسب درآمد، کسب درآمد از طریق فروش زمان می‌گوییم! متاسفانه تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه این روش را به عنوان اصلی‌ترین روش کسب درآمد خود انتخاب کرده‌اند.

اگر شما هم دنبال کسب درآمد از این راه هستید، مشکلی وجود ندارد، در میان آگهی‌های استخدامی روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی جستجو کنید تا کار مناسب خود را بیابید. حتی می‌توانید از مطلبی که در مجله رازینه برای همین موضوع نوشته‌ایم، استفاده کنید: چگونه در سال 97 استخدام شویم.

به عنوان یک راه بهتر شما می‌توانید به صورت فریلنس یا آزاد کار فعال باشید، اما در این روش نیز شما برای دیگران کار می‌کنید اما این که چه بخشی از زمان خود را بفروشید، تا حدودی در اختیار خودتان است.

یکی از روش‌های کسب درآمد سرمایه‌گذاری پول است!

اگر تا کنون توانسته‌اید، سرمایه قابل توجهی گرد بیاورید، وقت آن است که از این سرمایه برای ایجاد یک منبع درآمد جدید برای خود استفاده نمایید. پول خود را برای ایجاد یک کسب و کار سرمایه گذاری کنید یا آن را در اختیار یک تاجر و یا فردی که با پول شما می‌تواند به کسب و کار خود رونق بیشتری دهد بسپارید و در سود پول با او شریک شوید. این پول در اغلب موارد از سود بانکی بهتر است. برای مثال می‌توانید پول خود را به یک آرایشگر بدهید تا بتواند مغازه خود را تجهیز نموده و یک نیروی جدید استخدام نماید. در اینصورت با کسب سود بیشتر، شما نیز در این سود سهیم خواهید شد.

یا می‌توانید به یک چوپان که هر روز گوسفندان معدود خود را به چرا می‌برد و برای آن‌ها وقت صرف می‌کند، پول بدهید تا تعدادی گوسفند نیز برای شما پرورش دهد و به این ترتیب بتوانید کسب درآمد از یک منبع جدید داشته باشید.

یکی از روش‌های کسب درآمد، سرمایه‌گذاری زمان است.

مهمترین روش کسب درآمد، که ما آن را به مخاطبان خود توصیه می‌کنیم، سرمایه‌گذاری زمان است. شما با صرف وقت مناسب و به صورت مستمر، قادر خواهید بود به درآمدهای بالا دست پیدا کنید. اگر کارمند هستید و برای بقیه کار می‌کنید، کافی است قدری از زمان خود را آزاد کنید و به مدت سه یا شش ماه به دنبال حرفه مورد علاقه خود بروید و با شوق و علاقه آن را دنبال کنید. در این صورت پس از مدت مشخصی، یک منبع درآمد جدید و خاص خودتان به دست خواهید آورد.

برای مثال کافی است مدت زمان مناسبی را به آشنایی با اصول سئو، ترجمه تخصصی یا تولید محتوا اختصاص دهید تا بتوانید یک وب سایت درآمدزا برای خود داشته باشید. یا وقت خود را صرف یادگیری یک حرفه جدید نمایید.

علت این که به این روش سرمایه‌گذاری زمان می‌گوییم، این است که شما با صرف هدفمند زمان خود، یک بنای مستحکم بنا می‌کنید (همان کسب و کار یا منبع درآمد شما) که در ادامه با صرف زمان اندک، بازدهی خوبی برای شما دارد. در حقیقت شما زمان خود را (حداقل بخشی از آن را) به همراه خود به آینده می‌برید و در عمر خود صرفه‌جویی می‌کنید.

به صورت آنلاین کسب درآمد کنید.

با گسترش اینترنت و تغییر همه چیز، روش‌های کسب درآمد نیز تغییر کرده است. شما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های اینترنتی و بهره‌گیری از ظرفیت اینترنت، کسب درآمد آنلاین داشته باشید و حتی درآمد دلاری به دست آورید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، از مطالب قبلی رازینه در این زمینه استفاده کنید یا کتابچه 17 روش کسب درآمد آنلاین را تهیه نمایید.

۲ دیدگاه در “چطور پول در بیاریم؟ – روش‌های ساده برای کسب درآمد مستمر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *