بچه مهندس ساعات پخش

خلاصه داستان سریال بچه مهندس _ فصل اول و دوم

در قسمتی از سریال بچه مهندس یک، مادری با حال پریشان و پر از اضطراب به پرورشگاهی پناه می‌برد؛ در حالی که صدای اغتشاش و ناآرامی و… به گوش می‌رسد. تا این که بالاخره خود را به پرورشگاهی می‌رساند که تعریفش را شنیده بود. در همان حال مردی از پرورشگاه بیرون می‌آید و زن بچه را با اصرار و التماس زیاد به او می‌سپارد. البته فقط و فقط کودکش را به امانت آن‌جا می‌گذارد و قول می‌دهد چند روز بعد بچه را با خود ببرد.

با این که قوانین پرورشگاه با قبول او مخافت می‌کند، اما بالاخره کودک که اکنون نامش جواد جوادی است، با نیامدن مادرش در همان‌جا ماندنی می‌شود.

زنی بنام صدیقه (ساناز سعیدی) که همسر قدرت، همان کسی که بچه را تحویل گرفت، است. او و همسرش که در پرورشگاه کار می‌کنند، کم کم به جواد علاقه‌مند می‌شود و رابطه مادری با او برقرار می‌کند.

به دلیل علاقه زیاد جواد به کارهای فنی و هوش سرشارش او را به نام بچه مهندس در پرورشگاه می‌شناسند.

کاراکتر دیگر این فیلم مدیر پرورشگاه، خانم جاهد (بهناز جعفری) است که بسیار خشن و سخت‌گیر است. به نوعی نقش بدجنس داستان به او می‌رسد. داستان حول اتفاقات پرورشگاه می‌چرخد و در این بین جواد که مشتاق و امیدوار است که مادرش به دنبال او بیاید، پدرش را میبیند و…

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس 2

زمان پخش و تکرار سریال مینو + خلاصه داستان

دانلود آهنگ تیتراژ سریال مینو – مازیار فلاحی

فصل اول بچه مهندس داستان کودکی جواد را روایت می‌کند در حالی که فصل دوم بچه مهندس در نوجوانی او به سر می‌برد. او که در زمان کودکی با دختری به نام مژگان آشنا شده بود، حالا نیز به دنبال پیدا کردن اوست.

نقطه قوت بچه مهندس که در روزهای ماه مبارک رمضان پخش می‌شد، همان شخصیت‌های بامزه و طنزگونه داستان مخصوصا کودکان بود. اما در این فصل با حذف کودکان دوست‌داشتنی بچه مهندس، بعید به نظر می‌رسد موفقیت‌های قبلی را بتواند به دست آورد.

ساعت پخش و زمان تکرار

سریال بچه مهندس 2 از 8 دی ماه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در سه نوبت 01:45 شب ، 12:15 ظهر و 16:15 عصر نمایش داده می‌شود.

بازیگران مرد در سریال بچه مهندس

پرویز پورحسینی ، سیاوش چراغی پور ، افشین نخعی ، فرزین محدث ، حمید شریف زاده ، عباس جمشیدی فر ، سلمان فرخنده ، علی اوسیوند ، مانی رحمانی

بازیگران زن در سریال بچه مهندس

اندیشه فولادوند ، بهناز جعفری ، بهاره رهنما ، سوگل طهماسبی، سیما تیرانداز ، صحرا اسداللهی ، نسرین نکیسا

بیشتر بخوانید:

حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران

 عوامل و بازیگران بچه مهندس 2:

پرویز پورحسینی، ، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، علی اوسیوند، سیاوش چراغی پور، سلمان فرخنده، عباس جمشیدی فر، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، حمید شریف زاده، نسرین نکیسا، یدا… شادمانی، صحرا اسدالهی، مهران نائل، مانی رحمانی در نقش جواد جوادی و با حضور: بهاره رهنما، افشین نخعی، مریم کاویانی، با هنرمندی: بهناز جعفری، کریم اکبری مبارکه

تهیه کننده: سعید سعدی

کارگردان: علی غفاری

نویسنده: حسن وارسته، امیر شاداب

انتخاب بازیگران و سرپرست گروه کارگردانی: جواد کاسه ساز

مدیرتصویربرداری: رضا شیخی

مدیر صدابرداری: رضا تهرانی

مدیر تولید: جواد سلیمانی

موسیقی متن: مسعود سخاوت دوست، میثم مروستی

خواننده: رضا صادقی

تدوین: ناصر فخری

طراح چهره پردازی: محسن بابایی

طراح صحنه: حمید شهیری

طراح لباس: مژگان عیوضی

منشی صحنه: تهمینه مرتضوی

عکاس: امین مرادی راد

 گروه برنامه ساز: فیلم و سریال شبکه دو سیما

 تعداد قسمت ها: ۳۳ قسمت

 زمان آغاز پخش: شنبه ۸ دی ماه ۹۷

۴ دیدگاه در “خلاصه داستان سریال بچه مهندس _ فصل اول و دوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *