جواد در بچه مهندس

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس 2 (فصل دوم)

سریال پرطرفدار بچه مهندس که در ماه مبارک رمضان به روی آنتن رفت، با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد. هم اکنون سریال بچه مهندس 2 در حال پخش است که فصل دوم همان سریال است. اما شاید بخواهید بدانید زمان پخش سریال بچه مهندس فصل دوم، یا تکرار سریال بچه مهندس که هم اکنون در حال پخش است کی و چه ساعتی است؟

مهم‌ترین مزیت این سریال بازیگران خردسالش بودند که حال به نظر می‌آید با از دست دادن بازیگران خردسالش مخاطبان قبلی را نتواند آن‌چنان جذب کند. فصل دوم بچه مهندس از ۸ دی ماه شروع شده است. همانطور که گفته شد، این سوال وجود دارد که آیا این فصل دوباره می‌تواند موفقیت‌های قبلی را بدست آورد یا نه. آیا تکرار سریال بچه مهندس انتخاب مناسبی بوده است؟

فصل اول سریال بچه مهندس در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت. این فصل بازیگران جذاب و اصلی‌ش را از دست داده و با نوجوانانی سروکار دارد که شیطنت‌های کودکی را ندارند و دیگر بزرگ شده‌اند. نویسنده این فصل از سریال بچه مهندس، نویسنده پایتخت است و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است. آیا تکرار سریال بچه مهندس می‌تواند موفقیت‌های قسمت‌های قبلی را تکرار کند یا خیر؟

در فصل دوم سریال بچه مهندس به نوجوانی شخصیت اصلی(جواد) پرداخته و چالش‌های نوجوانی و تحصیل او را به تصویر می‌کشد.

بازیگران جدید سریال بچه مهندس عبارتند از سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل سفیدی و سیامک اشعریون.

بیشتر بخوانید:

حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران

زمان پخش و تکرار سریال مینو + خلاصه داستان

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس دو

فصل دوم سریال «بچه مهندس» هر شب ساعت 21:30 و بازپخش آن 12 و 16:15 در روز بعد به روی آنتن شبکه دو سیما می رود. تکرار سریال بچه مهندس فصل دوم، ساعت 12 و 16:15 روز بعد آن است. بنابراین در این ساعت شما می‌توانید نظاره گر پخش سریال بچه مهندس فصل دوم باشید.

خلاصه داستان بچه مهندس فصل دوم

موضوع و داستان سریال بچه مهندس در رابطه با زندگی پسری به نام جواد است که در اوایل جنگ چشم به دنیا باز کرده است و سرگذشت او تا به امروز روایت شده است .این سریال در چهار قسمت نوزادی، کودکی، نوجوانی و جوانی جواد روایت شده است و توانسته است مخاطبان زیادی را در ماه رمضان با خود همراه کند. مکان‌هایی که در آن فیلمبرداری شده است، بوستان ولایت و شهرک دفاع مقدس بوده است.

ساعت پخش سریال بچه مهندس فصل دوم، نه و نیم هر شب است و مخاطبان می‌توانند در ساعت 12 و 16:15 روز بعد بازپخش آن را ببینند.

[purchase_link id=”2127″ style=”button” color=”blue” text=”دانلود کتاب “17 روش عملی برای کسب درآمد آنلاین””]

ما در تحریریه مجله رازینه، برای همه علاقه مندان به کسب درآمد آنلاین، یک کتابچه 70 صفحه‌ای آماده کرده‌ایم و در آن به مهمترین روش‌های کسب درآمد آنلاین به صورت دقیق اشاره کرده ایم. شما عزیزان می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام به دریافت این کتاب با هزینه بسیار ناچیز کرده و انشالله به یک درآمد پایدار از طریق اینترنت و روش‌های کسب درآمد آنلاین دست پیدا کنید.

[purchase_link id=”2127″ style=”button” color=”blue” text=”دانلود کتاب “17 روش عملی برای کسب درآمد آنلاین””]

۲ دیدگاه در “ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس 2 (فصل دوم)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *