سیل و کنکور ارشد به تعویق افتاد

کنکور 98 به تعویق افتاد

همانطور که می‌دانید در پی وقوع سیل در برخی نقاط کشور داوطلبان کنکور ارشد در این مناطق خواستار به تعویق افتادن کنکور شدند که امروز خبری مبنی بر به تعویق افتادن کنکور سراسری ارشد منتشر شد. طی این اتفاق ناگوار در کشور، قرار شد زمان برگزاری آزمون کنکور ارشد 98 به دلیل وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور به تعویق بیفتد.

کارن خانلری، عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو است که امروز از تعویق آزمون سراسری ارشد در سال 98 خبر داد و گفت: «در جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصمیم گرفته شد که این آزمون به مدت 7 هفته به تعویق بیافتد. وی افزود: قرار بر این شد تا آزمون ارشد در تاریخ 23 و 24 خرداد امسال برگزار شود.»

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این باره گفته است: «در جلسه فوق‌العاده صبح امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تعویق برگزاری کنکور ارشد ۹۸ موافقت شد. محمود صادقی همچنین گفته است که در جلسه امروز با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ موافقت شد.

خدایی، رئیس سازمان سنجش نیز اعلام کرد که آزمون سراسری کارشناسی 98 در روزهای 13 و 14 تیرماه بدون تغییر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لذا داوطلبان کنکور ارشد سراسری لازم است خود را برای 13 و 14 تیرماه آماده کنند و این برنامه بدون تغییر خواهد بود. به دلیل وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور و درست شدن مشکلات عدیده برای مردم، جلسه‌ای فوق‌العاده برای به تعویق افتادن کنکور ارشد برگزار شد و در آن با عقب افتادن کنکور موافقت شد.

منبع: خبر انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *