درج تقسیم در ورد

تایپ علامت ضرب و تقسیم در ورد

گذاشتن علامت ضرب و تقسیم در ورد شاید برای اولین بار به نظر سخت برسد اما تایپ این علامت در ورد بسیار ساده است. درج ضرب در ورد جزء آسان‌ترین کارها در ورد است که با یادگیری آن به تعداد زیادی سیمبول دیگر دسترسی پیدا خواهید کرد.

علامت تقسیم در ورد هم جزء این دسته از علامت‌هاست که بسیار راحت می‌توان آن را در ورد پیدا کرد. ضرب و تقسیم هر دو جزء علامت‌هایی هستند که برای دانش‌آموزان و دانشجویانی که در رشته ریاضی می‌خواهند فعالیت داشته باشند، بسیار کاربردی است. حتما یک دفعه هم که شده با مشکل تایپ ضرب و تقسیم در ورد مواجه شده‌اند.

از همین رو ممکن است زمان زیادی صرف کرده باشند که بتوانند این علامت‌ها را در ورد پیدا کنند. اما نوشتن علامت ضرب و تقسیم بسیار راحت است و نیازی به صرف زمان زیادی ندارد. پیدا کردن این علامت‌ها در ورد از یک منوی ساده انجام‌پذیر است.

بیشتر بخوانید:

برای گذاشتن ضرب در ورد میبایست از منوی insert و قسمت  symbols روی symbol کلیک کنید و علامت ضرب یا تقسیم را در آن‌جا پیدا کنید. پیدا کردن علامت تقسیم در آن هم بسیار ساده است. شما میبایست در قسمتی که می‌خواهید علامت ضرب را در word وارد کنید، این را کلیک کنید تا این علامت در آن‌جا ظاهر شود.

تایپ علامت ضرب در ورد

همانطور که در شکل می‌بینید میبایست روی علامت تقسیم نیز کلیک کنید تا این علامت در ورد وارد شود.

۲ دیدگاه در “تایپ علامت ضرب و تقسیم در ورد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *