شرکت در ستاره ساز

روش شرکت در مسابقه ستاره ساز

مسابقه تلویزیونی ستاره ساز، یک برنامه تلویزیونی جدید از شبکه 3 سیما است که با هدف کشف استعدادهای فوتبال و معرفی آن‌ها به تیم‌های برتر کشور طراحی و ساخته شده است. به نظر می‌رسد این برنامه (مسابقه ستاره ساز) نقش مهمی در کشف استعدادهای فوتبالی کشور، حتی از شهرهای بسیار دور از تهران داشته باشد. برای شرکت در مسابقه ستاره ساز، امکاناتی در اختیار همه افرادی که احساس می‌کنند دارای استعداد فوتبال هستند، قرار داده شده است که در ادامه این مطلب با شما هستیم تا شرایط شرکت در مسابقه ستاره ساز را بیان کنیم.

مسابقه ستاره ساز با حضور فوتبالیست‌های پیشکسوت کشورمان همچون خداداد عزیزی، فیروز کریمی و مهدی مهدوی کیا برگزار می‌شود. مجری مسابقه ستاره ساز نیز محمدحسین میثاقی، مجری جوان و جویای نام شبکه سه در حوزه فوتبال است.

شرایط شرکت در مسابقه ستاره ساز

برای شرکت در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز، علاقه مندان می بایست ابتدا یک کلیپ قابل پخش از تلویزیون از حرکات فوتبالی خود تهیه و برای این مسابقه ارسال نمایند. ارسال فایل‌های ویدئویی برای مسابقه ستاره ساز از طریق سایت این مسابقه به نشانی https://setaresaz.com انجام می‌شود.

شما می‌بایست ابتدا مشخصات فردی خود را وارد کرده و اطلاعات تماس از قبیل شماره موبایل خود را وارد نمایید. سپس یک پیامک به موبایل شما ارسال خواهد شد که کد موجود در آن را باید در سایت مسابقه ستاره ساز وارد نمایید.

البته هزینه ناچیزی هم برای شرکت در این مسابقه می‌بایست پرداخت کنید که این هزینه در حال حاضر 10 هزار تومان تعیین شده است.

هدف از مسابقه ستاره ساز چیست؟

به گفته سازندگان مسابقه ستاره ساز، هدف از برگزاری این مسابقه کشف استعدادهای جوانان ایرانی در ورزش فوتبال و معرفی آن‌ها به تیم‌های لیگ برتری و سایر تیم‌های مطرح فوتبال کشور است. با توجه به همکاری بازیکنان پیشکسوت فوتبال کشور با این مسابقه به نظر می‌رسد دستیابی به این هدف دور از انتظار نباشد.

جوایز بسیار ارزنده‌ای برای شرکت‌کنندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است. به 3 نفر از شرکت کنندگان این مسابقه که بالاترین آرا را به دست آورند جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این سه نفر بورسیه شده و به آکادمی‌های مطرح آموزش فوتبال در اروپا اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

روش شرکت در مسابقه برنده باش

ثبت نام برای شرکت در خندوانه فصل ششم

قوانین شرکت در مسابقه ستاره ساز

برای شرکت در مسابقه ستاره ساز، قوانینی نیز وجود دارد که به نقل از سایت این مسابقات، این موارد می‌بایست از سوی شرکت کنندگان مسابقه ستاره ساز رعایت شود:

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ستاره ساز از طریق آنها صورت می‌گیرد.

انجام فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام در سایت ستاره ساز به منزله انتخاب نهایی و حضور در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز نیست. ثبت نام و پرداخت هزینه در سایت تنها به منزله ورود به مرحله انتخاب اولیه توسط هیات داوران مسابقه ستاره ساز است.

در صورت موفقیت کاربران در مرحله انتخاب توسط هیات داوران، کارشناسان برنامه ستاره ساز با منتخبین تماس گرفته و آنها به مراحل بعدی دعوت خواهد کرد.

ویدئوهای ارسالی برای ستاره ساز جهت ثبت نام و بررسی توسط داوران بوده و حق بهره برداری، نمایش و استفاده از آنها توسط ستاره ساز در برنامه تلویزیونی و سایر کانال های ارتباطی برای ستاره ساز محفوظ است.

همچنین ستاره ساز ممکن است برای ارتباط با کاربران و بهینه سازی محتوای وب سایت از برخی اطلاعات کابران استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار برای کاربران وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. ستاره ساز هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

ستاره ساز همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند،

اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ستاره ساز و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

۱۶ دیدگاه در “روش شرکت در مسابقه ستاره ساز”

      1. سلام خدمت شما ادمین عزیز من امین رضا خان میرزایی هستم متولد ۲۵دی۸۳
        من عاشق فوتبال هستم و استعداد نیز دارم و خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم توی برنامتون شرکت کنم میشه بگید میتونم شرکت کنم یا نه؟ خواهش میکنم تمنا میکنم التماس میکنم بگید میتونم آخه من خیلی دوست دارم توی برنامتون شرکت کنم من از فصل اول دوست داشتم شرکت کنم ولی نشد که بشه شما دوست دارید به خاطر دوماه ناچیز یه استعداد کشف نشه نه واقعا دوست دارید

    1. با سلام . من بهراد موسوی، ۱۵ساله از شهر اردبیل طرفدار برنامه ی شما هستم و میدانم استعداد های درخشان زیادی در این شهر گمشده وجود دارد من از شما و از پیشکسوتان فوتبال ایران همچون آقای خداداد عزیزی و آقای فیروز کریمی خواهش دارم لطفا به شهر گمگشته نیز بیاییند و مطمعنان میدانم استعداد های زیادی پیدا خواهند کرد ، من حتی خودم نیز به فوتبال عشق می ورزم و حتی چندباری از والدین تقاضا کردم که برای یکبار شده من را برای تست به مشهد یا اهواز ببرند که درست نشد ؛ و همچنین آقای گل جهان (علی دایی) عزیز از این شهر به دنیای فوتبال معرفی شد . لطفا به این شهر نیز سر بزنید و دلمان را شاد و خرم کنید .

      1. با سلام و عرض ادب خدمت دست اندر کاران مسابقه ستاره ساز .بنده محمد مهدی اصغری ورزنه دارای ۸ سال سابق فوتسال و فوتبال در شهر مان که شهری بدون امکانات اعم از آکادمی فوتبال یاز زمین چمن مناسب میباشد فعالیت میکنم ودر پست دروازه بانی مشغولم وبه گفته تمام فوتبالیستی های شهرمان دروازه بان موفقی هستم دارای ودارای چندین جام قهرمانی شهرستانی هستم وچند سال پیش یکی از باشگاههای مطرح اصفهان از من دعوت کرد که به علت سن کم من پدرم موافق نبود ولی الان با رفتن من موافق هست امیدوارم که بتوانم با شرکت در این مسابقه فردلایقی برای فوتبال کشورم باشم با تشکر از شما

    2. سلام علی حسونی زاده هستم پستم هافبک جثه و آرزو اینکه در ستاره ساز قبول شوم

  1. سلام .امیرحسین صالحی هستم ساکن شهر کرمانشاه از مناطق زلزله زده.که الان چند مدت است که درتهران ساکن هستم.من چهارده ساله هستم .وفعالیت بسیار خوبی در ورزش فوتبال دارم.اما متاسفانه به خاطر وظعیت مالی نتوانسته ام درباشگاه شرکت کنم .وبسیار خوشحالم که شما این برنامه را برای امسال من تدارک دیده اید.تنها امیدم به برنامه شماس.باتشکر

    1. سلام .من محمد زارعی هستم وتو فوتبال استعداد دارم ودوستدارم برای فوتبال عرق بریزم.

    2. سلام و عرض ادب به مربیان ستاره ساز بنده عباس نامی هستم از علی آباد لارستان استان فارس من در روستا زندگی می کنم من دوست دارم در فصل دوم شرکت کنم فیلم بازیم داخل اینستا گرام برایتان ارسال می کنم بنده گلر هستم ۱بار دستکش طلا در لیگ لارستان آورده ام پارسال ما تیممان دوم شد و بهتر دروازه بانی به من دادند متولد ۱۳۸۸ هستم ۱۱ ساله ام شماره تماسم ۰۹۰۵۵۹۹۱۶۴۲

  2. سلام و عرض ادب به مربیان ستاره ساز بنده عباس نامی هستم از علی آباد لارستان استان فارس من در روستا زندگی می کنم من دوست دارم در فصل دوم شرکت کنم فیلم بازیم داخل اینستا گرام برایتان ارسال می کنم بنده گلر هستم ۱بار دستکش طلا در لیگ لارستان آورده ام پارسال ما تیممان دوم شد و بهتر دروازه بانی به من دادند متولد ۱۳۸۸ هستم ۱۱ ساله ام شماره تماسم ۰۹۰۵۵۹۹۱۶۴۲

  3. سلام من امین رضا خان میرزایی هستم متولد ۲۵دی ۸۳ من عاشق فوتبال هستم و استعداد نیز دارم و خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم توی برنامتون شرکت کنم میشه بگید میتونم شرکت کنم یا نه؟ خواهش میکنم تمنا میکنم التماس میکنم بگید میتونم چون آخه من خیلی دوست دارم توی برنامتون شرکت کنم من از فصل اول دوست داشتم شرکت کنم ولی نشد که بشه شما دوست دارید به خاطر دوماه ناچیز یه استعداد کشف نشه نه واقعا دوست دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *