چطور به خندوانه برویم؟

ثبت نام در خندوانه سری ششم؛ اپلیکیشن خندوانه

اگر دوست دارید در برنامه جذاب و پرطرفدار خندوانه ثبت نام کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. سری جدید خندوانه از آبان ماه امسال شروع شده است و افراد زیادی برای شرکت در خندوانه سر و دست می‎شکنند. حتی افراد زیادی از شهرستان‌های اطراف به تهران می‌آیند و می‌خواهند در این برنامه حضور داشته باشند.

حالا آیا می‌دانید برای ثبت‌نام در این برنامه باید چه کاری انجام داد؟ شاید بهتر باشد از حالا به بعد با اپلیکیشن خندوانه آشنا شوید.

اپلیکیشن خندوانه؛ حضور در برنامه خندوانه

خوشبختانه اپلیکیشن خندوانه بخش‌های مختلفی دارد که ثبت نام شرکت‌کنندگان را بسیار راحت کرده است. یکی از بخش های اصلی این اپلیکیشن همان ثبت نام برای حضور در برنامه است. اگر می‌خواهید در سری پنجم خندوانه شرکت کنید میبایست این اپلیکیشن را دانلود کنید و اطلاعات لازم را در آن‌جا وارد نمایید.

بیشتر ببینید:

نحوه شرکت در خندوانه 97

فعلا بهترین و البته تنها راه برای شرکت در سری جدید خندوانه، همان ثبت نام از طریق اپلیکیشن خندوانه است.

این اپلیکیشن را از می‌توانید از بازار دانلود کنید.

مراحلی که برای ثبت نام درخندوانه 97 لازم است طی کنید، کاملا واضح و روان است. فقط کافی است اپلیکیشن خندوانه را دانلود کنید و مراحلی که خود برنامه به شما می‌گوید را طی کنید.

قابلیت‌های دیگر اپلیکیشن خندوانه

عوامل برنامه خندوانه تصمیم گرفته‌اند علاوه بر برنامه تلویزیونی‌ای که آماده می‌کنند، از این به بعد از طریق «اپلیکیشن خندوانه» هر روز ویدئو آماده کنند، مسابقه هم ترتیب دهند و قرار مشترک‌هایشان با مخاطبان را تنظیم کنند.

از طریق اپلیکیشن خندوانه همچنین می‌توانید در مسابقه‌های خنداننده‌شو، بخون و ببر، لباهنگ، ادابازی و… شرکت کنید.

در این‌جا اپلیکیشن از آخرین اخبار خندوانه مطلع شوید و کلی خبر جالب در مورد تولید برنامه‌ها، قرارها، مهمان‌ها و… می‌توان یافت. علاوه بر این با فعالیت در اپلیکیشن خندوانه، یکسری امتیاز و رامزی می‌گیرید که کارهای زیادی می‌توان با آن انجام داد. به مهمان‌ها رای می‌دهید و به بقیه او را معرفی می‎کنید.

امیدواریم به سری جدید خندوانه با حضور جناب خان دعوت شوید. زمستان زیبایی را برای شما آرزومندیم.

۳ دیدگاه در “ثبت نام در خندوانه سری ششم؛ اپلیکیشن خندوانه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *