ساعات پخش و تکرار خندوانه و قاچ و کودک شو

ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل ششم (خندوانه سری جدید ۹۷)

طبق آخرین اخبار سه برنامه «کودک شو»، «خندوانه» و «قاچ» برنامه‌های پرطرفدار شبکه محسوب می‌شوند. سری جدید این سه برنامه و برنامه خندوانه با حضور رامبد جوان در ماه ربیع‌الاول دوباره پخش می‌شوند. ساعت پخش خندوانه با حضور جدید جناب خان در فصل ششم را در زیر می‌توانید ببینید. برنامه کودک شو هم که روال جدیدی پیدا کرده است، جزء برنامه‌های پرطرفداری است که ساعت پخش آن شب‌هاست و همچنان برای بیداری کودکانتان زمان مناسبی نیست.

رامبد جوان قبل از پخش برنامه خندوانه بارها در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود که برای فصل جدبد خندوانه نیازمند نیروهای جدید و تازه نفس است و می‌خواهد کار قاچ و خندوانه را به برنامه‌های جدید و پرمخاطب تبدیل کند. برنامه خندوانه از 30 آبان هر شب به روی آنتن می‌رود. همچنین برنامه قاچ که توانسته مخاطب زیادی را به خود جذب کند، از سوم آذر شروع به کار کرده است.

برنامه قاچ به نظر نوعی روایت جدیدی از خندوانه است و باز هم همان روال‌های همیشگی را که د رذهن رامبد می‌گذرد، دنبال می‌کند. ساعات پخش خندوانه در این فصل متاسفانه محدود به چند شب شده است. پخش سری جدید خندوانه در روزهای چهارشنبه تا جمعه است.

تکرار و پخش سری جدید خندوانه به شرح زیر است: پخش برنامه اصلی خندوانه از چهارشنبه تا جمعه، ساعت 23 است. تکرار خندوانه روز بعد آن به مدت 4 بار، ساعت ۰۳:۰۰ و ۰۷:۰۰  و ۱۱ صبح و ساعت ۱۷ بعد از ظهر خواهد بود.

برنامه قاچ ساخت رامبد جوان نیز از شنبه تا سه شنبه ادامه خواهد داشت. زمان پخش و تکرار برنامه قاچ خندوانه، روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود. تکرار برنامه‌ی قاچ ساعت ۰۰:۳۰ ساعت ۱۰:۳۰ ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قرار بر این شده است که برنامه خندوانه در این سه شب مهمان خانه‌های مردم باشد و برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی در شب‌‎های دیگر روی آنتن برود. ساعت پخش برنامه کودک شو نیز همان ساعت 23 هر شب است. روال این برنامه‌ جذاب نیز مثل سابق نیز و تغییراتی را با خود در فصل جدید کودک شو به همراه داشته است.

در فصل جدید خندوانه دوباره حضور جناب خان به چشم می‌خورد. او که با آهنگ‌های جنوبی طرفداران زیادی به خود جذب کرده است، گفته در این دو سال درگیر خواستگاری بوده که متاسفانه هنوز هم موفق به جلب رضایت احلام نشده است. بی‌شک یکی از عوامل مهم پخش چند باره و چند باره خندوانه و تکرارهای متعدد آن در ساعات مختلف شبانه روز همین حضور با مزه جناب خان بوده و است.

۳ دیدگاه در “ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل ششم (خندوانه سری جدید ۹۷)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *