شرکت در مسابقه برنده باش گروهی

روش شرکت در مسابقه برنده باش + شرکت گروهی

مدتی است که پنج‌شنبه شب‌ها و جمعه شب‌ها شبکه 3 سیما، میزبان یک مسابقه پرطرفداری تلویزیونی با مجری گری محمدرضا گلزار و با محوریت اطلاعات عمومی است. حتما می‌دانید که اسم این مسابقه «برنده باش» است. ولی شاید شما هم از خودتان پرسیده باشید، که چگونه در مسابقه برنده باش شرکت کنیم؟ بهتر است در این مطلب به پاسخ سوال شما در خصوص نحوه شرکت در مسابقه برنده باش اشاره کنیم.

هر شب در مسابقه برنده باش 4 نفر و در هر هفته 8 نفر شرکتی می‌کنند که هر نفر شانس کسب جایزه 200 میلیون تومانی را دارد. به شرط این که بتواند به 15 سوال مسابقه پاسخ صحیح بدهد. برای همین شرکت در مسابقه برنده باش چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. در این مطلب با شما هستیم تا روش شرکت در مسابقه برنده باش را بازگو کنیم.

زمان پخش مسابقه برنده باش

مسابقه برنده باش هر هفته پنج شنبه و جمعه حدود ساعت 22:30 شب از شبکه 3 پخش می‌شود. اگر دنبال این هستید که تکرار مسابقه برنده باش کی هست؟ باید بدانید که این سریال پخش مجدد و تکرار ندارد. ولی زمان پخش مسابقه برنده باش، در دو روز آخر هفته حوالی ساعت 10 و نیم شب هست.

تیزر مسابقه برنده باش

شرایط شرکت در مسابقه برنده باش

مسابقه برنده باش، مثل بسیاری از مسابقات تلویزیونی مبتنی بر چند سوال است که شرکت کننده می بایست به آن پاسخ صحیح دهند. البته این مسابقه تنها یک مسابقه تلویزیونی نیست و بخش مهمی از مسابقه از طریق اپلیکیشن یا نرم افزار موبایلی است. در حقیقت آغاز مراحل شرکت در این مسابقه نصب اپلیکیشن برنده باش و پاسخگویی به سوالات مطرح شده در این اپلیکیشن است. در حقیقت تنها روش شرکت در مسابقه برنده باش، نصب این اپلیکیشن و طی مراحل آن است. یعنی اگر می‌خواهید بدانید که چگونه در مسابقه برنده باش شرکت کنیم، بهتر است این اپلیکیشن ها را نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن موبایلی برنده باش برای اندروید

دانلود اپلیکیش موبایلی برنده باش برای iOS

روش دیگر برای دریافت اپلیکیشن برنده باش، شماره گیری *710# از طریق تلفن همراه است.

از بین تمامی نفراتی که هر هفته در مسابقه اپلیکیشن برنده باش شرکت کنند، 8 نفر که بالاترین امتیاز را به دست آورند، در مرحله تلویزیونی مسابقه شرکت خواهند کرد. امتیازات کاربران در ابتدای هر هفته صفر می‌شود تا افراد جدید نیز امکان و شانس شرکت در مسابقه برنده باش را داشته باشند.

سوالات اپلیکیشن تا حدی از سوالات مطرح شده در برنامه تلویزیونی سخت‌تر هستند و نیاز به اطلاعات عمومی زیادی دارند.

جوایز مسابقه برنده باش

هر نفر از 8 نفری که بالاتری امتیاز اپلیکیشن را در هر هفته دریافت کند، شانس این را دارد که با پاسخ گویی به 15 سوال محمدرضا گلزار در پایان هفته، برنده 200 میلیون تومان جایزه نقدی باشند. علاوه بر جایزه برای این هشت نفر، کسانی که در مسابقه اپلیکیشن شرکت می‌کنند، کد قرعه کشی دریافت می‌کنند و در نهایت 300 نفر از این افراد به شرکت در مسابقه برنده باش دعوت می‌شوند و درانتهای هر فصل از مسابقه برنده باشد، یک قرعه کشی بزرگ برگزاری می‌شود و به برنده یک جایزه 1 میلیارد تومانی برای خرید اتومبیل اهدا می‌شود. پس حتی اگر برای ضبط برنامه تلویزیونی دعوت نشوید، شانس برنده شدن یک خودروی یک میلیاردی را خواهید داشت.

جایزه دیگر مسابقه برنده باش نیز به مبلغ 1 میلیون تومان روزانه بین افرادی که در اپلیکیشن بسته سوال خریداری می‌کنند.

برنده باش، پربیننده‌ترین مسابقه تلویزیونی

تهیه کننده مسابقه برنده باش بیان کرد: در صفحات اجتماعی برنامه معرفی کتاب‌ها به صور ت مفصل تری انجام می‌شود تا همراهان مجازی برنامه هم علاوه بر آشنایی کلی، اطلاعات و جزئیات مفیدتری از کتاب‌ها به دست آورند. ضمن اینکه قرار است در معرفی کتاب‌ها مناسبت‌های مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است مسابقه برنده باش که آخر هفته‌ها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود، طبق جدیدترین نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات رسانه ملی به عنوان پربیننده‌ترین مسابقه تلویزیون شناخته شده است

نحوه شرکت در مسابقه برنده باش

برای شرکت در مسابقه برنده باش، اپلیکیشن برنده باش را از لینک های بالا باید نصب کنید و حساب خود را ایجاد نمایید.

سپس می‌توانید با پاسخگویی به سوالات بیشتر، امتیاز کسب کنید و به رتبه های بالاتر برسید. دقت کنید که در ابتدای شرکت در برنامه 5 سوال رایگان در اختیار دارید و با پاسخ گویی به سوالات، همچنان سوال جدید در اختیارتان قرار می‌گیرد. اما اگر سوالی را رد کنید و پاسخ ندهید یا پاسخ اشتباه بدهید، یک فرصت را از دست خواهید داد. پس از پایان این فرصت‌ها می‌بایست از طریق پرداخت درون برنامه‌ای نرم‌افزار، سوال خریداری کنید. هر بسته 30 سوالی 5000 تومان هزینه دارد و علاوه بر آن 3 کد قرعه کشی نیز دریافت خواهید کرد. راه‌های دیگری نیز برای کسب امتیاز و سوال وجود دارد:

  • تماشای ویدئو در اپلیکیشن: 3 سوال جدید.
  • دعوت دوستان به شرکت در اپلیکیشن: 10 سوال.
  • نصب اپلیکیشن‌هایی که پیشنهاد داده می‌شود: 20 سوال.

نحوه شرکت گروهی در مسابقه برنده باش

شاید برایتان جالب باشد که شرکت گروهی در مسابقه برنده باش نیز ممکن است. با استفاده از این روش می‌توانید در عرض یک هفته امتیاز زیادی کسب کنید. یک نفر از میان خودتان را به عنوان سرگروه تعیین کنید و بقیه نیز تحت مجموعه او به پاسخگویی به سوالات و کسب امتیاز بپردازید. در نهایت شرکت گروهی در مسابقه برنده باش، به نمایندگی از سرگروه در برنامه تلویزیونی انجام می‌شود. دانستن این مسئله می‌تواند کمک مهمی به شما بکند.  زیرا شرکت انفرادی در مسابقه برنده باش، نیاز به زحمت بسیار زیادی دارد ولی شرکت به صورت گروهی کار نسبتاً آسانی است و کسب امتیاز به این روش ساده تر است.

امیدواریم شما هم بتوانید با دانستن این موارد در خصوص نحوه شرکت در مسابقه برنده باش، در مسابقه شرکت کنید و برنده جوایز مهم این مسابقه باشید. اگر در مسابقه برنده باش شرکت کردید، اعلام کنید که توضیحات آن را در مجله اینترنتی رازینه خوانده‌اید!

۱۰ دیدگاه در “روش شرکت در مسابقه برنده باش + شرکت گروهی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *