ساعات پخش و تکرار سریال گاندو

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو + بازیگران و خلاصه داستان

سریال گاندو یک سریال ضدجاسوسی است که با اتفاقات مهیج آن مخاطبان زیادی را امروزه به خود جذب کرده است. تولید و ساخت این سریال با زحمت زیادی همراه بوده است. ساعات پخش و تکرار سریال گاندو در زیر آمده است. پیشنهاد می‌کنیم این سریال زیبا و دوست‌داشتنی را از دست ندهید.

کارگردان سریال گاندو کیست؟

جواد افشار یکی از کارگردانان پرکار تلویزیون به شمار می‌رود. از دیگر کارهای او، می‌توان به مجموعه‌های غروب بی‌پایان، سایه سکوت، پول کثیف، جابربن‌حیان، روز رفتن، گل یا پوچ، روزهای زیبا، لبه آتش، سی‌امین روز، مادرانه، کیمیا، برادر و آنام اشاره کرد.

گاندو یعنی چه؟

«گاندو» اسم یک گونه تمساح پوزه کوتاه است که در جنوب شرقی آسیا (ایران، هندوستان، پاکستان و …) زندگی می‌کند. علت نام‌گذاری این سریال به نام «گاندو» این است که تنها سرنخ پرونده امنیتی مذکور، تمساح یک جاسوس زن است. این تمساح سرنخ پیگیری پرونده شده و باعث رسیدن ماموران به جیسون رضاییان می‌شود.

خلاصه داستان سریال تلویزیونی گاندو

داستان سریال گاندو بر اساس واقعیت است که در آن نام افراد فقط تغییر پیدا کرده است. افشار در تجربه‌ای جدید به سراغ ساخت قصه‌ای امنیتی رفته و مطمئنا که تولید یک مجموعه اکشن و امنیتی آن هم در ایران، کار ساده‌ای نیست.

جیسون رضاییان در سریال گاندو

سریال گاندو برگرفته از پرونده جیسون رضاییان است. جیسون رضاییان  خبرنگار ایرانی – آمریکایی واشنگتن‌پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود و در دی سال ۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد. 

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو

سریال گاندو هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و شما می‌توانید تکرار آن را در ساعت‌های 1:20 بامداد، 9:30 صبح و 14 بعدازظهر مشاهده کنید. 

تعداد قسمت‌های سریال امنیتی گاندو

داستان سریال گاندو  به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است. «گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال گاندو کیست؟

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شد و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه شدند.

 در این سریال وحید رهبانی در نقش یکی از ماموران امنیتی بازی کرده است. علیرام نورانی و فرهاد قائمیان این‌بار در نقش ضدقهرمان هستند و تیم جاسوسان داستان را تشکیل می‌دهند. تعداد زیادی بازیگر خارجی در این سریال حضور داشته‌اند و تقریباً در لوکیشن هر کشور، نزدیک به ۵۰ بازیگر بومی فعال هستند.

مهم‌ترین نکته «گاندو» حضور پیام دهکردی است که نقش محوری و ضدقهرمان این کار را برعهده دارد. پیام دهکردی در نقش «جیسون رضاییان» فردی که چند سالی را به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود، بازی کرده است.

۲ دیدگاه در “ساعت پخش و تکرار سریال گاندو + بازیگران و خلاصه داستان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *