سریال بوی باران

ساعات پخش و تکرار بوی باران (عروس تاریکی)

سریال عروس تاریکی یا بوی باران از آن دست سریال‌هایی است که با داستان جذابش می‌تواند مخاطبان را جذب کند. ضمن این که در این سریال ترکیبی از بازیگران حرفه ای و کهنه کار و بازیگران تازه دور هم جمع شده اند. در داستان بوی باران نرگس محمدی در نقش برادر متهم به قتل بازی می‌کند و می‌‎خواهد بیگناهی برادرش را ثابت کند. ساعات پخش و تکرار سریال بوی باران را از دست ندهید. در این مطلب با شما هستیم تا هم در مورد این سریال بنویسیم و هم ساعت پخش و تکرار بوی باران را به اطلاع شما برسانیم

ساعت پخش و تکرار بوی باران

سریال عروس تاریکی یا بوی باران به کارگردانی محمود معظمی است که در ساعت 22 و 15 دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و  شما می‌توانید روز بعد ساعت 15 و 30 دقیقه شاهد تکرار و بازپخش آن باشید.

عروس تاریکی یا بوی باران چند قسمت است؟

این سریال قرار است قصه‌اش را در حدود 75 قسمت تعریف کند و در حالی که به گفته تهیه‌کننده آن حدود یک ماه تا پایان کار این طرح مانده است، به صورت شبانه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سریال بوی باران از شبکه یک سیما پخش می‌شود که بازیگران جوان و پیش‌کسوتی را در خود جای داده است.

کارنامه کارگردان آقای معظمی در سریال بوی باران

محمود معظمی که تا به حال معدود کار تلویزیونی در کارنامه خود دارد، کارگردان عروس تاریکی در شبکه سه را عهده دار شده است. او در کارنامه کاری‌اش تجربه بازیگری، منشی صحنه بودن و کارگردانی دارد.

او تله فیلم سرشاخ، چند قسمت از مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین سریال‌های شیوع، فاخته و تکیه بر باد را ساخته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عروس تاریکی یا بوی باران

رویا نونهالی، رضا کیانیان، نرگس محمدی، شهرزاد کمال‌زاده، فریبا کوثری، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سیدمهراد ضیایی، مهوش صبرکن، مهدی سلوکی، مریم کاویانی، فخرالدین صدیق شریف، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، آزاده ریاضی، شمسی فضل‌اللهی، آزیتا ترکاشوند،‌ مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… بازیگران سریال بوی باران یا همان عروس تاریکی هستند.

مرجان، یک شخصیت خاکستری در سریال بوی باران

شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر عروس تاریکی که پیش از این تجربه کار کردن با معظمی در سریال شاید برای شما اتفاق بیفتد را دارد، از همکاری با او ابراز رضایت کرده و پیشتر به جام‌جم گفته است: «آقای معظمی در کار سختگیر است اما در عین حال برای بازیگر فضایی باز را جهت بیان نظرهایش به وجود می‌آورد و از ایده‌هایی که در چارچوب نقش باشد و به بهبود آن کمک کند استقبال می‌کند.» این بازیگر بر این باور است ساختار سریال عروس‌تاریکی و اتفاقاتی که در قصه آن پیش می‌آید، می‌تواند مخاطب را جذب کند. او درباره نقش مرجان هم بیان کند: «او یک شخصیت خاکستری است که در ظاهر سعی می‌کند به شخصیت اصلی قصه کمک کند اما در واقع پشت این ماجرا، مسائل دیگری وجود دارد.»

سیاوش در مجوعه بوی باران

کارنامه هنری رضا کیانیان پربار است. او در نوشتن و عکاسی دست دارد اما عمده شهرت و فعالیتش در عرصه بازیگری،‌ آن هم در سینما است. او سال‌هاست در آثار تلویزیونی نیز حضور دارد و از میان آنها آپارتمان، شلیک نهایی، سرنخ، کیف انگلیسی، روزگار قریب، مختارنامه و کیمیا مهم‌ترین سریال‌هایی هستند که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است. آخرین حضوری کیانیان در تلویزیون به سال 97 و سریال زندگی نو بازمی‌گردد،‌ سریالی که چندان دیده نشد. او حالا با نقش سیاوش در سریال عروس تاریکی به این رسانه بازگشته است. نقش اصلی و ظاهرا دشواری که به نظر می‌رسد برای این بازیگر و درخشیدن دوباره او در تلویزیون نوعی چالش محسوب می‌شود.

سیمین در سریال بوی باران

رویا نونهالی گرچه کار در عرصه بازیگری را سال 62 و با نقش‌آفرینی در تئاتر آغاز کرده اما پس از سال‌ها بازی در سینما و کسب جایزه از جشنواره فیلم فجر،‌ با تله‌تئاتر «تله‌موش» به قاب سیما آمد و با نقش متفاوت و ساختارشکنانه ناتاشا در سریال خواب و بیدار ساخته مهدی فخیم‌زاده به چهره‌ای شناخته‌شده برای مردم بدل شد.

نونهالی بعد از این تجربه موفق، بازی در آثار تلویزیونی را ادامه داد و در مجموعه‌های تلویزیونی هم‌نفس، ساعت شنی،‌ ساختمان 85،‌ سایه‌روشن و زاویه هفتم نقش‌آفرینی کرد. او این روزها یکی از اعضای گروه داوران برنامه عصر جدید و مورد توجه مخاطبان سیما است. هم‌زمانی پخش برنامه و بازی او در یکی از نقش‌های اصلی سریال عروس تاریکی، تیغ دولبه‌ای است که هم فرصت بیشتر دیده شدن را به او می‌دهد و هم می‌تواند باورپذیری نقش را برای مخاطبانی که او را در قامت مجری در عصر جدید می‌بینند، دشوار کند.

خلاصه داستان سریال عروس تاریکی یا بوی باران

آنچه در خلاصه این قصه آمده،‌ حاکی از آن است که عروس تاریکی داستان زندگی سیاوش و سیمین، زوج میانسالی را نشان می‌دهد که در کشاکش و تلاش برای سرپا‌نگهداشتن زندگی و فائق آمدن بر مشکلاتشان به سر می‌برند. این سریال روایت گمشده‌هایی است که انسان‌ها در زندگی‌شان جست‌وجو می‌کنند.

رضا کیانیان نقش سیاوش را بازی می‌کند،‌ پدری کارخانه‌دار که کارخانه را رها کرده و به دنبال کار خیر رفته است، اما بعد از مدتی دوباره سر‌کارش بازمی‌گردد و تلاش می‌کند اوضاع به هم ریخته خانواده‌اش را سر و سامان دهد. او که از همسرش‌ سیمین با بازی رویا نونهالی جدا زندگی می‌کند،‌ تصمیم می‌گیرد ارتباط خود را با او از سر بگیرد.

این خلاصه اما تمام قصه عروس تاریکی نیست و این سریال چند قصه را در کنار هم و مرتبط با یکدیگر جلو می‌برد. در قصه عروس تاریکی پنج خانواده حضور دارند. ساناز سعیدی نقش فرشته عروس‌ناکام را بازی می‌کند.

نرگس محمدی نقش ترانه، سید مهرداد ضیایی نقش رستگار یک مامور قانون، حمیرا ریاضی نقش یک وکیل به اسم زارع،‌ مریم کاویانی نقش سمیه و مهدی سلوکی هم نقش پیمان را ایفا می‌کنند. شهرزاد کمال‌زاده نیز به نقش مرجان جان می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *