احمدی نژاد و لاریجانی

حضور دکتر احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

صبح امروز محمود احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد و ازآن‌جایی که سوژه عکاسان بود، ژست‌های جالب خودش را داشت.

او که جو جامعه علیه لاریجانی‌ها را خودش ترتیب داده بود، در جلسه‌ای شرکت کرد که رئیس آن بزرگ لاریجانی‌هاست. احمدی‌نژاد کسی است که تا به الان به هر کجا که اشاره کرده است، توجه مردم را به آن‌جا برده و مطالبات عدالت‌خواهانه‌ مردم را برانگیخته است.

از جمله جاهایی که مورد حمله احمدی‌نژاد و یارانش قرار گرفت، قوه قضائیه بود که البته جهت داشتن او با این قوه و سرانش، از زمان ریاست جمهوری‌اش هر چند در خفا معلوم بود که منجر به اعتراضاتش به رهبری می‎شد و ایشان او را به صبر در مقابل این‌ها دعوت می‌کردند.

یکی از خانواده‌هایی که بیش از هر کس دیگر از احمدی‌نژاد آسیب دیدند، همین خانواده لاریجانی‌ها بودند و هستند که اتفاقات اخیری که برای یاران دکتر احمدی‌نژاد افتاد، خود گواه بسیار واضحی از این دشمنی آشکار لاریجانی‌ها با احمدی‌نژاد است.

پیشتر از این نیز فیلم برادر کوچکتر لاریجانی‌ها هم در یکشنبه به اصطلاح سیاه مجلس پخش شد و چون رئیس قوه قضائیه برادر محترمشان بود، با اغماض فراوان و با کمال تعجب این ویدئو نیست و نابود انگاشته شد و به آن کوچکترین التفاتی نشد.

در ویدئوی زیر میبینید که چطور علی لاریجانی از کوره درفته و با بهانه رعایت نکردن شئونات مجلس در پی حواشی است. فیلم پخش شده توسط دکتر احمدی‌نژاد در مجلس را جستجویی با فیلترشکن می‌توانید پیدا کنید.

فیلم یکشنبه سیاه مجلس؛ سخنان توجیه کننده لاریجانی

هنوز که هنوز است ما نمیدانیم عاقبت این رشوه‌خواری بزرگ و رشوه‌های دیگر چه شد. واضح است که مطالبه نکردن از مسئولین خود باعث بوجود آمدن این شکاف بزرگ بین مردم و آن‌ها شده و چراغ سبزی برای امثال لاریجانی‌ها و دیگر رشوه‌خواران مانند درازهی است که عاقبتشان هیچ‌وقت شفاف اعلام نشد. (ماجرای درازهی نماینده هتاک سراوان چه بود؟)

ماجرای احمدی‌نژاد و دستگیری یارانش بدون داشتن دلیل و محکمه روشن از این دست است. مشایی که هنوز اتهامش از روز دستگیری معلوم نیست و همچنان در بازداشت موقت است. بقایی هنوز مدعی است که در حقش ظلم شده و سردار سلیمانی هم هنوز پاسخ درخوری به او نداده است.

بیشتر بخوانید:

امروز، شنبه ۲۹ دی ماه، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون حضور مرحوم هاشمی شاهرودی و به ریاست صادق آملی لاریجانی برگزار شد. در این جلسه که برای بررسی قانون FATF تشکیل شده بود، محمدجواد ظریف، محمود احمدی‌نژاد، محمدباقر قالیباف، ابراهیم رییسی و… نیز حضور داشتند.

دیدن عکس‌های این جلسه خالی از لطف نیست.

خاندان لاریجانی‌ها و احمدی‌نژاد
حضور احمدی‌نژاد در جلسه تشخیص مصلحت نظام
جلسه تشخیص مصلحت نظام

یک دیدگاه در “حضور دکتر احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *