اخبار جذب هیئت علمی

انتشار فراخوان جذب هیأت علمی پزشکی در بهمن ماه ۹۷

اگر به دنبال جذب در دانشگاه‌ها و مراکز دیگر علمی هستید، باید بدانید که داوطلبان جذب در رشته‌های علوم پزشکی در بهمن ماه می‌توانند جذب موسسات عالی آموزشی شوند. احتمالا در همین ماه خبرهای خوشی برای جذب بیشتر افراد در دانشگاه‌ها برای هیئت علمی خواهیم شنید. ما در رشته‌های علوم پزشکی شاهد جذب هیئت علمی در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی از بهمن شروع خواهد شد. دکتر سید علی حسینی نیز گفته است که در حال حاضر در حال نامه‌نگاری‌ با دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که بتوانند نیازهای فوری آن‌ها به هیئت علمی را پیدا کنند و برای فراخوان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند. ایشان با اشاره به این‌که در پی برنامه‌ریزی برای جذب هیات علمی این دانشگاه‌ها هستیم.

وی گفت به احتمال زیاد فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی بهمن ماه از سوی وزارت بهداشت منتشر خواهد شد و فرآیند جذب و ثبت نام برای متقاضیان براساس فراخوان متعاقبا به همراه شرایط و… اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت یادآور شد، فراخوانی از سوی مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت منتشر خواهد شد و اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز برای متقاضیان جذب را به اطلاع شما می‌رسانیم.

یک دیدگاه در “انتشار فراخوان جذب هیأت علمی پزشکی در بهمن ماه ۹۷”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *