موی کوتاه و موی بلند

مدل موی کوتاه بیشتر به من می‌آید یا مدل موی بلند؟

مدل مو یکی از عواملی است که تاثیر بالایی روی زیبایی دارد. اگر شما هم به دنبال یک مدل موی جذاب برای خود هستید و می‌خواهیدبدانید چه مدل مویی به صورتتان می‌آید، در ادامه با رازینه‌مگ همراه باشید. امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که با به کارگیری آن بتوانید به راحتی تشخیص دهید که چه مدل مویی برای شما مناسب است.

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده‌باشد که مدل موی کوتاه بیشتر به صورتتان می‌آید یا مدل موی بلند. اگر موهای بلندی دارید، دل کندن از آن‌ها تنها برای این که ببینید آیا مدل موی کوتاه برای شما مناسب است یا نه، مسلما کار دشواری است. مخصوصا این که اگر بعد از کوتاه کردن موهایتان تازه بفهمید مدل موی بلند بیشتر به صورتتان می‌آید، باید مدت‌ها صبر کنید تا دوباره موهایتان بلند شود.

شما می‌تاونید با استفاده از قانون 2.25، به راحتی پی ببرید که مدل موی کوتاه به صورتتان می‌آید یا مدل موی بلند. این قانون را اولین بار جان فرید، آرایشگر و صاحب برند جان فریدا، معرفی نمود. مداد و خط‌ ‌کش تنها ابزارهایی هستند که برای استفاده از این قانون به آن‌ها نیاز دارید. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید مدل موی کوتاه برای شما مناسب‌تر است یا مدل موی بلند، مراحل زیر را دنبال نمایید.

مدل موی بلند بیشتر به من می‌آید یا مدل موی کوتاه؟

ابتدا یک مداد را زیر چانه‌ی خود قرار دهید. سپس، یک خط کش را به شکل عمودی، به نحوی زیر گوش خود قرار دهید که با مداد شما زاویه 90 درجه بسازد.

با استفاده از خط کش، زیر گوش تا مداد را اندازه‌گیری کنید. اگر این اندازه از 2.25 اینچ یعنی 5.5 سانتی‌متر کمتر است؛ یعنی مدل موی کوتاه به صورت شما می‌آید. اما اگر این مقدار بیشتر از 5.5 سانتی‌متر است، بهتر است کوتاه کردن موهایتان را در برنامه قرار ندهید؛ زیرا، موی بلند برای صورت شما مناسب‌تر است.

در دو تصویر زیر می‌توانید نتیجه این قانون را مشاهده کنید. موی بلند برای چهره‌هایی با فاصله زیاد گوش تا چانه مناسب است. در حالی که برای چهره‌هایی که در آن‌ها گوش تا چانه فاصله‌ی کمی دارد، موی کوتاه زیباتر است.


مدل موی بلند بیشتر به من می‌آید یا مدل موی کوتاه؟

این قانون را آرایشگران و متخصصان زیبایی نیز تایید کرده‌اند. بنابراین اگر دارید به کوتاه کردن موهایتان فکر می‌کنید؛ اما، نمی‌دانید موی کوتاه به صورتتان می‌آید یا نه؛ استفاده از این قانون مطمئن را از دست ندهید!

برگرفته از اینجا

۲ دیدگاه در “مدل موی کوتاه بیشتر به من می‌آید یا مدل موی بلند؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *