دلیل فوت حسین محب اهری

درگذشت حسین محب اهری؛ علت جدایی از فرحناز منافی

پیکر مرحوم حسین محب اهری، پنج شنبه 27 دی ماه تشییع می‌شود. این بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بامداد چهارشنبه در بیمارستان لاله تهران، با گذشت سه روز در کما بالاخره به پایان زندگی‌اش رسید. هنوز معلوم نیست مراسم تشییع جنازه حسین محب اهری کی برگزار خواهد شد.

طبق گفته مریم کاظمی، (کارگردان تئاتر) ایشان قرار بود در نمایش او ایفای نقش کند، که اجل به ایشان مهلت نداد.

مریم کاظمی گفت: «برای برگزاری مراسم تشییع هماهنگی‌هایی با همراهی خانواده این بازیگر، خانه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی انجام می شود، ولی هنوز مشخص نیست مراسم تشییع حسین محب اهری از مقابل تالار وحدت انجام شود یا خانه هنرمندان که با مشخص شدن آن اطلاع رسانی انجام خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

درباره حسین محب اهری

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی پیش در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. او که سال‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بالاخره در روز 26 دی ماه امسال دفتر زندگی این دنیایش را به پایان رساند.

تحصیلات حسین محب اهری

محب اهری لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسه عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرد که برگ سبزی در کارنامه‌اش ثبت کرد. او در یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال ۱۳۵۴ آموزش‌های لازم را دید و از این منظر کم کم خود را وارد فضا و حیطه بازیگری کرد.

زندگی هنری حسین محب اهری

حسین محب اهری بازی در سینما را با داشتن یک نقش کوچک در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. البته ناگفته نماند که او بازی در تئاتر را را از سال 50 آغاز کرده بود.

زندگی شخصی و دلیل طلاق حسین محب اهری از همسرش

فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، همسر سابق او بوده است. او که یک بار در بیمارستان نیز به دیدن او رفته بود، درباره حسین محب اهری گفته است که خودش میل به تنها زندگی کردن داشته است. فرحناز که دلیل طلاق را از او می‌پرسد، میل به تنها زندگی کردن را از زبان حسین محب اهری می‌شنود.

بیماری و درگذشت حسین محب اهری

محب اهری قبلا با سرطان غدد لنفاوی (هوچکین) دست ‌و پنجه نرم کرد و بیماری‌اش که بهبود یافته به نظر می‌رسید، عود کرد. اما با مبارزه با بیماری‌اش دوباره توانست سرطان را شکست دهد و به جامعه برگردد.

در آذر ۱۳۹۷، بر اثر وخامت حالش، مجبور شد در بیمارستان بستری شود. محب اهری در ساعت ۲ بامداد ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۷ بر اثر بیماری در ۶۷ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *