آقای سرلک در بچه مهندس کیست

آقای سرلک در بچه مهندس کیست؟!

این شب‌ها سریال بچه مهندس (فصل دوم) از تلویزیون پخش می‌شود. فصل اول این سریال رمضان 1397 پخش شد و با استقبال بینندگان از این سریال، تهیه فصل دوم این مجموعه نیز آغاز شد.

یکی از شخصیت‌های سریال بچه مهندس، فردی به نام آقای سرلک است. بسیاری از خود می‌پرسند، که آقای سرلک در بچه مهندسی کیست و چه کسی نقش او را بازی می‌کند. این دسته از هموطنان می‌خواهند بدانند که هدف از نقش آقای سرلک در سریال بچه مهندس چیست و او در این سریال چه نقشی برعهده دارد.

مجله اینترنتی رازینه در این مطلب به دنبال پاسخی در خور به این سوال است که آقای سرلک در سریال بچه مهندس کیست؟

آقای سرلک در سریال بچه مهندس

یکی از نقش‌های رازآلود سریال بچه مهندس، نقش آقای سرلک بود. این شخصیت از ابتدا به صورت کامل معرفی نشد و به صورت یک شخصیت مخفی در داستان عمل می‌کرد. اما بهتر است بدانید بازیگر شخصیت آقای سرلک در سریال بچه مهندس، کسی نیست جز پرویز پورحسینی که از جمله بازیگران مطرح و پیشکسوت کشورمان محسوب می‌شود. بنابراین در ادامه پخش سریال بچه مهندس، با این شخصیت بیشتر آشنا خواهیم شد.

داستان سریال بچه مهندس

سریال بچه مهندس داستان پسربچه ای است که در کودکی از سوی پدر و مادر خود رها شده و در پرورشگاه و به دست پرستاران این پرورشگاه بزرگ شده است. مخاطبان این سریال بیشتر کودک و نوجوان هستند، هرچند بزرگترها نیز پای تماشای این سریال می‌نشینند.

لوکیشن سریال بچه مهندس – فصل دوم

فیلم‌برداری این فیلم در لوکیشن بوستان ولایت انجام شده است و برای ساخت سریال بچه مهندس دکور اختصاصی در بوستان ولایت ساخته شده است. فیلمبرداری این سریال از آبان ماه آغاز شده و پخش آن نیز از اواسط دی از تلویزیون شروع شده است.

یک دیدگاه در “آقای سرلک در بچه مهندس کیست؟!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *