اربعین 98

نرخ اتوبوس در سفر اربعین 98

اگر شما جزء آن دسته از عزیزانی هستید که برای سفر اربعین می‌خواهند اقدام کنند، خوب است از نرخ‌های جابجایی در ایران مطلع شوید. این سفر بزرگ هر ساله خیل بزرگی از عاشقان حسینی را با خود همراه می‌کند و شهر به شهر می‌کشد تا به جانان برساند. موکب‌داران و عزاداران حسینی همه و همه در پی برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم بزرگ هستند. اربعین حسینی برای عزاداران تبدیل به مسئله‌ای حیاتی شده که نمی‌خواهند از این قافله عشق جا بمانند. بدین منظور نرخ‌های مصوب جابجایی برای زائرین حسینی به کربلا در زیر آورده شده است. نرخ جابجایی از پایانه‌های مختلف تا مرز در زیر از زبان معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام در زیر آورده شده است.

نرخ جابجایی در سفر اربعین برای زائران ایلامی در سال 98

طبق تحقیقات به عمل آمده، نرخ جابه‌جایی زائران ایام اربعین ۹۸ در مرز مهران اعلام شد. معاون حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفته است نرخ مسیر پایانه ‌مرزی تا مهران ۵۰۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا ایلام ۱۴.۵۰۰ وپایانه مرزی مهران تا اهواز ۵۴.۰۰۰ تومان تعیین شده است.

نرخ جابجایی در سفر اربعین برای زائران تهرانی در سال 98

اطلاع‌رسانی‌ها حاکی از این هستند که نرخ مسیر پایانه مرز مهران تا تهران ۱۴۰۰۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا اندیمشک ۳۸۰۰۰ تومان و پایانه مرزی تا کرمانشاه ۴۵۰۰۰ تومان تعیین و تمام مسافربران موظف به رعایت این نرخ نامه بوده و تخطی از آن تخلف محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از زائران خواهشمندیم که با نرخ‌هایی غیر از نرخ‌های اعلام شده جهت جابجایی اربعین سفر نکنند تا باعث ایجاد هرج و مرج و آشفتگی در بازار نشوند. خدمتگزاران موظفند نظم و قانون را برای شما عزیزان فراهم کنند. با رازینه همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *