چگونه صفحه کابینت انتخاب کنیم؟

یکی از موارد مهم بعد از انتخاب کابینت در طراحی آشپزخانه، انتخاب صفحه کابینت مناسب و با کیفیت است. انتخاب صفحه کابینتی که هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ کیفیت مناسب باشد بسیار با اهمیت می باشد. انتخاب صفحه روی کابینت بستگی به سلیقه و میزان مبلغی دارد که شما می خواهید هزینه کنید. ما به شما سه نمونه از صفحه کابینت هایی که دارای قیمت مناسب و کیفیت خوبی هستند را معرفی می کنیم. صفحه کابینت ام دی اف به خاطر استحکام و سطح صاف و ظاهر زیبا و همچنین قیمت ارزان بسیار پرطرفدار است.

ام دی اف

این نوع متریال چون از ورق ام دی اف تهیه می شود و قیمت ورق ام دی اف ارزان است در نتیجه این نوع صفحه کابینت هم نسبت به انواع دیگر صفحات روی کابینت دارای قیمت ارزانتری است، همچنین سازگاری این محصول با محیط زیست و تلفیق آن با متریال های دیگر باعث شده که صفحه کابینت ام دی اف بسیار محبوب و پرکاربرد باشد.

صفحه کابینت hpl

نوع دیگر صفحه کابینت که بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است، صفحه کابینت hpl می باشد. صفحه کابینت hpl به خاطر استحکام بالا، سطح صاف و خاصیت ضد آب و آنتی باکتریال بودن بسیار پرطرفدار است، این متریال با ارزش به راحتی تمیز می شود و از لحاظ قیمت چون در ساخت آن از ورق ام دی اف استفاده می شود و قیمت ورق ام دی اف ارزان است دارای قیمت مناسبتری نسبت به انواع صفحه کابینت دارد.

سنگ کورین

اما در آخر اگر دوست دارید که صفحه روی کابینت منزل شما نوعی سنگ باشد پیشنهاد ما به شما سنگ کورین است، این سنگ مصنوعی متریالی با ارزش، زیبا و مناسب برای روی کابینت است. سنگ کورین دارای طرح و رنگ زیادی است، صفحه کابینتی که از این سنگ مهندسی شده و مصنوعی ساخته می شوند دارای خاصیت ضد آب بوده و آنتی باکتریال هستند همچین گردو خاک را به خود نمی گیرد و لکه پذیری کمی دارد. این نوع صفحه کابینت به راحتی تعمیر می شود و بسیار مستحکم است و سطحی صاف و بدون درز دارد، همچنین در برابر انواع شوینده اسیدی مقاوم است. البته لازم به ذکر است که سنگ کورین در برابر ظرف داغ و حرارت بالا مقاومت کمی دارد و دچار آسیب می شود با این حال این متریال از نظر زیبایی با سنگ طبیعی برابری دارد و از لحاظ قیمت نسبت به سنگ طبیعی بسیار ارزانتر است، همچنین وزن کمتری هم دارد. اما با تمام ویژگی هایی که در مورد این سه متریال بیان کردیم اگر به دنبال صفحه کابینت با قیمت مناسب و استحکام خوب هستید بهتر است از صفحه کابینت hpl و بعد از سنگ کورین به عنوان صفحه کابینت استفاده نماید.

منبع: مای متریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *