دلیل اصل محبوبیت و فروش بالای شیشه شیر دکتر براون چیست؟

شیشه شیر های موجود در بازار امروزه در انواع مختلف و متفاوتی تولید می شوند که هرکدام از آن ها برحسب نوع ویژگی و کاربرد خود، دارای قیمت های متفاوتی هستند که این موضوع آن ها را از سایر محصولات موجود در بازار ممتاز و متمایز می سازد.

برند دکتر براون یکی از برند های منحصر به فرد در زمینه تهیه و تولید انواع محصولات مرتبط با کودکان و نوزادان است که در دسته بندی محصولات آن ها می توان شاهد تولید انواع شیشه شیر ها بود! اما نه هر نوع شیشه شیری، بلکه در برند دکتر براون می توان شاهد تولید شیشه شیر های آنتی کولیک بود!

این نوع از شیشه شیر ها به دلیل خواص و ویژگی هایی که دارند عموما به شیشه شیر های ضد نفخ شناخته می شوند که استفاده از آن ها تاثیر به سزایی در سلامت کودک خواهد داشت. از این رو اگر شما نیز قصد دارید راز موفقیت و محبوبیت شیشه شیر دکتر براون را بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

دلیل اصلی و راز محبوبیت شیشه شیر های دکتر براون چیست؟

نکته قابل توجه ای که باید به آن اشاره کنیم، این است که شیشه شیر های دکتر براون به سیستمی مجهز هستند که در شیشه شیر های عادی شاهد آن نیستیم و آن هم سیستم تخلیه هوای نِی‌دار است. به لطف این سیستم هوای اضافی وارد شکم نوزاد دلبندتان نخواهد شد و به این شکل شما شاهد کاهش مشکلات گوارشی، نفخ و…. در نوزاد خود خواهید بود.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد شیشه شیر های دکتر براون، عدم ایجاد حالت خلأ در هنگام مکیدن است که این موضوع می تواند دقیقا فرایند مکیدن شیر از سینه مادر را برای نوزاد شما تداعی کند.

نکته سومی که در خصوص شیشه شیر های دکتر براون باید بدانید، این است که این نوع از شیشه شیر ها، به حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر کمک قابل توجه ای می کنند که این موضوع می تواند حیاتی ترین ویتامین های شیر را همانند ویتامین ‌های A، C و E حفظ کند.

عدم انتخاب شیشه شیر مناسب، باعث به وجود آمدن حالت نفخ در کودکان می شود!

یکی از مهم ترین مواردی که عموما والدین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، انتخاب شیشه شیر مناسب (نه هر نوع شیشه شیری) است! اما یک شیشه شیر مناسب دارای چه ویژگی هایی است که آن را از سایر شیشه شیر های موجود در بازار ممتاز و متمایز می سازد؟

یک شیشه شیر مناسب، باید به صورتی باشد که سلامت کودک شما را از نظر گوارشی به خوبی حفظ کند. عموما شیشه شیر های عادی موجود در بازار از این قابلیت برخوردار نیستند و بعضا مشاهده نموده ایم که با مصرف شیشه شیر های عادی، کودک ما دچار نفخ و سایر مشکلات گوارشی شده است.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث بروز نفخ و مشکلات گوارشی در کودکان شود، ترکیب هوا و شیر در هنگام مکیدن سرشیشه است! اما استفاده از شیشه شیر های دکتر براون به دلیل مزیت خارق العاده ای که در آن ها قرار دارد به خوبی می توانند از این مشکلات جلوگیری کنند!

بررسی نوع سر شیشه و میله ای که درون این محصول قرار دارد

دقیقا عملکرد دقیق و منحصر به فرد شیشه شیر های دکتر براون از سر شیشه و میله ای است که درون شیشه شیر قرار دارد! این سر شیشه ها و میله ای که درون شیشه شیر قرار دارد به خوبی می تواند از ورود هوا به معده نوزاد جلوگیری کند که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کاهش نفخ و کولیک در نوزادان خواهد داشت.

این موضوع به هیچ عنوان در شیشه شیر های عادی موجود در بازار وجود ندارد و مصرف آن ها متاسفانه می تواند مشکلات گوارشی و حتی نفخ و کولیک را تشدید کند.

سر شیشه شیر ضد نفخ چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که اشاره نمودیم در شیشه های شیر ضد نفخ هیچ نوع هوایی به همراه مکیدن شیر به معده نوزاد وارد نمی شود! سر شیشه این نوع از شیشه شیر ها باید به صورت دوره ای و با افزایش سن کودک تعویض شود. در حالت عادی برای نوزاد خود سر شیشه های ۰ تا ۳ ماهگی را انتخاب کنید.

این نوع از سر شیشه ها بسیار کوچک بوده و بر روی آن یک سوراخ بسیار کوچک وجود دارد که با افزایش سن، سر شیشه ها بزرگتر و سوراخ ها نیز متعدد تر خواهند شد.

بررسی قیمت شیشه شیر های دکتر براون

این نوع از شیشه شیر ها در انواع متفاوت و مختلفی در بازار به فروش می رسند که هرکدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را متناسب با نوع بدنه، جنس بدنه و…. خواهد داشت! از این رو نیم توان قیمت ثابت و مشخصی را برای این نوع از شیشه شیر ها در نظر گرفت. با این حال با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش این محصول و داروخانه ها می توانید از قیمت دقیق و مشخص این محصول مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *