تست کرونا در محل کار با تخفیف گروهی برای سازمان‌ها

تقریبا تمام مردم می‌دانند که کرونا چقدر خطرناک است و تا امروز جان چند میلیون نفر در جهان را گرفته است. ویروس جهش‌یافتۀ کرونا که به کرونای انگلیسی هم معروف است به شدت قدرت سرایت بالایی داشته و افراد زیادی را در جامعه مبتلا می‌کند. از آنجا که هیچ روش قطعی‌ای برای درمان کرونا وجود ندارد و تا به امروز هنوز واکسن کرونا به دست عامۀ مردم نرسیده است، بهترین توصیه برای حفظ سلامت مراقبت از خود و پیشگیری است. بیشتر کسانی که به این بیماری مبتلا می‌شوند دوست دارند بدانند مدت درمان کرونا چقدر طول می‌کشد و چند وقت قرار است با این ویروس دست و پنجه نرم کنند.

سعی کنید حتما ماسک بزنید و به هیچ وجه بدون ماسک وارد مکان‌های شلوغ نشوید. رعایت فاصله یکی از موارد مهم پیشگیری از ابتلا به کرونا است. بهتر است فاصلۀ یک و نیم متری تا دو متری خود را با افراد رعایت کنید. به همراه داشتن یک مایع ضدعفونی‌کننده به شما کمک می‌کند که به شکل مرتب دست‌های خود را ضدعفونی کنید.

با شیوع و همه‌گیری کرونا بعضی از کسب و کارها تعطیل شدند، بعضی‌ها به شکل دورکاری به فعالیت خود ادامه دادند و بسیاری از کسب و کارها طبق روال قبلی، به شکل حضوری کار خود را ادامه دادند. در این مقاله درباره موارد مختلفی مثل تست کرونا در محل کار، بهترین مواد غذایی برای درمان کرونا، مدت زمان درمان کرونا و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد.

مدت درمان کرونا چقدر است؟

در ابتدا باید بدانید که بسیاری از افراد مبتلا به کرونا یا متوجه آن نمی‌شوند یا با علائم خفیف این بیماری را پشت سر می گذرانند. اما بعضی از بیماران متاسفانه به شکل شدیدتری کرونا را تجربه می‌کنند. مدت زمان درمان کرونا به موارد مختلفی بستگی دارد. برای مثال سن و سال فرد، جنسیت او، سابقه بیماری‌هایی که دارد، میزان درگیر شدن بدن با ویروس و غیره در مشخص شدن طول دوران نقاهت تاثیرگذارند. فرد مبتلا بعد از مدت کوتاهی (تقریبا 7 روز) رو به بهبودی می‌رود. تب او قطع شده و سایر علائم کمرنگ می‌شوند. با توجه به آمار منتشر شده از سازمان جهانی بهداشت مدت زمان درمان بیماری کرونا تقریبا دو هفته است. البته ممکن است شخص تا مدت زمان بیشتری با سرفه درگیر باشد. بعضی از بیماران متاسفانه مشکلات جدی‌تری را تجربه کرده و به بخش مراقب ویژۀ بیمارستان‌ها منتقل می شوند.

اگر به کرونا مبتلا شدیم چه بخوریم؟

یک پرسش دیگر ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده و مردم معمولا از خودشان می‌پرسند اگر کرونا گرفتیم چی بخوریم؟ کدام مواد غذایی برای درمان این ویروس خطرناک مفید هستند؟ می‌دانید که تغذیه سالم و مقوی یکی از موارد بسیار مهم در حفظ سلامت انسان است. با اینکه هیچ غذای جادویی و خارق‌العاده‌ای وجود ندارد که در زمان ابتلا به بیماری کرونا به کمکتان بیاید و شما را از شر این بیماری خلاص کند، اما استفاده از مواد غذایی مناسب می‌تواند روند درمان را سریع‌تر کند.

یکی از علائم اصلی کرونا، از دست دادن حس بویایی و چشایی است. بعضی از افراد بعد از ابتلا به کرونا با اختلال شدید در این دو حس مهم مواجه می‌شوند و درک درستی نسبت به طعم و مزۀ غذای خود ندارند. پس بدون نگرانی از طعم غذایی که می‌خورید سعی کنید بهترین و مفیدترین مواد غذایی را به بدن خود برسانید. چون برای درمان هر بیماری (نه فقط کرونا) قوی کردن سیستم دفاعی بدن اهمیت ویژه‌ای دارد.

خوردن مواد نشاسته‌دار را فراموش نکنید. مواد غذایی‌ای مثل برنج، سیب‌زمینی، انواع غلات و غیره. این خوراکی‌ها به شما کمک می‌کنند دوباره انرژی تحلیل‌رفته خود را بدست آورید. خوردن انواع ویتامین‌ها را فراموش نکنید. همچنین استفاده از لبنیات مثل ماست، دوغ، شیر و غیره کمک زیادی به بهبود شما می‌کند. میوه و سبزیجات تازه برای درمان بیشتر بیماری‌ها مفید هستند. از آن‌ها استفاده کنید. همچنین نوشیدن مایعات فراوان مثل آب، انواع آب‌میوه (آب سیب، آب آناناس، آب پرتقال و غیره.)، چای سبز، شیرموز با عسل و غیره می‌تواند بعضی از علائم بیماری را تا حد زیادی کاهش دهد. در کنار استفاده از یک رژیم غذایی مناسب برای درمان کرونا، سعی کنید ورزش‌های سبک انجام دهید. همچنین به خوبی بخوابید و استراحت کنید تا بدنتان دورۀ نقاهت را پشت سر بگذارد.

تست کرونا در محل کار با تخفیف گروهی

همانطور که اول مقاله اشاره کردیم، هنوز هم بسیاری از کسب و کارها به شکل حضوری فعالیت می‌کنند و کارکنان باید در محل کار خودشان حضور پیدا کنند. در این شرایط اگر آن کسب و کار درخواست تست کرونای گروهی برای اعضای شرکت بدهد، این آزمایش با تخفیف قابل قبولی انجام می‌شود. مجموعۀ هوم کا این خدمت را ارائه داده و در درخواست‌های گروهی مشاغل، درصدی را به عنوان تخفیف لحاظ می‌کند.

تست کرونا در خانه

دو تست آنتی‌بادی و PCR به شکل گسترده برای تشخیص این که قبلا به کرونا مبتلا شده‌اید یا در حال حاضر ناقل ویروس هستید به کار می‌روند. مراکز درمانی‌ای متعددی تست کرونا را انجام می‌دهند اما یکی از بهترین راه‌های تشخیص ابتلا به کرونا انجام تست کرونا در خانه است. به این ترتیب لازم نیست محل سکونت خود را ترک کنید و نمونه‌گیر متخصص در محل شما حضور پیدا می‌کند. هوم کا پلتفرمی تحت وب است که خدمات درمانی در محل را ارائه می‌کند و با تجربه بالا گزینۀ مناسبی برای انجام تست کرونا در خانه به حساب می‌آید. برای ثبت درخواست کافیست به سایت هوم کا مراجعه کرده و در صورتی که به مشکل خوردید از کارشناسان دلسوز این تیم کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *