چرا در بازی کالاف دیوتی نیاز به سی پی داریم؟

اگر طرفدار بازی‌های اکشن باشید قطعا با بازی کالاف دیوتی آشنا هستید، این بازی در ابتدا کار خود در کنسول‌های بازی و کامپیوتر طرفداران زیادی پیدا کرد تا این که به کمک استدیوهای بازی دیگر اقدام به تولید نسخه موبایل این بازی در سال 2019 کردند و شاهد یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌های بازی‌های اکشن در دنیا بودند و در کمتر از یکسال به بالای 100 میلیون نصب در دنیا رسیدند و ارزش مالی خود را به 327 میلیون دلار رساندند. حالا بازی کالاف دیوتی موبایل طرفداران زیادی پیدا کرده و می‌تواند با رقبای قدیمی‌تر خود در سبک بازی‌های اکشن رقابت کند. این بازی در حال حاضر نمره عالی 4.5 را در گوگل پلی کسب کرده‌است.

آیتم‌ها و امکانات هیجان‌انگیزی که در بازی وجود دارد باعث شده است که این بازی نسبت به دیگر رقبای خود منحصر به فرد باشد و طرفداران بیشتری نیز پیدا کند. امکاناتی مثل شکل و رنگ اسلحه‌ها، لباس کارکتر، مود های مختلف بتل رویال یا زامبی و مواردی از این دست که با سکه‌هایی که در بازی به دست می‌آورید یا می‌خرید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید البته برخی از این امکانات نیز به طور رایگان در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد تا تجربه بهتری به بازیکن منتقل کند. این سکه‌ها در بازی کالاف دیوتی با عنوان سی پی شناخته‌ می‌شوند و کاربرد زیادی برای بازیکنان دارند.

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

سی پی کالاف دیوتی در واقع صرافی این بازی‌ست که سکه‌ها در آنجا وجود دارند، شما می‌توانید با خرید این سکه‌ها به جدیدترین آپدیت‌های اسلحه‌ها و شخصیت‌های بازی دسترسی پیدا کنید. دسترسی به سی پی کالاف دیوتی یا از طریق انجام رویدادهای بازی اتفاق می‌افتد یا باید آن‌ها را بخرید. در دیگر کشورهای دنیا خرید این سی پی‌ها به راحتی از طریق درگاه پرداخت انجام می‌شود اما در ایران این کار کمی سخت به نظر می‌رسد، و برخی افراد از این موقعیت سو استفاده می‌کنند و با فروش سی پی ناامن یا کاذب از بازیکن کلاهبرداری می‌کنند. اما چه نیازی به سی پی کالاف دیوتی است؟ چرا بهتر است در بازی سی پی داشته باشیم؟

استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی

 کالاف دیوتی یکی از معدود بازی‌های اکشنی‌ست که دائما در حال آپدیت‌شدن و اضافه‌کردن امکانات جدید به بازی است و اگر سکه‌ای نداشته باشید نمی‌توانید به شکل مناسب از این آپدیت‌ها استفاده کنید. این امکانات صرفا برای زیبا شدن شخصیت یا اسلحه شما نیستند برخی از آن‌ها می‌توانند قدرت شما را بالا ببرند و باعث بهبود عملکرد شما در بازی شوند تا تجربه بهتری از بازی‌کردن داشته باشید، برخی معتقدند کالاف دیوتی موبایل پیشرفت بهتری نسبت به نسخه کامپیوتری و کنسولی آن داشته است. پس اگر بازیکن حرفه‌ای کالاف دیوتی هستید داشتن سی پی و سکه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

برای هر اقدام، مقدار معینی سی پی نیاز است که در هر آپدیت و رویداد مشخص می‌شود مثلا با داشتن 500 سی پی می‌توانید نام خود را در بازی تغییر دهید یا با 80 سی پی در جعبه‌های شانس شرکت کنید.

 اگر به دنبال خرید سی پی کالاف دیوتی با قیمت مناسب هستید، ما پیشنهادهای شگفت‌انگیزی برای شما داریم، برخی از بسته‌های سی پی ما نیز با قرار گرفتن در حراج  قیمت‌های بسیار مناسبی دارند.

خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی از آسان جم

اگر تصمیم دارید بهبودی در عملکرد خود در بازی کالاف دیوتی ایجاد کنید و برای پیشرفت خود در بازی و شکل اسلحه و شخصیت خود تغییری دهید، همین حالا می‌توانید بسته‌های سی پی کالاف دیوتی را با قیمت مناسب از آسان جم خریداری کنید این بسته متناسب با نیاز شما از 80 سی پی تا 10800 سی پی هستند و بسته آفر کال آف دیوتی نیز شامل آن می‌شود، برای خرید هر بسته سی پی کالاف دیوتی کافی‌ست:

  • بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید؛
  • اطلاعات اکانت خود را با دقت وارد کنید؛
  • به درگاه امن بانک منتقل شوید و قیمت آن را پرداخت کنید؛
  • پس از چند دقیقه حساب شما شارژ خواهد شد.

در صورت ایجاد هرگونه مشکل یا اختلال نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *