هدایای تبلیغاتی که حال خوب هدیه می‌دهند

از گذشته‌های دور تا به امروز زیبا ترین بهانه‌ها برای نثار عشق و دوستی، قدرشناسی و رفع کدورت‌ها و به دست آوردن دل‌ها هدیه‌ها بوده‌اند. هدایا عناصری زنده هستند که روح دارند. و حامل صمیمانه ترین پیام‌ها برای عزیزان و همراهان شما هستند.

اثر بخشی و قدرت اعجاز انگیز هدایا بر کسی پوشیده نیست. هدایای تبلیغاتی که شما به عنوان مدیر یک کسب و کار به پاس همراهی و قدرشناسی به حامیان و مخاطبان خود تقدیم می‌کنید این قدرت را خواهند داشت که آنها را دلگرم تر و وفادار تر از همیشه نسبت به شما گردانند. و این اتفاق آن هنگام خواهد افتاد که شما متفکرانه و هوشمندانه هدیه‌ای را انتخاب کنید که بر روح و جان آنان تاثیر گذارد، احساسات خوب را در وجود آنها برانگیزاند و حالِ دل خوبی برای آنها به دنبال داشته باشد. هدایایی که رایحه‌ی آن تداعی کننده‌ی بهترین و زیبا ترین احساسات و خاطره‌های خوش در ذهن همراهان شما باشند. و با دریافت آن شور و شوقی وصف ناپذیر بر وجودشان حاکم شود. آن هنگام است که شما می‌توانید به وفاداری و حمایت مخاطبان خود دلگرم باشید و به آن ببالید.

هدایایی که احساس تعلق و خاطرات خوب به شما هدیه می دهند

هدایایی که گذشته‌ها و خاطرات قشنگ گذشته را تداعی می‌کنند و به آدمی هویت می‌بخشند و احساس تعلق و غرور در او ایجاد می‌کنند، هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار و فوق العاده‌ای خواهند بود که حامیان شما آنها را دوست خواهند داشت.

ترمه‌هایی به لطافت دستان مادربزرگ

لطافت پارچه‌های ترمه با رنگ‌های چشم نواز و نقش و نگارهای خیال انگیزش آدمی را می‌برد به خانه‌ی مادربزرگ. آنجایی که گوشه گوشه‌اش حتی روی طاقچه‌هایش و پای پنجره‌هایش و روی صندوقچه‌ی مادرش ترمه‌های ظریف قدیمی خودنمایی می‌کنند. خانه‌ای که صفایش گرمابخش دل‌های ما بود. هر چند که دیگر نیست اما حتی یادش وجودمان را از خوشی و امید پر می‌کند. این ترمه‌ها بوی مادربزرگ‌های مان را می‌دهند و هدایایی هستند نفیس در عین حال گرمابخش قلب‌های ما.

کتاب‌هایی با رایحه روزهای کودکی

عطر کاغذهای کتاب همیشه با بهترین احساسات توامان بوده است. اهدای کتابی از جانب شما به همراهانتان نه تنها یک انتخاب زیبا و هوشمندانه خواهد بود بلکه هرگاه او در لابلای صفحات کتاب می‌گردد و عطر آن را با تمام وجود نفس می‌کشد نام شما و برند شما برایش تداعی خواهد شد. حال اگر کتابی نفیس از دل ادبیات و تاریخ پر شکوه ایران زمین باشد همچون دیوان حافظ زنده کننده خاطراتی خواهد بود که گاه دل آدمی را می‌لرزاند. خاطراتی همچون حافظ خوانی پدر بر سر سفره‌ی هفت سین یا تفالی از او که امید را در در جان آنها جاری می‌سازد.

هدایایی از جنس طبیعت

ذات و فطرت طبیعت با احساساتی سرشار از آرامش عجین است و هر آنچه که طبیعت را برای ما تداعی کند این آرامش را بر وجود ما نیز حاکم خواهد ساخت.

هدایای تبلیغاتی سبز

هر آنچه آدمی را به اصلش یعنی طبیعت نزدیک کند جایگاهی ویژه در قلب و روح او خواهد داشت. گل‌ها و گیاهان، طبیعت را به خانه‌های مدرن و امروزی خواهند آورد. و نشاط و طراوت طبیعت را بر فضای خانه جاری خواهند ساخت. گل‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی برای دریافت کنندگانش جایگاهی بسیار ارزشمند و دوست داشتنی خواهند داشت. آن گاه که همچون فرزندان خود از آنها مراقبت خواهند کرد و شاهد رشد و شکوفایی آنها هستند برای همراهان شما توام با احساسات شگفت انگیزی خواهد بود.

هدایای از جنس چوب

هر هدیه‌ی زیبایی که از جنس چوب باشد و رایحه چوب از آن استشمام شود، دریافت کننده‌ی آن هدیه را به دل جنگلی سبز خواهد برد. و نسیم خنک بین درختان را حس خواهد کرد. هدایای تبلیغاتی که بر جان چوب نقش می‌بندند مانند تابلوهای منبت کاری و یا ست‌ مدیریتی رومیزی که با گلدان شیشه‌ای کوچکی تلفیق شده باشد همان حال و هوای فرح انگیز جنگل را تداعی خواهد کرد.

هدایایی سرشار از احساس همدلی و همراهی

گاه هدایای تبلیغاتی شما بهانه‌ای می‌شوند برای شراکت در طولانی تر شدن با هم بودن‌های مخاطبان شما در کنار عزیزان و دوستان آنها. با هم بودن‌هایی که سرشارند از احساس همدلی و صمیمیت.

ماگ‌ها، همدم لحظات دلنشین

ماگ‌ها از قدرتمندترین هدایای تبلیغاتی برای انتقال احساسات خوب به مخاطبان شما هستند. صرف نوشیدنی‌های دلنشین و خوش عطر و طعم در کنار خانواده، دوستان و همکاران با گپ‌های طولانی و دل انگیز، و یا هنگام به در کردن خستگی‌های ناشی از دغدغه‌های زندگی و یا همراهی خاطره انگیز ماگ‌ها در سفرهای آنها، در همه‌ی این لحظات این ماگ‌ها با طراحی‌ها و رنگ‌های زیبایشان سازنده‌ی احساساتی خوب و سرشار از آرامش هستند.

جعبه‌های پذیرایی اصیل

جعبه‌هایی که ظرافت و زیبایی چشم نواز آنها همیشه طرفداران و دوست داران خاص خود را داشته است، زیبنده محافل آنها و عزیزانشان خواهد بود. و سرشارند از مواد خوراکی که کامشان را شیرین خواهد کرد و به با هم بودن آنها شور می‌بخشد و گرما. لمس این جعبه پذیرایی تبلیغاتی به دلیل لطافت ترمه‌های ظریفش و تماشای نقش و نگارهای زیبایش با قشنگ ترین و اصیل ترین احساسات توام خواهد بود.

هدایایی که شریک احساس موفقیت و پیروزی مخاطب شما خواهند بود

گاه بسیاری از هدایای تبلیغاتی شریک لحظات موفقیت و پیروزی همراهان شما هستند. تجربه‌هایی سرشار از حس غرور و افتخار که هدایای شما سهمی هر چند کوچک را در این شادمانی خواهند داشت.

هدایایی به لطافت چرم

ذهن انسان‌ها همواره سرشار از ناگفته‌هایی ست که گاه کاغذ محرم اسرار او می‌شود تا آرامشی یابند و یا مملو از آرزوها و برنامه‌هایی ست که جاری شدن بر دل کاغذ، فرصتی ست تا در آینده‌ای نه چندان دور جامه‌ی حقیقت بر تن کنند. دفترهای یادداشت چرمین با خودکارها و خودنویس‌هایی از جنس چرم که به لطافت بر دستان همراهان شما می‌نشینند با طراحی‌ها و رنگ‌های دلنشین خود می‌توانند هدایای تبلیغاتی جذابی باشند که مونس و شریک آنها باشند در لحظات خاص روزهایشان و در موفقیت‌های غرور آمیز آنها.

ساعت‌ها همراه ثانیه های شما

آدمی سوار بر زمان در تکاپو ست برای دستیابی به برنامه‌ها و رویاهایش. زمان برای او دارایی ارزشمندی ست که دانستن قدر و منزلت آن برابر است با تمامی احساسات خوب ناشی از پیروزی و موفقیت. به همین خاطر ساعت‌ها، این نمایش گران زمان همواره جایگاهی تعیین کننده و مهم در زندگی مردم داشته‌اند. اهدای ساعت‌های مچی شکیل و نفیس به عنوان هدایای تبلیغاتی، علاوه بر دیدگاه زیبایی شناسانه، حامل پیام‌هایی توام با آرزوی موفقیت و سعادت خواهند بود که احساسات خوشایند بسیاری در پی خواهد داشت.

هدایایی با حس شادی و شادمانی

دریافت هدیه همیشه با احساس شادی و سرور همراه بوده است. چرا که ذات هدیه شادی آفرین است. و بسیارند عواملی که بر عمق این شادی می‌افزایند. رنگ‌های زیبا و چشم نواز هدایای تبلیغاتی، طرح‌های دلفریب آنها، بسته بندی‌های جذاب و شکیل و انتخاب هدایایی که حاملان شادمانی هستند و شوق. همه‌ی اینها  یک هدیه‌ی تبلیغاتی را بسیار دوست داشتنی تر خواهند کرد.

بازی‌ها و سرگرمی‌ها با خود شور می‌آورند و ذوق. به دورهم بودن‌ها گرما می‌بخشند و شادی. و هرگاه به عنوان هدیه‌ای به حامیان شما اهدا شوند این شور و گرما را دوچندان خواهند کرد. 

فراموش نکنید هدایایی که هیچ احساسی با آنها گره نخورده باشد، هیچ تاثیری بر مخاطب نخواهند گذاشت. هدایای تبلیغاتی را می‌توان انسانی ترین مدل تبلیغات دانست. چرا که با توجه و ارزش نهادن به روح و روان انسان‌ها و جایگاه انسانی آنها در این عرصه، می‌توان پیوند عاطفی محکم و ناگسستنی را با آنها برقرار نمود.

رسالت هدایای تبلیغاتی، جاری ساختن لبخند بر لبان مخاطبان و انتقال احساس خوشبختی، شادمانی و حالِ خوب به آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *