رابطه جنسی زن و شوهر

راز داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش با همسر

یکی از دلایل اصلی مشکلات خانواده‌ها به طور قطع، مسائل زناشویی و کیفیت نداشتن مسائل زناشویی و رابطه جنسی زن و شوهر است. از این رو توجه به مسائل جنسی زن و شوهر برای داشتن یک خانواده سالم و پایدار بسیار ضروری است. رابطه جنسی در زندگی زناشویی نقش پایه‌ای دارد و برای زندگی سالم همسران باید یک رابطه جنسی لذت بخش و دلنشین با یکدیگر داشته باشند.

نزدیکی شوهر با همسر، عملی است که باعث آرامش روح و روان طرفین شده و متعاقب آن طرفین در یک حالت روحی مناسب و آرام بوده و زندگی لذت بخشی خواهند داشت.

با مجله اینترنتی رازینه باشید تا چند نکته برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش را مرور کنیم.

نکته اول: کارهای زن و شوهر قبل از رابطه جنسی

یکی از ضروری ترین کارهایی زن و شوهر قبل از آغاز مرحله اصلی یک رابطه جنسی، انجام گفتگوهای تحریک آمیز جنسی است. به این ترتیب با حرف های شهوت انگیز، زن و شوهر یکدیگر را از لحاظ ذهنی برای یک رابطه جنسی لذت بخش آماده می‌کنند. در این مرحله می‌توانید به طور غیرمستقیم به خواسته ها و سوالات جنسی خود اشاره کنید و دقیقا به یکدیگر بگویید که از چه کارهایی در رابطه جنسی لذت می‌برید و کدام قسمت بدنتان نیازمند توجه بیشتری است.

در این مرحله استفاده از جملات تحریک کننده از قبیل «هیچ کسی برای من مثل تو نیست»، «تو خیلی برای من عزیز و دوست داشتنی هستی»، «من از ازدواج با تو نهایت رضایت را دارم»، «خیلی دوستت دارم» و … می‌تواند منجر به تجربه جنسی بالاتر و بهتری شود.

نکته دوم: نوازش و معاشقه پیش از شروع رابطه جنسی

وقتی که صرف نوازش و معاشقه قبل از آغاز مرحله اصلی رابطه جنسی می‌کنید، بسیار سودمند است. شما باید با لمس و نوازش همسر خود، باعث شوید که رابطه جنسی بعدی کاملا راحت و آسان صورت گیرد. در این مرحله شوهر باید تمام قسمت‌های بدن زن را در رابطه جنسی مورد توجه قرار دهد تا او را کاملا برانگیخته کند. اگر زن از لحاظ جنسی برانگیخته شود، خود نیز به صورت فعال در این مرحله همکاری می‌کند و شما را برای انجام یک رابطه جنسی لذت بخش، به سمت خود می‌کشد.

در این جا هر اقدامی که از همسر و شوهر خود انتظار دارید را به صورت مستقیم بگویید تا برایتان انجام دهد. به هیچ وجه این مرحله را با سکوت و بی تحرکی همراه نکنید.

نکته سوم: مرحله اصلی رابطه جنسی

سعی کنید نقاط اصلی تحریک پذیر شریک جنسی خود را به دست آورید و بدانید که چه کارهایی بیشترین لذت را به او می‌رساند. در این مورد اطلاعات کافی کسب کنید و برای آن وقت بگذارید. از خود او بپرسید که در رابطه جنسی چه چیزی را بیشتر دوست دارد. شما در حین عمل جنسی مجاز به استفاده از بخش‌های مختلف بدن همسرات هستید تا هرگونه لذتی را ببرید. همسران نباید به رابطه جنسی تنها به عنوان یک عمل فیزیکی نگاه کنند. بلکه لازم است به ابعاد روحی و روانی این رابطه نیز توجه کنند تا به تفاهم مثبت بین خودشان لطمه نزنند.

نکته چهارم: کارهای بعد از پایان رابطه جنسی لذت بخش

برخلاف آن چه که واقعا باید انجام شود، بعد از رابطه جنسی معمولا زن و شوهر از یکدیگر جدا می‌شوند و هر یک به کار خود مشغول می‌شود و یا به خواب می‌روند. این مسئله از طرف زنان بسیار بد تفسیر می‌شود. زنان فکر می‌کنند که شوهرشان و شریک جنسی آنان، تنها برای لذت جویی و کامجویی به آن‌ها نزدیک می‌شود. بنابراین بهتر است شوهر این ذهنیت همسر خود را از بین ببرد و بعد پایان رابطه جنسی لذت بخشی که با او داشته است، همسرش را بغل کند و ببوسد و با زبان نیز از او تشکر کند. چند دقیقه‌ای نیز به یک گپ صمیمانه اختصاص دهید و یک نوشیدنی با هم بنوشید.

به این ترتیب یک خاطره خوب از رابطه جنسی بین خودتان باقی خواهید گذاشت که محرک رابطه جنسی لذت بخش بعدی شما خواهد بود.

چند نکته پایانی در خصوص رابطه جنسی موفق را در ادامه بررسی می‌کنیم.

برای رابطه جنسی به مکان توجه بسیاری کنید

جایی که برای هم آغوشی و رابطه جنسی خود انتخاب می‌کنید، بهتر است یک فضای کاملاً آرام و یک اتاق دربسته باشد. مطمئن شوید که فضایی که برای رابطه جنسی انتخاب کرده اید، اشراف ندارد و از دید دیگران مخفی است. نزدیکی زن و شوهر در یک فضای آرام بسیار لذت بخش تر است.

پرهیز از افراط و تفریط در رابطه جنسی

دقت داشته باشید که یک زن و شوهر موفق و خوشبخت لزوما هر روز با هم رابطه جنسی ندارند. اما داشتن رابطه جنسی در فواصل زمانی منظم برای زندگی زناشویی موفق لازم و ضروری است. از سوی دیگر زیاده روی در رابطه جنسی به هیچ وجه مناسب نیست و توصیه نمی‌شود. همچنین نباید رابطه جنسی در فواصل طولانی مدت متوقف شود یا انجام نشود.

در یک رابطه جنسی به هیچ وجه دنبال افراط و تفریک نروید. چیزهایی که در فیلم‌های مستهجن جنسی نمایش داده می‌شود، به هیچ وجه با واقعیت تناسبی ندارد و شما نباید در رابطه جنسی خود دنبال آمیزش های خیالی و توهمی باشید. به رابطه جنسی به صورت کاملا واقعی توجه کنید.

رفع نگرانی‌های متفرقه قبل از شروع رابطه جنسی

به هیچ وجه وقتی نگران مسائل مختلف مالی و کاری و عاطفی در زندگی هستید، به سراغ رابطه جنسی نروید. اگر به دلیلی از همسر خود ناراحت و دلخور هستید، ابتدا موضوع را با او در میان بگذارید و پس از رسیدن به یک توافق نسبی رابطه جنسی با همسر خود را شروع کنید. در غیر این صورت این موضوع باعث می‌شود از لحاظ روحی و روانی به هم بریزید و از داشتن رابطه جنسی لذت بخش و مناسب با همسر خود محروم شوید.

رابطه جنسی را گروگان نگیرید.

یک زنگ فهمیده و موفق، هیچ وقت از ابزار رابطه جنسی در روابط خود با همسر و زندگی مشترک با او سو استفاده نمی‌کند. اما گاهی اوقات زنان به این فکر می‌افتند که برای رسیدن به چند خواسته محدود و پیش پا افتاده رابطه جنسی با همسر خود را به گروگان بگیرند. این کار بسیار نادرست است و بر روابط زن و شوهر اثرات بسیار منفی می‌گذارد.

رعایت مسائل بهداشتی در زندگی جنسی

حتما و با اولویت بالا، به رعایت مسائل بهداشتی که زندگی جنسی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بپردازید. با انجام کارهای ساده از قبیل شستن و تراشیدن موهای زاید و استحمام مرتب، می‌توانید علاوه بر داشتن یک رابطه جنسی سالم و دلپذیر، از انتقال بیماری‌های جنسی جلوگیری کنید. پوشیدن لباس‌های گشاد را فراموش نکنید. دقت کنید که لباس هیچ وظیفه‌ای برای تحت فشار قرار دادن بدن شما ندارد و اصلا به این منظور طراحی نشده است.

امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید یک رابطه جنسی لذت بخش با همسر خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *