مراکز خرید خوب در تهران

مرکز خرید ارزان در تهران

با نزدیک شدن به ایام عید حتما به معرفی مراکز خرید مناسب احتیاج پیدا خواهید کرد. مرکز خرید ارزان قیمت در اطراف تهران می‌توان پیدا کرد. داشتن یک لیست ارزان ترین مراکز خرید تهران مطمئنا کمک بزرگی برای کسانی که می خواهند دست به خرید اجناس بزنند، دارد.

در شمال و شرق و غرب و جنوب تهران مرکز خرید مناسب هست که بتواند با سلیقه شما جور دربیاید. احتمالا برای پیدا کردن اجناس مناسب و قیمت پایین، به پایین شهر، جنوب تهران رفته‌اید و شاید فکر کنید بهترین جا برای پیدا کردن اجناس مناسب و ارزان‌قیمت در جنوب تهران است؛ البته اگر واقعا به دنبال پایین‌ترین قیمت‌ها هستید، شاید سر زدن به این‌جا لازم باشد ولی در این مقاله قرار است با توجه به موقعیتتان بهترین مراکز خرید را به شما معرفی کنیم.

ما سعی کردیم در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران چهار مرکز خرید مناسب پیدا کنیم که خرید از آن‌ها هم از نظر تنوع محصولات و هم از نقطه نظر اقتصادی بودن، خوب باشد.

ارزان ترین مراکز خرید در تهران

الان که در اواخر اولین ماه از زمستان قرار داریم، به ایام خرید برای عید نزدیک می‌شویم. کم کم همه مردم به دنبال بهترین و زیباترین اجناس برای شب عیدشان می‌گردند. دوباره بازارهای عید پر می‌شود از هیاهوی مردم و جماعتی که به دنبال خرید ارزان و مناسب هستند.

خرید مانتو و شلوار شب عید احتمالا از همه اجناس دیگر بیشتر طرفدار دارد. پس بهتر است به ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران بروید. آجیل شب عید هم از پرطرفدارهای این روزها خواهد بود؛ کیف و کفش برای عید هم باید در اولویت هر خانم ایرانی باشد. همه این‎ها دست به دست هم دادند که باعث شد رازینه به دنبال بهترین اجناس با کیفیت مناسب و قیمت خوب برای شما باشد.

این مرکز خریدهایی که در زیر معرفی می‌شوند، احتمالا اقتصادی‌ترین مرکز اطراف شماست ولی خوشحال می‌شویم شما هم اگر جای خوبی با قیمت مناسب و فروشنده منصف می‌شناسید، به ما معرفی کنید تا ما هم به بقیه آن را معرفی کنیم.

در این حال و هوای عید از خرید اجناس ایرانی غافل نشوید. تولیدکننده ایرانی و کالای ایرانی را تا می‌توانیم حمایت کنیم تا مردان و زنان سرزمین خودمان سر سفره این برکت بنشینند و از همتشان نان بخورند.

مرکز خرید در شمال تهران؛ مرکز خرید قائم

تعداد مرکز خریدهای شمال شهر کم نیستند اما مرکز خرید قائم یکی از مناسب‌ترین و معتمدترین این مراکز است. در این‌جا هر فردی با هر میزان بودجه می‌تواند خرید پوشاکی که نیاز دارد؛ اعم از مانتو شلوار و… را خریداری کند. مرکز خرید قائم بدون شک به شما این امکان را می‌دهد که یک خرید خانوادگی رضایت‌بخش را تجربه کنید. در این‌جا لباس نوزادی تا بزرگسال زنانه و مردانه، کیف و کفش و… پیدا می‌شود. ناگفته نماند که یکی از متنوع‌ترین لباس‌فروشی‌های مخصوص نوزاد در پاساژ قائم موجود است که بازدیدکننده‌های فراوانی دارد.

مرکز خرید مناسب در جنوب تهران؛ مرکز خرید پاساژ کویتی‌های رضا

خیابان 15 خرداد معرف حضور همگان بوده و هست. تهرانی‌ها باید حتما این‌جا را به یاد داشته باشند. این بازار که یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای تهران است. علاوه بر مغازه‌های پوشاک و خوراکی که در اطراف این بازار دیده می‌شود، این بازار یکی از مهم‌ترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهران محسوب می‌شود. دلیل انتخاب پاساژ رضا در 15 خرداد، در ایام عید برای شما می‌تواند همین تنوع زیاد آن به همراه قیمت مناسب باشد. هر زمان که احساس گرسنگی یا خستگی کردید، می‌توانید در یک جا متوقف شوید و دلی از عزا دربیاوید. از آن گذشته برای همه گروه سنی می‌توانید لباس و وسایل پیدا کنید. مانتو شلوار، پوشاک، کیف و کفش، لباس نوزادی، وسایل آشپزخانه، سیسمونی و… در نزدیکی این مرکز دیده می‌شود.
چند فروشگاه معروف در مرکز خرید رضا وجود دارد که قیمت لباس‌های آن به نسبت بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

اگر به دنبال لباس‌های چینی باکیفیت هستید، باز هم در بازار 15 خرداد می‌توانید پیدا کنید. هرچند به پای کیفیت اجناس ایرانی نمی‎رسند ولی تی‌شرت‌های خانگی زنانه، مردانه و انواع شلوارهای جین و کتان خواهد داشت.

پاساژ کویتی‌های رضا برای خرید اجناس به اصطلاح مارک، مناسب نخواهد بود. هرچند با این وجود، دو شعبه از فروشگاه هایی مثل پرومد و گلکسی که دو فروشگاه معتبر لباس زنانه و مانتو هستند در این پاساژ هستند. خوبی این‌جا این است که بازار بزرگ به آن نزدیک است و شما می‌توانید به آن‌جا هم سری بزنید.

مرکز خرید مناسب در شرق تهران؛ مرکز خرید هفت حوض نارمک

خیابان هفت حوض نارمک را احتمالا مردم شرق تهران خوب ‌می‌شناسند. این بازار یکی از ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران است. این خیابان علاوه بر پوشاک، وسایل دیگر هم دارد که برای دیدن هم که شده می‌توانید به آن‌جا بروید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. در هفت حوض هم اجناس متنوع دیده می‌شود و هم کیفیت‌ها و سلیقه‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. کافی است کمی حوصله به خرج دهید که در این‌جا هر آن‌چه برای منزل لازم دارید، پیدا کنید. البته به سرپرست یک خانواده توصیه می‌کنیم که حتما با یک لیست خرید خانواده را به این‌جا بیاورد. چرا که احتمالا تمام خریدهای قبلی و آینده را باید همین‌جا بخرد.

فروشگاه‌های داخل خیابان معمولا ارزان‌تر از جاهای دیگر است. مردم این‌جا فرقی چندانی بین قیمت‌های این‌جا و پاساژ کویتی‌ها نمی‌بینند.

مرکز خرید مناسب در غرب تهران؛ مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یک بازارچه کلی در غرب تهران برای ساکنین شهرک غرب است. این‌جا می‌توانید متنوع‌ترین پوشاک رسمی و غیررسمی، مناسب مهمانی یا محل کار را پیدا کنید. اگر برایتان مقدور است، سری به این مرکز خرید بزنید، احتمالا گزینه‌های مناسبی برای خودتان و عزیزانتان می‌یابید. این‌جا هم برای نوزاد و کودک و بزرگسال و پیر و جوان انتخاب وجود دارد.

در حراجی‌های این پاساژ هم گزینه‎های ارزان‌تر دیده می‌شود که ممکن است تک سایز شده باشد یا کیفیت قابل توجهی نداشته باشد. بعضی نمایندگی‌ها از جمله زامینی یا آدیداس هم در این‌جا هستند که پیشنهاد می‌کنیم به آن‌جا هم سری بزنید. بورس لباس کودک در این‌جا فراوان است ولی تنوع آن نسبت به جاهای دیگر مثل بهار و… کمتر است ولی اگر دسترسی به مراکز خرید لباس نوزاد برایتان سخت است، پیشنهاد می‌کنیم به مرکز خرید نور در غرب تهران سری بزنید.

منتظر کامنت‌ها و معرفی‌ها شما عزیزان هستیم. شما چه فروشگاه یا پاساژی را معمولا انتخاب می‌کنید؟ اگر از این مراکز راضی بودید، در این‌جا به بقیه هم معرفی کنید تا آن فروشنده هم مورد حمایت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *