طراحی سایت دکوراسیون با سایت ساز کاریک

علاقه مندی بسیاری از خانم ها در تغییر دکوراسیون و دیزاین منزلشان و از طرفی نبود زمان کافی برای دیدن تمامی مغازه های لوازم خانه و خرید از آن ها، باعث علاقه مندی مردم به جستجو در اینترنت شده و با طراحی های به روز شرکت ها، کارخانه ها و مغازه های تولید لوازم منزل، آشنا شوند و پس از تصمیم گیری نهایی یا به صورت آنلاین از سایت فروشگاه های آنلاین سفارش دهند یا به فروشگاه و نمایشگاه مورد نظر مراجعه کرده و حضورا اقدام به خرید نمایند. با این شرایط، بدون صرف کردن زمان زیادی، امکان مشاهده محصولات جدید بیشتری را داشته و هر لحظه می توانند از مد روز و تغییرات جدید آگاه شوند. بدین دلیل طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشگاه ساز دکوراسیون و لوازم منزل علاقه مندان خاص خود را دارد و هر روز به علاقه مندان آن آفزوده می شود. اما مسئله اصلی به خصوص در کشورمان ایران، کمبود شرکت طراحی سایت فعال در این زمینه می باشد و یا به روزرسانی در این سایت ها دیر انجام می شود و از مد روز دنیا عقب می مانند.

صفحه گالری تصاویر برای داشتن وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل موفق نقش اصلی را ایفا می کند. وجود تصاویر با کیفیت و اطلاعات لازمه اعم از جنس و ابعاد و تنوع رنگ و … به همراه افکت های حرفه ای و زیبا، کاربران زیادی را به وب سایت شما جذب می کند البته نباید فراموش کرد که این تصاویر باید هرروز آپدیت شوند تا بدین صورت وب سایت شما با مطالب و تصاویر بروز یک مرجع بزرگ برای طرفداران به حساب بیاید.

ایده ای که اخیرا در طراحی سایت آنلاین با سایت ساز دکوراسیون و لوازم منزل مطرح می شود و برخی سایت ساز های بزرگ آن را پیاده سازی کرده اند، ایجاد صفحه ای جهت طراحی مبل با سلیقه شخصی کاربران است مثلا انتخاب جنس و مدل پارچه، رنگ و … و ایجاد تصویر مبل طراحی شده شان و بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، شرکت مورد نظر اقدام به ساخت آن می کند. همین طور می توان بخشی را برای ایجاد فرم نظرسنجی از کاربران وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل در نظر گرفت تا قبل ثبت سفارش کاربران مبلی که خودشان دیزاین کرده اند را به نمایش در سایت گذاشته و نظرات کاربران را در مورد طراحی شان بدست آورند.

یکی از ویژگی های سایت ساز دکوراسیون و لوازم منزل، داشتن یک پنل مدیریتی کامل است که دسترسی به هر بخشی را دارد. همچنین با داشتن همچین وب سایتی دیگر نیاز به چاپ بروشور، کاتالوگ و تبلیغات چاپی نیست و با این کار هم در زمان و هزینه هنگفت چاپ بروشورهای گران قیمت صرف جویی می شود و هم چنین در استفاده منابع طبیعی صرفه جویی می گردد. از طرفی اگر کاتالوگ شما به صورت انلاین باشد و مداوم اپدیت شود زمانی که شخصی قصد معرفی شرکت و فروشگاه شما را داشته باشد به راحتی کاتالوگ داخل سایت را معرفی کرده و همین طور بازدید سایت ساز شما افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *