پیاز زعفران رو از کجا بخریم؟

میشه بهم بگید پیاز زعفران رو میشه از کجا بخریم؟ اخه توی شهر های غیر از خراسان که باشی یکی از چالش های اصلی ات برای کاشت زعفران تامین بنه زعفران یا به اصطلاح پیاز زعفران هست. در این مقاله از مجله رازینه می خوایم به این موضوع بپردازیم که از کجا میشه پیاز زعفران تون رو بخرید؟

پیاز زعفران رو  چجوری میشه تهیه کرد؟ سوالی که بسیار پرتکرار هست، 2 دلیل داره که این سوال زیاد سرچ میشه و زیاد می پرسند.

1: گیاه زعفران بالای 80 درصد اش در خراسان کاشت میهش و خیلی طبیعی هست که در بقیه شهرهای ایران پیاز زعفران که همون بذر گیاه زعفران هست موجود نباشه یا به راحتی در دسترس عموم قرار نگیره.

2: فقط 3 ماه موجود میشه، هر ساله از اواخر خرداد ماه پیاز زعفران موجود میشه در بازار تا آخر شهریور ماه نهایت تا نیمه مهرماه در مناطق گرمسیری.

این دو عامل باعث شده که خریداران پیاز زعفران و علاقه مندان به کاشت زعفران رو با محدودیت مواجه کنه.

پیاز زعفران کجا گیر می یاد؟

در جواب این سوال مهم می خوام بگم، اول باید بگید چه فصلی گیر می یاد؟ چرا چون شما باید بدونید که فقط و فقط پیاز زعفران از خردادماه موجود میشه تا آخر شهریور اگر منطقه گرمسیری باشه تا 15 مهر ماه هم میشه پیاز زعفران رو گیر بیارید.

پس پیاز زعفران در هر سال فقط و فقط و فقط در 4 ماه موجود هست در بازار ، از 15 خرداد پیاز زعفران موجود میشه تا 15 مهر ماه.

پیاز زعفران رو از کجا تهیه کنیم؟

اول راه های موجود رو بهتون می گم و بعد راه حل خودم رو بهتون معرفی می کنم.

  • یکی از اقوام یا دوستان تان که در روستاهای خراسان هستن از اونها بخواید که پیاز زعفران رو براتون تهیه کنند و ارسال کنند.
  • از پیچ های اینستاگرامی متنوعی که در حوزه خرید و فروش پیاز زعفران هستن می تونید تهیه کنید.
  • کافیه توی گوگل سرچ کنید خرید پیاز زعفران کلی سایت اینترنتی که دارن پیاز زعفران رو می فروشند به شما پیشنهاد میشه.

ولی شما دچار کلی دردسر ممکنه بشید، یکی اینکه شاید اصلا هیچ آشنایی توی خراسان نداشته باشید، یا حتی آشنا هم داشته باشید توی رودربایستی قرار بگیرید و حس کنید که حالا بهش بگم انجام می ده یا نه؟

یا شاید ممکنه از پیج اینستاگرامی یا سایت هایی که توی گوگل می یان بهشون اونقدر اعتماد نداشته باشید یا اینکه اون ها نتونسته باشند اعتماد تون رو جلب کنند.

راه حل پیشنهادی ما برای خرید پیاز زعفران

فاطمه درویشی، دختر یک خانواده کشاورز از روستای ایور، بخش کوهسرخ خراسان رضوی هست. از بچگی با گیاه زعفران آشنا است و زعفران اصلی ترین محصول خونواده فاطمه هست.

من به واسطه زعفروش با فاطمه آشنا شدم، یک راه حل فووووووووق العاده جذاب و راحت برای تهیه پیاز زعفران رو فاطمه توی سایت اش گذاشته بود،

زعفروش چیه؟ کسب و کار اینترنتی فاطمه است که از این طریق داره زعفران خونواده خودش رو برای بقیه شهر ها و شهروند های دیگه می فرسته.

قصه محصول پک کاشت زعفران در منزل زعفروش

ایده تهیه پیاز زعفران اینجوری به ذهن فاطمه می رسه

تابستون 99 یعنی سال پیش، برای 86 نفر از مشتری های زعفروش که از شهر های مختلف ایران و شهرستان های مختلف ایران بودن، پیاز زعفران رو به عنوان هدیه همراه سفارش هاشون ارسال کرده،

و صرفا  فاطمه کنجکاو بوده که ببینه در بقیه شهر های ایران هم میشه زعفران کاشت یا نه؟  یا فقط در شهر خودش یعنی خراسان میشه زعفران رو بکارن؟

بعد از گرفتن بازخورد ها  از مشتریان اش متوجه  میشه که بلهههههههه میشه، هر چند خیلی از مشتری هاش حتی بلد نبودن که چجوری میشه زعفران رو بکارند. چون اصلا نمی شناختن این گیاه رو و براشون تازگی داشت و بازخورد های مشتری ها و هیجان و ذوق زدگی شون رو که دیده

فاطمه هم به ذهن اش رسیده که خدای بزرگ چقدر از افرادی هستن که در فضای شهری دارن زندگی می  کنند، که شاید هیچ وقت از نزدیک گل زعفران رو ندیدن!

چه برسه به این که گل زعفران رو بچینند یا حتی گیاه زعفران رو توی خونه شون کشت کنند و لذت چیدن و دیدن و لمس کردن این طلای سرخ رو از نزدیک بچشن.

و به این می رسه از سال 1400 یک محصول فوووووووووووووووووق العاده بینظیری رو برای کسایی که شهر نشین هستن و تا حالا نه سر زمین زعفران رفتن و نه خیلی با گیاه زعفران آشنا هستن تدارک ببینه

نکته فوق العاده مهم : حتما حتما نظرات مشتریان شون رو بخونید، خود من بعد از  دیدن فیلم های رضایت مشتری هاش  و خوندن نظرات مشتری هاش دیگه بهش مطمئن شدم شما هم حتما نظرات مشتریان اش رو با دقت بخونید.

حالا پیشنهاد فوق العاده زعفروش به شما چیه؟

پیشنهاد فوق العاده تهیه پیاز زعفران از زعفروش

من از زعفروش برای کسایی که این مقاله رو دارن می خونند و از طریق سایت مجله اینترنتی رازینه برن توی سایت شون،  یک تخفیف فوق العاده گرفتم که در ادامه میگم بهتون

اصصل کلام اینکه برای خرید پیاز زعفران تون هیچ نگران نباشید،  3 پک کاشت زعفران در منزل با سایز های متفاوت رو زعفروش داره.

1: پک 50 عددی مناسب افرادی هست که قصد دارن توی گلدان یا سبد های میوه پشت بام منزل شون زعفران رو بکارند. که با این 50 عدد میشه 5 گلدان بزرگ با قطر 30 سانتی متر رو کامل کاشت یا اینکه 3 سبد میوه رو میشه توش زعفران کاشت.

2: پک 100 عددی پیاز زعفران مناسب برای کاشت زعفران در 6 سبد میوه هست یا اینکه یک متر از باغچه خونه رو بخوان زعفران بکارن

3: پک 300 عددی زعفران مناسب برای کاشت 3.5 متر باغچه خونه یا کسایی که تئوری درباره کاشت زعفران در انبار یا زیرزمین خونه مطالعه داشتن و می خوان تست کنند هنوز نمی خوان ریسک کنند که سرمایه زیادی رو بکارن این پک مناسب تست اون افراد هست.

هدیه خرید پیاز زعفران برای مجله اینترنتی رازینه ای ها

بعد همراه این 3 پک فیلم کامل کاشت زعفران در منزل رو دریافت می کنید + ارسال رایگان + 3 هدیه دیگه که می تونید همین الان وارد سایت زعفروش بشید، و کامل توضیحات و اطلاعات اش رو بخونید.

هر سوالی در حوزه کاشت زعفران داشتید می تونید از خود فاطمه توی سایت زعفروش یا توی دایرکت اینستاگرام زعفروش از خود ش بپرسید مطمئنم که با دقت و حوصله به تک تک سوال های شما جواب می ده.

راستی فاطمه گفته حتی اگر پیاز زعفران هم نخریدید باز هم دو هدیه رایگان رو برای رازینه ها داره

1: آموزش رایگان کاشت زعفران گلخانه ای

2: آموزش رایگان کاشت زعفران در منزل

برای دریافت هدیه شون هم کافیه روی لینک بزنید و رایگان فیلم کامل و ویس هاشون رو دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *