تکرار سریال لحظه گرگ و میش

ساعت پخش و تکرار لحظه گرگ و میش + خلاصه داستان

بعد از پایان سریال پرطرفدار بانوی عمارت، از فرداشب پخش سریال لحظه گرگ و میش از شبکه 3 سیما آغاز می‌شود. خیلی از علاقه‌مندان به تماشای سریال‌های تلویزیونی به دنبال اطلاع از زمان پخش و تکرار گرگ و میش برای تماشای این سریال هستند. در این مطلب با شما هستیم تا هم در مورد سریال گرگ و میش کمی صحبت کنیم و هم زمان دقیق پخش لحظه گرگ و میش و تکرار سریال گرگ و میش را بدانیم.

ساعت پخش و تکرار سریال گرگ و میش

ساعت پخش سریال لحظه گرگ و میش، هر شب اندکی قبل از ساعت 9 شب آغاز می‌شود و فردای آن روز ساعت 9 و 2 عصر تکرار خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید تکرار لحظه گرگ و میش را هر روز مشاهده نمایید و داستان این سریال را دنبال کنید.

این که زمان پخش سریال لحظه گرگ و میش چه زمانی باشد، از مدت ها قبل مورد بحث بود که ظاهرا مدیران تلویزیون، دی ماه را برای پخش این سریال انتخاب کرده اند.

درباره مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش، روایتگر داستان زندگی یک خانواده متوسط ایرانی است که در طی سه دهه مختلف روایت می‌شود. این داستان زندگی این خانواده را از دهه شصت تا سالهای اخیر نمایش می‌دهد و وقایع مختلفی از قبیل جنگ، سازندگی و بحران‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه را در کنار داستان زندگی این خانواده روایت می‌کند.

داستان سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش، در 50 قسمت به بینندگان تقدیم می‌شود و احتمالا پخش آن دو ماه به طول خواهند انجامید. این سریال هر شب از شبکه 3 سیما پخش می‌شود و سپس تکرار سریال گرگ و میش در روز بعد پخش می‌شود.

بازیگران و عوامل تهیه سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش عبارتند از: فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی، مریم حاجی زاده، آیدا نامجو، لیلا بلوکات، محمدرضا مالکی، مهرنوش مسعودیان، زهره ساداتی، مهدی ملاک، رضا حجری، مهتاب اکبری، فراز مدیری و آروین گالتسیان با حضور لیلا بلوکات و محمدرضا مالکی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می دهند.

کارگران سریال لحظه گرگ و میش، همایون اسعدیان بوده و تماشاگران انتظار یک سریال جذاب و دیدنی از این کارگردان مطرح و توانمند دارند.

خلاصه داستان سریال گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش (با نام قبلی سوگند) به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به قلم مونا انوری‌زاده در حال تصویربرداری است و از امروز یکم بهمن ماه به روی آنتن می‌رود. به نظر کارشناسان این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های این دوره خواهد بود.

قبلا حسین طاهری به عنوان تهیه‌کننده این مجموعه مطرح بود اما پس از کناره‌گیری او، همایون اسعدیان خود تهیه‌کنندگی را برعهده گرفت.

همایون اسعدیان آخرین بار سریال راه بی‌ پایان را برای تلویزیون کارگردانی کرده بود که در سال ۸۶ از شبکه سوم سیما پخش شد که بسیار مورد استقبال هم قرار گرفت. او در کارنامه خود یک روز به خصوص، بوسیدن روی ماه و طلا و مس را دارد.

این سریال (با نام قبلی سوگند) به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به قلم مونا انوری‌زاده به تولید رسیده است.

خلاصه داستان سریال لحظه گرگ و میش روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است. دختر این خانواده که اسمش یاسمن است، در رشته پزشکی قبول می‌شود و داستان نیز از همین قبولی او در دانشگاه و ماجرای عشقی او با دوست برادرش شروع می‌شود.

این داستان روایتی است که از دهه شصت آغاز گشته و حوادث مختلفی از قبیل جنگ تحولات اجتماعی و اقتصادی … را در خود دارد و در زمان معاصر تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 2

۶ دیدگاه در “ساعت پخش و تکرار لحظه گرگ و میش + خلاصه داستان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *