کیک تولد زمستانی,جشن تولد زمستانی,تم تولد زمستانی,تم جشن تولد زمستانی,جشن تولد با تم زمستانی,جشن تولد زمستانی,تزئینات جشن تولد زمستانی,

جشن تولد با تم زمستانی

جشن تولد برای هر کودک و بزرگسالی، جذاب ترین جشنی است که سالی یک بار اتفاق می‌افتد. اغلب اطرافیان شخص برای غافلگیری او با دوستان دیگر هماهنگ می‌کنند. هر کسی متناسب با فصلی که متولد شده، می‌تواند تم برای جشن انتخاب کند. اغلب دیده‌ایم که این روز‍‌‌ها جشن‌ تولدهایی با این سبک برای کودکان می‌گیرند و موضوع تم جشن تولد دختر یا پسر را با توجه به علاقه کودک انتخاب می‌کنند. با توجه به این فصل زمستان، شرایط خاص خود را دارد، تم جشن تولد دخترانه زمستانی، یا تم پسرانه جشن تولد زمستان، مسئله ای است که باید بسیار با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

اکثر کودکان عاشق شخصیت‌های انیمیشنی هستند. به طور مثال تم مورد علاقه دختران براساس کارتون (Frozen) و شخصیت‌های السا و آنا طراحی می‌شود، پسران نیز با علاقه به اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی، تم تولدشان را انتخاب می‌کنند.

این تم‌ها جشن تولد را خاص‌تر و جذاب‌تر می‌کند و به عنوان یک ایده جدید تنوع زیبایی را ایجاد کرده است. معمولا این تم‌ها برای کودکان طراحی می‌شوند. حتی کیترینگ‌هایی به این منظور هستند که شما با ارائه نظرات خود و توصیه‌هایی، تمام کار‌های اجرایی تولد اعم از چیدمان، خوراکی‌ها، تزئینات و طراحی کیک جشن تولد زمستانی را به آن‌ها می‌سپارید.

الان که در فصل زمستان هستیم از تم‌های جشن تولد زمستانی مختلفی متناسب با این فصل می‌توانیم استفاده کنیم. ایده برگزاری تولد با تم آدم برفی از جذابیت بالایی هم برای کودکان و هم بزرگسالان دارد. هرچند که برگزاری این مراسم‌ها به صورت تجملاتی برگزار می‌شود، اما فعلا در جامعه ما رایج شده و افراد بسیار استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

21 ایده برای غذای جشن تولد

چند ایده برای جشن تولد همسر

ایده تزئینات و چیدمان تم جشن تولد زمستانی

تم تولد زمستانی به خاطر سردی هوا اجازه انجام هر کاری را نمی‌دهد. با استفاده از تزئینات زمستانه به راحتی می‌توانیم تم تولد را اجرا کنیم. مثلا می‌توانید در حیاط خانه‌تان آدم برفی درست کنید یا آدم برفی‌های کوچکی نزدیک ورودی در خانه درست کنید که هرکدام دارای یک پیام خوشامدگویی برای مهمانان هستند.

سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که متناسب با حال و هوای جشن تولد باشد. می‌توانید با انتخاب بادکنک‌های سفید و آبی و سرمه‌ای فضای زمستانی ایجاد کنید. ریسه‌های بلور برف که روی آن چراغ ‌های کوچکی دارد برای نصب روی دیوار ایده جالبی است. از لیوان‌ها و ظرف‌هایی که تصاویر تم تولد زمستانه دارند انتخاب کنید. می‌توانید میز خوراکی یا هدایا را با ریسه آبی یا آویز خاصی تزئین کنید.

با تور‌ها و پارچه‌های آبی و سفید، قاشق و چنگال رنگی، کاغذ‌های رنگی، ربان آبی و سفید و نوار‌های رنگی برای تزئین دکور استفاده کنید.

انتخاب لباس مناسب با تم تولد زمستانی

لباس باید تلفیقی از رنگ‌های تم باشد. مثلا سفید و آبی هماهنگی و ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. می‌توانید لباس مناسبی را برای او بدوزید یا طراحی کنید و از خیاط بخواهید برایتان بدوزد. اکثر دختران لباسی را انتخاب می‌کنند که آنا و السا در کارتون فروزن پوشیده بودند. یک تاج زیبای نقره‌ای انتخاب خوبی است. شنل خز سفید حالت سرد و برفی جذابی ایجاد می‌کند.

هدیه و گیفت برای مهمانان

سبد یا صندوقچه‌ای برفی آماده کنید. با رنگ سفید و آبی آن را رنگ  کنید. دانه‌ها و بلور برف را روی آن بکشید تا حالت صندوقچه‌ای قدیمی در برف را القا کند. داخل صندوقچه را با پوشال رنگی پر کنید و درون آن هدایایی برای مهمانان قرار دهید. انتخاب نوع هدیه به خودتان بستگی دارد و حتما نباید هدیه بزرگ یا خاصی باشد. این هدیه که از طرف متولد به مهمانان داده می‌شود بیشتر جنبه یادگاری دارد، و خاطره تولد کودک شما را زنده می‌کند.

کلاه هم جنبه زیبا و یک دستی را در تولد ایجاد می‌کند. بهتر است تعدادی کلاه براساس تعداد مهمانان فراهم کنید. کلاه را می‌توانید خودتان درست کنید یا از مغازه‌هایی که لوازم تولد دارند خریداری کنید.

انتخاب کیک

آخرین و مهم ترین انتخاب، انتخاب کیکی است که کاملا متناسب با فضای زمستانه دکوراسیون شما باشد. برای طراحی و انتخاب کیک می‌توانید به شیرینی فروشی‌هایی که در زمینه به طور تکنیکی فعالیت می‌کنند مراجعه کنید. با ارائه آلبوم‌هایی به شما به راحتی می‌توانید کیک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

چند نمونه از کیک‌های مناسب این تم را که، رازینه به شما دوستان عزیز پیشنهاد می‌کند در ادامه می‌توانید ببینید.

یک دیدگاه در “جشن تولد با تم زمستانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *