ارسال کارت عروسی به مقام معظم رهبری

چطور کارت عروسی‌مان را برای رهبر بفرستیم؟

احتمالا عروس و دامادهای هستند که دوست دارند حداقل یک نامه برای رهبر به مناسبت ازدواجشان ارسال کنند. بالاخره آرزو بر جوانان عیب نیست. خیلی از عاشقان امام عصر(عج) هم به ایشان نامه می‌نویسند و ایشون رو به مجلس بدون گناهشان دعوت می‌کنند. عشق و ارادت به خاندان ائمه اطهار بی حد و حصر است. برای این که بدانید ارسال کارت عروسی به رهبری چگونه امکان پذیر است با مجله اینترنتی رازینه همراه باشید.

ارسال نامه به رهبری، از جمله ارسال کارت عروسی به بیت رهبری، کار سخت و دشواری نیست و شما برای هر مسئله‌‌ای که داشتید و حس کردید نیاز است با ایشان مطرح کنید، می‎توانید به این آدرس نامه بفرستید و ان‌شاءالله جواب بگیرید. در مورد نامه‌های عروسی شاید جوابی دریافت نکنید ولی حداقل ایشان برای شما نامه‌ای از پیش تعیین شده که قسمتی از یکی از سخنرانی‌هایشان است، ارسال می‌کنند. البته هدایایی هم از طرف رهبر برایشان ارسال می‌شود که خودش می‌تواند برای شما یک دلگرمی به حساب بیاید.

در خصوص نامه‌های دیگر، دریافت جواب منوط به نظرات خود ارتباطات مردمی است و شاید پاسخی دریافت کنید با این حال ما تا به الان تجربه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم. اگر شما تجربه‌ای داشته‌اید خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بسیاری از افراد ممکن است شما را سرزنش کنند که فرستادن کارت عروسی به رهبری، کاری بیهوده است و شما که می‌دانید ایشان نمی‌توانند به جلسه شما بیایند. ولی مگر ما همه کارها را با توجه به دانستن نتیجه آن از قبل انجام می‌دهیم؟ مثلا اگر بدانیم در جبهه نبردی احتمال پیروزی بسیار کم است، آیا می‌رویم و جنگ و جدال را به پایان می‌رسانیم. در این صورت در جنگ ایران و عراق جوانان ما باید کار بیهوده‌ای انجام داده باشند. در صورتی که در واقع ما مکلف به انجام وظیفه‌ایم. شاید آن زوج هم احساس وظیفه‌ای در خصوص دعوت ایشان به مجلسشان حس می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام سفر عتبات دانشگاهیان + هزینه سفر عتبات

چند ایده شگفت‌انگیز برای جشن سالگرد ازدواج

چند ایده جالب برای کیک تولد همسر

ممکن است زوج‌ها حس کنند این نهایت ادب است که ایشان را به مجلسشان دعوت کنند؛ حال آن‌که مطمئن باشند فرصت کم ایشان اجازه این کار را بهشان نمی‌دهد.

از آن‌جایی که ایشان ولی فقیه هستند و جانشین امام عصر(عج) بعضی از جوان‌ها نامه دعوتشان به امام زمانشان را هم به ایشان ارسال می‌کنند. به هر حال به هر عقیده و مسلکی اگر دوست دارید نامه عروسی‌تان را برای رهبری بفرستید، می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید.

 چگونه می‌توان پیامی را مستقیم برای آیت الله خامنه‌ای ارسال کرد؟

برای این کار دو راه وجود دارد:

دفتر ارتباطات مردمی مقام معظم رهبری به آدرس تهران – خیابان جمهوری – انتهای دانشگاه جنوبی – کوچه عطارد ساختمان 110 (تلفن 64411 – 64412030)

دفتر مقام معظم رهبری به آدرس تهران – خیابان پاستور ص پ 161/13165 (تلفن 6441354 – 021)

صندوق پستی معاونت ارتباطات مردمی دفتر رهبری ۱۵۵۵ – ۱۳۱۸۵ است.

برای بررسی راحت‌تر نامه‌ها لطفا موارد زیر را رعایت کنید تا در مراحل بعدی به مشکلی برخورد نکنید.

  • نامه شامل آدرس پستی فرستنده و تلفن جهت تماس‌های احتمالی بعدی باشد.
  • در صورت داشتن آدرس اینترنتی آن را ذکر کنید.
  • تا حد امکان نامه را در برگه A4 تایپ کنید.

یک دیدگاه در “چطور کارت عروسی‌مان را برای رهبر بفرستیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *