چطور مشکل آب دادن لباسشویی را حل کنیم؟

اگر لباسشویی شما چکه می‌کند، نگران نباشید. این مشکل را به راحتی با چند گام ساده می‌توانید حل کنید. قبل از هر کاری ابتدا لباسشویی را از برق بکشید و مطمئن شوید خیسی زمین به خاطر پر شدن چاه نباشد.

محل چکه کردن را پیدا کنید

لباسشویی را خالی کنید. سپس تا زمانی که محل چکه را پیدا کنید، یک برنامه شستشو انتخاب کنید و آن را پر آب کنید و آب را تخلیه کنید. تمام لوله‌ها، شلنگ‌ها و واشرها را بررسی کنید. در صورت نیاز، لوله‌های شکسته و شلنگ‌های پاره را عوض کنید و واشرهای قدیمی را جایگزین کنید. دلیل دیگر ممکن است زنگ زدگی و خوردگی دریچه‌های شیر باشد.

اگر لوله‌ها و واشرها مشکلی ندارند، پشت لباسشویی را باز کنید و دوباره چرخه پر و خالی کردن لباسشویی را انجام دهید. پمپ‌ها و نشتی داخلی لباسشویی را بررسی کنید.

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید محل آبریزش، درب ماشین لباسشویی نیست. در صورت خرابی و پوسیدگی لاستیک دور درب، برای تعویض آن اقدام کنید.

ایراد زبانه و قفل درب ماشین لباسشویی نیز یکی از مواردی است که می‌تواند باعث نشتی آب شود.

یکی دیگر از مواردی که باعث نشتی آب می‌شود ایرادات دیگ لباسشویی است که به مرور زمان، به علت تراز نبودن و تکان‌های شدید ماشین لباسشویی اتفاق میفتد.

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی، مثل پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی نیز می‌تواند باعث خرابی بلبرینگ و کاسه نمد شود که این خرابی نیز می‌تواند یکی از علل نشت آب باشد که باید حتماً توسط تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود.

در صورتی که متوجه مشکل نشدید و  ایراد کار  را پیدا نکردید، حتماً از یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید تا برای تعمیر و سرویس لباسشویی اقدام کند.

چرا برای تعمیر ماشین لباسشویی از خدمات پلاک استفاده کنم؟

پلاک یکی از اپلیکیشن‌های ارائه دهنده خدمات در محل است که با استفاده از آن به سادگی می‌توانید به تعداد زیادی متخصص حرفه‌ای دسترسی داشته باشید و با توجه به نظر سایر کاربران و امتیازی که متخصص پلاک دریافت کرده است، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و با وجود شفافیت قیمت‌ها به این ترتیب در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

نصب اپلیکیشن و ثبت سفارش در آن کاملاً رایگان بوده و با ثبت سفارش و توافق هزینه می‌توانید از مشاوره و خدمات متخصصین پلاک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *