پاسخ به ۵ سوال مهم در زمینه خرید و سفارش سررسید و سالنامه تبلیغاتی

با نزدیک شدن به فصل‌های آخر سال، بازار خرید و سفارش سالنامه تبلیغاتی داغ می‌شود. کسب و کارهای متعدد به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند و شرکت‌های تبلیغاتی و چاپخانه‌ها سرشان با چاپ و طراحی انواع سررسید و سالنامه شلوغ است.

هدایای تبلیغاتی، کیفیت و جذابیت آن‌ها برای برندها و صاحبان مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل همه برندها به دنبال راهی هستند تا هدیه تبلیغاتی خلاقانه، با کیفیت، زیبا و ماندگار در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهند. اما سفارش سررسید و سالنامه تبلیغاتی می‌تواند چالش‌های متعددی را همراه داشته باشد.

چرا خرید سررسید و سالنامه از اهمیت بالایی برخوردار است؟

یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای بهتر دیده شدن در میان کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعال در هر حوزه‌ای، تبلیغات است. هدایای تبلیغاتی هم مقرون به صرفه هستند و هم تاثیرگذاری بالایی دارند.

علاوه بر موارد گفته شده، با استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانید گروه خاصی از مخاطبین، مشتریان یا کارمندان خود را هدف قرار دهید. هدایای تبلیغاتی نماینده‌ای از برند شما هستند، به همین دلیل کیفیت و ماندگاری آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

شرکت آوازه گستر با بیش از ۱۰ سال سابقه، یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه هدایای تبلیغاتی، سررسید و سالنامه به شمار می‌رود. آوازه گستر با ارائه طیف گسترده‌ای از انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان، تقویم رومیزی 1401 و سررسید تبلیغاتی و سالنامه تبلیغاتی می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین هدیه تبلیغاتی مناسب با مخاطب شما را تهیه و تولید کند.

چند نوع سررسید 1401 در بازار وجود دارد؟

به طور کلی سررسید و سالنامه در ابعاد و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. ابعاد استاندارد سررسید‌ها عبارتند از:

  • سررسید رقعی (۲۱ در ۱۴ سانتی‌متر)
  • سررسید اروپایی (سررسید رقعی با عرض کمتر)
  • سررسید وزیری ( ۲۶-۲۱ در ۱۶.۵ سانتی‌متر)
  • سررسید رحلی (مشابه A4)
  • سررسید خشتی (سررسید با ابعاد مربعی)
  • سررسید پالتویی
  • سررسید جیبی

هر کدام از سررسیدهای نام برده شده برای قشر خاصی از جامعه قابل استفاده است. سررسید جیبی در ست‌های تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد و سررسید اروپایی و رقعی نیز در میان تمامی رده‌های سنی و قشرهای مردم طرفداران زیادی دارد.

علاوه بر موارد گفته شد، با سفارش سررسید اختصاصی می‌توان سررسید و سالنامه مخصوص و سفارشی تهیه کرد. سررسید اختصاصی در طرح، ابعاد، جنس جلد، صحافی و سایر ویژگی‌های ظاهری قابل سفارشی سازی است.

شرکت آوازه گستر با ارائه خدمات چاپ و سفارشی سازی سررسید و سالنامه در اصفهان و سراسر کشور، انواع سررسید با طرح‌های جدید، خلاقانه و خاص را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این شرکت، سابقه همکاری با بیش از ۱۰۰ برند معتبر و کسب و کار کوچک و بزرگ را در کارنامه خود دارد.

بهترین نوع سررسید و سالنامه تبلیغاتی کدام است؟

با توجه به تنوع ابعاد و انواع سررسید، انتخاب مناسب‌ترین سالنامه برای گروه‌های مختلف مخاطبین با علایق متفاوت کمی دشوار است. بهترین هدیه تبلیغاتی آن دسته از هدایایی هستند که متناسب با نیاز و سلیقه مخاطبین باشند. انتخاب بهترین سررسید و سالنامه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در میان انواع سررسیدها، سررسید اروپایی به دلیل خوش‌دست بودن و سهولت حمل و نقل در میان بیشتر مردم طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، سررسید رقعی نیز به دلیل داشتن فضای کافی برای نوشتن و یادداشت برداری، پرطرفدارترین نوع سررسید و سالنامه به شمار می‌رود.

بهترین زمان برای خرید سررسید و سالنامه چه زمانی است؟

خرید و فروش سررسید سال جدید پیش از نوروز بازار داغی دارد. اواخر اسفند و پیش از شروع سال، انواع تقویم رومیزی، سررسید و سالنامه در سبد‌های خرید، میز دفاتر و … دیده می‌شود. برای اینکه بتوانید سررسید و سالنامه تبلیغاتی خود را به موقع به دست مخاطبین برسانید، باید کمی زودتر دست به کار شوید!

بهترین زمان برای سفارش و خرید سالنامه و سررسید تبلیغاتی، ماه‌های دی و آذر است. در این ماه‌ها چاپخانه از شلوغی‌های آخر سال در امان هستند. همچنین برای شما وقت و زمان کافی مهیا است تا سررسید و سالنامه تبلیغاتی مطابق با سلایق مخاطبین و برندتان سفارش دهید.

در خرید سررسید و سالنامه تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از نکاتی که باید در خرید سررسید و سالنامه تبلیغاتی دقت کنید، کاربردی بودن آن است. کاربردی بودن یکی از ویژگی‌های مهم هر هدیه تبلیغاتی به شمار  می‌رود. به همین دلیل سررسید و سالنامه یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌روند. این محصولات به عنوان تقویم و دفترچه یادداشت به طور مداوم مورد استفاده قشرهای مختلف جامعه قرار می‌گیرند. 

نکته مهم دیگر در انتخاب سررسید و سالنامه، در نظر گرفتن علایق مشتریان و مخاطبین است. هر چه اطلاعات بیشتری از مخاطبین خود داشته باشید و هدایای تبلیغاتی آن‌ها را سفارشی و اختصاصی‌تر تهیه کنید، رضایت بیشتری از سمت مشتریان دریافت خواهید کرد.

توجه به علایق مخاطب می‌تواند به شما کمک کند تا هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفیدی برای مشتریان خود تهیه کنید. هدیه تبلیغاتی مفید چهره و تصویر ذهنی خوبی از شما به یادگار می‌گذارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، محصول با کیفیت و خلاقانه نیز خرسندی و رضایت بیشتری از سمت مخاطبین به دنبال دارد. هدایای تبلیغاتی و سررسید خلاقانه سریع‌تر در ذهن مخاطبین ماندگار می‌شود. شرکت آوازه گستر با توجه به این اصل مهم، خلاقیت را محور اصلی تولیدات خود قرار داده است. این شرکت با تولید انواع سررسید و سالنامه و هدایای تبلیغاتی خلاقانه، نام و آوازه برند شما را در سراسر کشور گسترش می‌دهد.

پدیدآورنده : آوازه گستر

03136269320

یک دیدگاه در “پاسخ به ۵ سوال مهم در زمینه خرید و سفارش سررسید و سالنامه تبلیغاتی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *