اعتراض به نتایج دانشگاه پیام نور

نحوه اعتراض به نتیجه امتحان دانشگاه پیام نور

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور در فصل امتحانات پایان ترم اول قرار دارند و یک مسئله مهم برای همه دانشجویان، شیوه اعتراض به نتایج امتحان است. دانشجویان به دنبال مکانیزمی بهینه برای اعتراض به نتایج امتحانات هستند و می‌خواهند راهی برای ارتباط با اساتید بیابند.

در خصوص دانشگاه پیام نور نیز، این مسئله صادق است با توجه به تعداد بسیار زیاد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه پیام‌نور، ساز و کار ویژه‌ای برای بررسی اعتراضات به نتایج امتحانات دانشگاه پیام نور پیش‌بینی شده است.

مطابق اعلام مسئولان دانشگاه پیام نور، دانشجویانی که به نتایج امتحانات اعتراض دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان، در فرم مخصوص اعتراض خود را ثبت کنند.

نحوه اعتراض به نتایج امتحانات دانشگاه پیام نور، با توجه به متمرکز بودن امتحانات، به صورت متمرکز از طریق سامانه گلستان است.

یک مورد ویژه؛ ابطال امتحانات

در خصوص دانشگاه پیام نور، مواردی از ابطال کلی یک امتحان پایان ترم نیز وجود دارد. به عنوان مثال در سال جاری درس آیین نگارش آرای قضایی از دروس زیرمجموعه رشته حقوق، با کد درس 1223159، به طور کلی ابطال شد و مطابق آنچه مسئولان اعلام کرده‌اند، علت این ابطال طرح سوالاتی خارج از منابع اعلام شده درس بوده است. امتحان جایگزین درس آیین نگارش آرای قضایی پس از پایان کلیه امتحانات ترم جاری، در تاریخ 24 دی سال جاری (1397) راس ساعت یازده در مراکز تعیین شده برگزار خواهد شد.

نتایج امتحانات تستی دانشگاه پیام‌نور، دو روز بعد از برگزاری امتحان اعلام می‌شود و دانشجویان معترض می‌توانند، اعتراض خود را از طریق سامانه گلستان ثبت کنند و به اعتراضات مطابق رویه‌های قانونی دانشگاه پیام نور رسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *