خلاصه داستان سریال مینو

زمان پخش و تکرار سریال مینو + خلاصه داستان

سریال مینو به نام قبلی «آشوب»، به کارگردانی امیر پوروزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر این روزها در حال پخش است. این سریال که داستان عاشقانه‌ای در روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند، در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی آماده شده است.

خلاصه داستان سریال مینو

این مجموعه عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز ۵۹ در روزهای آغازین جنگ تحمیلی شروع می‌شود و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که کم کم رنگ داستان عوض می‌شود.

این سریال، محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در چندی پیش فیلم حوالی پاییز با حمایت این سازمان به روی آنتن رفته بو و با استقبال خوبی نیز رو به رو شد. این سریال غالبا روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در زمان آغاز جنگ عراق است. قصه عاشقانه‌ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که فضای ملتهب جنگ آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بازیگران سریال مینو

عباس غزالی، محمود پاک‌ نیت , سلمان فرخنده، سیاوش طهمورث، مهدیه نساج، پروانه معصومی، مالک سراج بازیگران این سریال هستند که در این سریال نقش خود را ایفا می‌کنند.

زمان پخش سریال مینو

زمان پخش این سریال شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۲:۱۵ است که از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تکرار سریال مینو را می‌توانید در ساعت 1:30 بامداد، 9:30 و 15 روز بعد ببینید. جمعه‌ها نیز خلاصه ای از قسمت‌های پخش شده روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال بانو عمارت

خلاصه داستان سریال بانوی عمارت+زمان پخش