رویداد بزرگ اپل

رویداد بزرگ اپل؛ 8 آبان

همایش بزرگ ۸ آبان اپل چگونه است؟

اپل سه‌شنبه این هفته، ۸ آبان (۳۰ اکتبر) رویداد سخت‌افزاری برگزار کرد. دعوت‌نامه‌های این رویداد از ۲۶ اکتبر ارسال شده بودند و همگان اکنون به انتظار هستند که ببینند چه چیزی در انتظارشان است.

این رویداد که در شهر نیویورک برگزار می‌شود، شعار «محصولات بیشتری در حال ساخت هستند» را به دنبال دارد. اپل اسم این رویداد را ساختن «making» گذاشته است و در لوگوهای خود از نشانه‌های متنوعی استفاده کرده است که نشان می‌دهد می‌خواهد محصولات مختلف سخت‌افزاری را معرفی کند.

دو محصول مهم این شرکت همان مک‌های جدید و آیپدهای پرو هستند که معمولا همه نیز به دنبال آپدیت شدن‌شان هستند.

آیپد پرو و مک‌های جدید

اپل قصد دارد مک‌ها و آیپد پروهای جدید را با صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید بزرگ‌تر، به نمایش بگذارد. نرم‌افزارهای چندمنظوره و سرعت پردازش سریع‌تر نسبت به آیفون را معرفی خواهد کرد.

این خبر بسیار خوب مخصوص کسانی است که از در حوزه طراحی گرافیکی در حال فعالیت هستند. چرا که با سرعت بالا و پردازش قوی بخش بزرگی از نیازشان برطرف می‌شود. پس طراحان و گرافیست‌ها باید بیشتر از دیگران منتظر شنیدن خبرهای خوبی از این همایش باشند. برای ساخت و ویرایش فیلم، موسیقی و… قابلیت‌های جدیدی را دریافت خواهیم کرد.

 

امروزه، آیفون و اپل واچ به تجهیزات مصرفی تبدیل شده‌اند و همچنان اپل به دنبال عرضه سخت‌افزارهایی است که با کمک آن بتواند محتوایی تولید کند که این کار بخش عظیمی از تحول را دربرمی‌گیرد. این کار باعث خواهد شد که طیف‌های کاربران تخصصی‌تر را به خود جلب کند.

آیپد پروی جدید با سیستم Face ID و درگاه شارژ جدیدی عرضه می‌شود و علاوه بر این، یک لپ‌تاپ جدید هم جایگزین مک بوک ایر می‌شود و مک مینی جدید رضایت کاربران حرفه‌ای را جلب خواهد کرد.

مطمئنا آیپد پروی جدید را می‌توان یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های همایش ۸ آبان اپل باشد. چرا که متاسفانه این سری از محصولات اپل که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد، برای پاسخ‌گویی به سرفیس پرو مایکروسافت بود و با این‌که فروش بالایی داشته و دارد، ولی تا به الان، هیچ‌گونه به‌روزرسانی و ارتقایی در این محصول رخ نداده است.

کارشناسان اپل معتقدند که آیپد پروهای جدید اپل با حفظ ویژگی‌های بهتر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دوربین بهتر و پردازنده‌های سریع‌تر، قیمت بالاتری هم خواهند داشت و سیر صعودی قیمت‌های اپل همچنان وجود دارد.

محصولاتی برای ساختن

برخی سایت‌ها می‌گفتند که اپل در این مراسم از یک «اپل پنسل» جدید رونمایی خواهدکرد. این گجت از زمان معرفی تا کنون هیچ تغییر یا بهبود و ارتقایی نداشته است. دلیل این حدس از اپل هم همین بوده است. انتظار می‌رود این پنسل، ابزاری کاملا توانمند برای آزادی عمل بیشتر طراحان و گرافیست‌ها باشد. ولی همه این‌ها جز حدس‌ چیز دیگری نیست.

البته بعضی نیز معتقدند که نسل جدید قلم‌های اپل در هنگام انتشار نرم‌افزار جدید فتوشاپ برای آیپد به بازار خواهد آمد. این همکاری فتوشاپ با نسل جدید اپل پنسل، ترکیبی فوق‌العاده‌ای برای طراحان و ویرایشگران تصویر خواهد بود و بهره‌وری‌شان را در این حوزه بالا می‌برد.

منبع: 1pezeshk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *