غرق شدن در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب خیانت کردن

دیدن خیانت در خواب از جمله خواب‌هایی است که ممکن است زوج‌ها در طول مدت زندگی‌شان بارها و بارها آن را ببینند. البته نگران نباشید چون فقط یک معنی این خواب می‌تواند خیانت واقعی همسرتان به شما باشد. تعبیر خواب خیانت کردن بسیار گسترده است و به احساسی که شما حین دیدن این خواب داشته‌اید بسیار بستگی دارد. حتی ممکن است یکی از دلایلی که شما این خواب را دیده‌اید این باشد که در زندگی واقعی نشانه‌هایی از آن را مشاهده کرده‌اید و حال ضمیر ناخودآگاهتان دارد تکه پازل‌های واقعیت را کنار هم میگذارد و به شما نشان می‌دهد.

دیدن خواب سوء ظن خیانت

در صورتی که مطمئن هستید که شوهر و یا زن شما به شما خیانت نمی‌کند ولی مدام خواب خیانت می‌بینید می‌تواند نشانه احساس ناامنی و ترس شما باشد. احتمالا شما به هر دلیلی دچار شک و تردید به دیگران شده‌اید و مشکل اعتماد کردن دارید. این حس اضطراب و بی‌اعتمادی به شکل خواب به شما نمایش داده می‌شود.

زیگموند فروید در این مورد می‌گوید دیدن خواب خیانت کردن اگر به معنی خیانت واقعی نباشد می‌تواند به این معنی باشد که شما از ظاهر و فیزیک بدنی خود رضایت ندارید و حتی ممکن است احساس می‌کنید از لحاظ جنسی نمی‌توانید شریک جنسی خودتان را ارضا کنید. اگر مرد هستید ممکن است مشکل کوچک بودن آلت دارید و این مورد اعتماد بنفس شما در مسائل جنسی را تحت تاثیر قرار داده است.

همچنین در صورتی که در گذشته به شما خیانت جنسی شده باشد، دیدن این خواب‌ها دور از انتظار نیست چرا که شما مدام نگران هستید که این خیانت جنسی دوباره تکرار شود.

تعبیر خواب خیانت کردن به همسر

در این صورت جریان کاملا فرق می‌کند. اگر در خواب ببینید که به زن و یا شوهر خودتان خیانت می‌کنید می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که شما کاری انجام داده‌اید که از بابت آن احساس گناه می‌کنید و دوست ندارید کسی از آن باخبر شود.اگر در خواب ببینید که به شوهر و یا همسر خودتان خیانت می کنید و از این بابت احساس گناه ندارید و حتی خوشحال هم هستید ، می تواند نشان‌دهنده این باشد که شما از همسر خود ناراضی هستید و کم کم علاقه شما نسبت به او در حال کاهش است . این خواب نشانه زنگ خطر برای رابطه عاشقانه و زناشویی شماست. ممکن است واقعا در حال فکر کردن به خیانت هستید و یا حتی زمینه این کار را نیز آماده کرده‌اید.

اگر از ظاهر همسر خود رضایت ندارید، اگر احساس می‌کنید او خوشتیپ و یا خوشگل نیست و یا حتی اگر شما از لحاظ جنسی از او راضی نیستید، ممکن است ضمیر ناخودآگاه شما در حال برنامه‌ریزی برای رفع این کمبودها باشد. در هر حال باید بسیار مواظب رفتار خود باشید چراکه شما شدیدا استعداد خیانت کردن دارید و ممکن است در اولین موقعیت مناسب، خیانت کنید. ذهن شما دنبال کسی می‌گردد که تمام ویژگی‌های مد نظرش (که در همسر شما وجود ندارد و یا تکراری شده است) در او وجود داشته باشد و به محض پیدا کردن آن فرد، شما به احتمال زیاد خیانت خواهید کرد.

تعبیر خواب خیانت کردن همسر، دوست یا نامزد

دیدن این خواب می‌تواند به این معنی باشد که شما به شدت به او وابسته هستید و از لحاظ عاطفی نمی‌توانید دوری او را تحمل کنید. از طرفی این خواب می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که شما به کسی بجز عشقتان وابسته شده اید و احتمال دارد او را به عشقتان ترجیح دهید. در هر صورت دیدن این خواب نشان‌دهنده مشکلات عاطفی و عشقی شماست.

تعبیر خواب دیدن خیانت همسر

دیدن خواب خیانت همسر و تماشای شما به این معنی است که شوهر و یا زن شما با افراد متعددی رابطه جنسی دارد و شما این موضوع را می‌دانید ولی به هر دلیلی نمی‌توانید کاری انجام دهید. ممکن است از بابت مالی و یا شغلی به او وابسته هستید و منتظر موقعیتی می‌گردید که این وابستگی کم شده باشد تا انتقام خود را بگیرید. شما شدیدا در معرض خیانت کردن هستید و ممکن است برای تلافی کردن، دست به خیانت بزنید.

تعبیر خواب طلاق و یا قطع رابطه به دلیل خیانت کردن

اگر در خواب ببینید که به دلیل خیانت همسرتان از او جدا شده‌اید می تواند به این معنی باشد که او به شما خیانت کرده است و شما در فکر جدایی هستید. یا ممکن است رفتار او با شما تغییر پیدا کرده است و شما احساس می‌کنید او علاقه سابق را نسبت به شما ندارد و از شما دور شده است. مواظب باشید این احساس باعث از هم پاشیدگی رابطه شما و یا زندگی زناشویی شما نشود.

تعبیر خواب خیانت شما به همسرتان

این خواب می‌تواند به این دلیل باشد که شما واقعا در حال خیانت کردن به شوهرتان هستید. اگر این‌طور نباشد نشان‌دهنده این است که شما کاری انجام داده اید که فکر می کنید باعث شده است رفتار شوهرتان نسبت به شما سرد و بی روح شده باشد. احتمال اعتماد بنفس خود را از دست داده اید و احساس تنهایی می‌کنید.

تعبیر خواب رابطه شوهر با خواهر یا نزدیکان

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با خواهر شما رابطه جنسی دارد و به شما خیانت می‌کند نشان‌دهنده این است که شما احساس می‌کنید واقعا شوهرتان این کار را می‌کند. اگر اینطور نیست احتمال احساس می کنید خانواده شما مسئله مهمی را از شما مخفی کرده‌اند.

تعبیر خواب هم‌جنس‌بازی شوهر

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با یک مرد رابطه جنسی دارد می تواند به این معنی باشد که شما به شوهرتان اعتماد ندارید. شما احساس می کنید او فرد بی‌اراده و بی‌عرضه‌ای است که توان نه گفتن به دیگران را ندارد. شما احساس می‌کنید او هیچ‌گاه نمی‌تواند شما را به آرزوهایتان برساند. احتمالا از درآمد او و وضع شغلی فعلی او رضایت ندارید. ممکن است او ورشکست شده باشد و از لحاظ مالی در فشار هستید.

تعبیر خواب خیانت از نظر امام صادق (ع)

اگر در خواب ببینی که زن دوم گرفته‌ای و همسر قبلی تو از این بابت بسیار ناراحت و عصبانی است نشانه خیر و برکت است و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید .

تعبیر خواب خیانت از نظر ابن سیرین

اگر زنی در خواب شوهرش را با زن دیگری ببیند نشانه خیر و برکت و ثروت است.

جابر مغربی در مورد خواب خیانت می‌گوید اگر مردی ببیند که زن او در حال خیانت کردن است نشانه نیکی و سود مالی است.

آنلی بیتون در مورد خیانت می‌گوید اگر زنی در خواب ببیند که دو شوهر دارد به این معنی است که دست به کارهایی خواهد زد که باعث رسوایی می‌شود. اگر در خواب ببیند که شوهرش به زن دیگری علاقه دارد به این معنی است که شوهرتان نسبت به شما سرد شده است و روابط جنسی شما خوب نیست.

منبع: بازده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *