پرواز کردن در خواب

تعبیر خواب دعوا کردن-امام صادق

دیدن دعوای دو نفر در خواب تعابیر متفاوتی برایش ذکر شده است. اگر در خواب می‌بینید که با یکی جنگ می‌کنید، اگر فردی که با او می‌جنگید هم‌جنس شما باشد، آن است که بر دشمن غلبه می‌کنید. خواب دعوا کردن معمولا به حالات درونی شما هنگام بیداری و در طول روز نیز مربوط است. ممکن است روز پرتنشی را گذرانده باشید و دیدن جنگ و دعوا در شب و در خواب نیز می‌تواند به حالات درونی‌تان در طول روز بستگی داشته باشد. برای خواب جنگ و جدال تعابیر متفاوتی ذکر شده است.

تعبیر خواب دعوا کردن با آشنایان

منوچهر مطیعی می‌گوید تعبیر خواب دعوا با مادر یا برادر یا پدر یا همسر این است که شما با انسان خوبی برخورد خواهید کرد. تعبیر دیدن دعوا کردن با فردی آشنا دو نشانه دارد. اگر او با شما دعوا می‌کرد فردی نا آشنا به شما محبت می‌کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید کرد. اگر شما با او دعوا می‌کردید شما هستید که به دیگری محبت و خدمت می‌کنید که نا آشنا و غریبه است.

تعبیر خواب دعوا با غریبه

منوچهر مطیعی می‌گوید اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا می‌کنید که او را نمی‌شناسید از اقوام و فامیل‌ خود دچار آزردگی و ناراحتی می‌شوید که بعد به صلح و دوستی می‌انجامد.

تعبیر خواب دعوا با همسر یا نامزد

اگر در خواب مشاهده کردید که به همسر یا نامزد خود دعوا می‌کنید نشانه آن است که شما تلاش می‌کنید تعدادی از احساسات درونی‌تان را حذف کنید.

تعبیر خواب دعوا کردن از نگاه امام صادق

تعبیر خواب دعوا از دیدگاه امام صادق بر شش وجه است :

  • شفاعت
  • بگو مگو و مجادله
  • حل شدن مشکل
  • سفر
  • شرف و بزرگی
  • مال حرام

تعبیر خواب بحث و دعوا و کتک کاری

به گفته مطیعی اگر در خواب با شخص غریبه‌ای مشاجره و دعوا می‌کنید به این معنی است که شما ممکن است در آینده دچار بدشانسی شوید.

دعوا و درگیری در خیابان

دعوا کردن در خیابان بیانگر دوره‌ای از آشفتگی و بی قراری در زندگی شماست.

تعبیر خواب دعوا با والدین

اگر خواب ببینید که با والدین خود دعوا می‌کنید، نشانه‌ آن است که موضوعی باعث ناراحتی شما می‌شود.

منبع:

۴ دیدگاه در “تعبیر خواب دعوا کردن-امام صادق”

  1. این مطیعی کیه که خواب تعبیر میکنه مگر بغیر از حضرت یوسف و امام صادق کسی دیگری هم بوده خواب رو تعبیر کنه

  2. سلام من در خواب دیدم تعدادی از دوستام با سلاح سرد به هم حمله کردند و دسته جمعی مشاجره کردند و من هم بعد از یه مدت فرار کردم چه تعبیری داره؟

  3. من در خواب دیدم که مادرم از خواستگار خواهرم حرف می زد وما او را نمی شناختیم وما در خانه مشغول تدارکات عقد او بودیم ودختر من با خاله اش که همان خواهرم بود رفته بودند حمام ودخترم را در حمام گذاشته بود و امده بود واویک چادر ملی مشکی پوشیده بود ومن به آن یکی خواهرم گفتم شانس دارد و وقتی لباس عروس پوشید حلوا ها را در کاسه می ریزد و دلشوره دخترم که تنها در حمام محله را داشت را من داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *