تزئین اتاق نوزاد

تزیین و دیزاین اتاق نوزاد – دخترانه و پسرانه

اتاق خواب کودک باید پر از طرح و نقش و زیبا باشد؛ شادی‌آور و هیجان‌انگیز. زیباترین اتاق‌های خواب نوزاد را در این پست با شما به اشتراک گذاشته‌ایم تا محیط اطراف عزیزانتان را از این طرح‌ها الهام بگیرید. هر چند توصیه ما به شما این است که امنیت را در طراحی‌هایتان اولویت قرار دهید. اتاق خواب نوزاد نباید پر از اسباب‌ها و وسایل خطرساز برای او باشد. روانشناسان توصیه می‌کنند اتاق خواب نوزاد را با رنگ‌های شاد و فرح‌بخش بچینید. اتاق خواب کودک طراحی‌های متنوعی می‌تواند داشته باشد از جمله این که در برخی از دیزاین‌ها تخت محور است و برخی اصلا مرکزیت خاصی ندارد و بیشتر تمرکز روی لوازم بزرگ خریداری شده است.

در هر حال شما می‌بایست برای تزیین اتاق نوزاد بین کارایی و زیبایی تعادل برقرار کنید. لوازم ضروری اتاق کودک هم همیشه یکسان هستند. برای مثال تخت و کمد و چند تکه اسباب بازی. رنگ‌آمیزی اتاق نوزاد می‌بایست آرامش‌بخش باشد؛ به طوری که به خود شما آرامش دهد تا در برابر استرس‌ها و بی‌قراری‌های نوزاد آرامش خود را حفظ کرده و نگران نشوید.

دکوراسیون یک اتاق بزرگ کودک را در شکل زیر می‌بینید. همانطور که مشخص است، این اتاق رنگ ملایمی دارد و مایه آرامش شما و دلبندتان می‌شود.

شکل بعدی دیزاین یک اتاق دخترانه نوزاد است که گل گلی است. یکی از پرطرفدارترین طرح‌های جدید به شمار می‌رود.

دیزاین اتاق دخترانه نوزاد با رنگ صورتی را در زیر می‌بینید. طراحی اتاق این نوزاد با وسایل ساده و بسیار خلوت است. در واقع این والدین علاقه داشتند خودشان کنار فرزندشان همیشه حضور داشته باشند.

فرش یک نقطه مهم در طراحی اتاق‌ها به شمار می‌رود. اتاق‌های پسرانه نوزاد نباید همیشه تاریک و بی‌روح باشد. بلکه می‌تواند در دیزاین آن از رنگ‌های ثابت شاد استفاده کرد که خاص دختر یا پسر نباشد.

یکی از وسایلی که در طراحی اتاق‌ها جلوه بسیاری زیبایی به آن می‌دهد، آینه است. آینه‌ها همیشه اتاق را بزرگتر و زیباتر نشان می‌دهند. البته برای استفاده از آن باید امنیت را نیز در نظر گرفت.

یکی از زیباترین و شادترین مدل دیزاین اتاق خواب نوزاد است.

تزیین اتاق پسرانه نوزاد نیز می‌تواند شاد و دلچسب باشد. همانطور که در تصویر می‌بینید، طراحی ساده ولی زیباست.

کاغذ دیواری اتاق‌های نوزاد می‌توانند در روح بخشیدن به آن نقش موثری داشته باشند. در تصویر زیر کاغذ دیواری به شکل یک جنگل است به زیبایی به تصویر کشیده شده است.

باز هم کاغد دیواری زیبا نمای اتاق کودک را بسیار تغییر داده است.

اتاق زیر شکل اتاق نوزاد پسر است که با یک قاب عکس زیبا تزئین شده است. هر چند استفاده از وسایل تزئینی بالای سر نوزاد توصیه نمی‌شود.

هر چند رنگ کلی این اتاق خوای تیره است، ولی روی پرده‌های اتاق نوزاد تمرکز کرده است و به آن زیبایی بخشیده است.

یکی از رنگ‌های پرطرفدار پسرانه خاکستری است که در زیر یک نمونه طراحی بسیار شیک و زیبا از اتاق خواب کودک پسرانه مشاهده می‌کنید.

تزئین اتاق دخترانه و پسرانه نوزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *