موضوع نقاشی دهه فجر

ایده های نقاشی دهه فجر برای مدرسه

یکی از روش های آموزش به کودکان نقاشی میباشد ما می توانیم از این طریق‌ آموزش های متعددی به بچه ها بدهیم. ما می توانیم کودکان را از طریق نقاشی در مدرسه با دهه فجر آشنا به نماییم به عنوان مثال حین بازگو کردن داستان این ایام و اینکه چه اتفاقاتی افتاد و باعث شد این انقلاب شکوهمند رقم بخورد نقاشی های دهه فجر می توانند به فهمیدن هرچه بیشتر این موضوع توسط بچه ها کمک بنمایند.

بیشتر بخوانید:

ابزار و ایده های متنوع برای نقاشی دهه فجر

برای این نقاشی ها از ایده ها و ابزار های زیادی می توان بهره گرفت نقاشی با آبرنگ، مداد شمعی ، پاستل ، رنگ آمیزی کردن طرح های توخالی چاپی، کشیدن کاریکاتور و گواش … ایده هایی هستند که در این مقاله از هر کدام برای شما نمونه ای را آوردیم . دانش اموزان در مدارس اغلب از مداد رنگی استفاده می نمایند اما می توانیم آنان را به استفاده از وسایل دیگر نقاشی تشویق نماییم

نقاشی دهه فجر

از دانش آموزان بخواهید نقاشی های مرتبط با آن روزها را در کاغذ ترسیم نمایند مثلا لحظه بازگشت امام به وطن زمانی که امام خمینی در حال پیاده شدن از هواپیما بودند و خوشحالی مردم و یا قیام مردم علیه شاه و شعارهایی که بر روی کاغذ به دستشان بود. بدین گونه می توانید علاوه بر آموزش به دانش آموزان هنر نقاشی آنان را با استفاده از آوردن تصوراتشان در رابطه با آن روزها تقویت نمایید.

در ادامه چندین نمونه از نقاشی های زیبا مرتبط با این موضوع‌ را برای شما‌ آوردیم.

۲ دیدگاه در “ایده های نقاشی دهه فجر برای مدرسه”

  1. بازتاب: مجله رازینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *