امکانات جدید اپلیکیشن زبان بیاموز (B-amooz) در نسخه 7.1

بیش‌ترین تمرکز مجموعه بیاموز از شروع کار تا به امروز بر روی تکمیل محتوا، امکانات و بروزرسانی اپلیکیشن بوده است. از این رو همواره شاهد جامع‌تر و بهتر شدن برنامه درطول زمان بوده‌ایم.

با توجه به پیشنهادهای ارسالی کاربران به بخش پشتیبانی و بررسی آن‌ها توسط تیم فنی مجموعه، در آخرین نسخه اپلیکیشن، امکاناتی در جهت ارتقاء سطح آموزشی و رفاه کاربران به برنامه اضافه شد. در ادامه به معرفی این امکانات می‌پردازیم.

1 – پروفایل

در گام اول بخشی تحت عنوان پروفایل در نظر گرفته شده است. که امکان دسترسی به آن از طریق نوار ابزار پایین صفحه اصلی فراهم است. مهم‌ترین ویژگی‌های این صفحه به چهار بخش اصلی تقسیم می‌شود:

پروفایل شخصی

امکان ایجاد پروفایل شخصی در نخستین گام این صفحه قرار دارد. اسم، سن، جنسیت، زبان‌های موردعلاقه، شماره یا ایمیلی که از طریق صفحه خرید وارد برنامه شده‌اید و… از جمله اطلاعات تکمیلی مربوط به این بخش هستند. که برخی از این اطلاعات درخواستی، در راستای تکمیل برنامه‌های هدفمند آینده و به‌صورت هوشمندانه طراحی شده است.

دستاوردها

قرار دادن دستاوردهای کوچک در مسیر رسیدن به اهداف بزرگ، کمک بزرگی برای جلوگیری از یاس و ناامیدی می‌کند. به این منظور پنج نشان انگیزشی در کادر دستاوردها قرار داده شده است.

در زیر به معرفی هر نشان به اختصار می‌پردازیم:

  • نشان مطالعه: با مطالعه بیش از 400 ساعت از زبان انتخابی، این نشان را دریافت می‌کنید.
  • نشان زنجیره: اگر زنجیره مطالعه 120 روز به بالا داشته باشید، این نشان را کسب می‌کنید.
  • نشان کاربر وفادار بیاموز: اگر بیش از دو سال است که از بیاموز استفاده می‌کنید این نشان برای شما روشن می‌شود.
  • نشان خرید کامل زبان: با خرید تمام بسته‌های یک زبان، نشان خرید فعال می‌شود.
  • نشان تکمیل پروفایل: با تکمیل پروفایل خود، این نشان را دریافت خواهید کرد.

مهم‌ترین بخش دستاوردها، تلاش زبان‌آموز برای به دست آوردن بعضی از آنهاست. که در روند آموزش تاثیر مثبتی دارد.

  • میزان مطالعه: با نمایش میزان مطالعه کل، روزانه و میانگین ماهانه بر روی نمودار می‌توانید در کسری از دقیقه میزان پیشرفت یا پسرفت خود را بررسی کنید. نمودار فعلی به گزارش شخصی هر کاربر به‌طور جداگانه می‌پردازد. در آینده شاهد مقایسه زبان‌آموزان با یکدیگر و ایجاد فضایی رقابتی خواهیم بود.
  • زنجیره مطالعه: از آنجا که یادگیری زبان یک عمل مداوم و به هم پیوسته است، با استفاده از این بخش زبان‌آموز تشویق به مطالعه روزانه می‌شود تا زنجیره‌‌ قطع نشود.

2 – تمرین املا

با توجه به این که تمرین املا مهم‌ترین بخش در یادگیری اصولی یک زبان جدید است. توجه به این مهم، یکی از ضروریات است، بنابراین در این مجموعه چندین روش متنوع و جالب برای املا و تصحیح آن ارائه شده است.

باتوجه به سطح زبان‌تان، انتخاب میزان سختی تمرین املا به خودتان بستگی دارد. تمرین املا هر درس در سه سطح آسان، متوسط و سخت دسته‌بندی شده است. در زیر توضیح مختصری در رابطه با هریک داده شده است.

  • آسان: اگر در سطح مبتدی قرار دارید، انتخاب تمرین املای آسان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بخش می‌توانید با استفاده از کیبورد حروف، تلفظ کلمات و تعداد حروف، املای لغت مورد نظر را تمرین کنید.
  • متوسط: با انتخاب تمرین متوسط کیبورد حروف حذف شده و با استفاده از تعداد حروف و تلفظ کلمات باید تمرین کنید.
  • سخت: زبان‌آموزانی که در سطح پیشرفته قرار دارند، امکان استفاده از هیچ‌یک از سه مورد ذکر شده در تمرین را ندارد. بلکه باید املای صحیح کلمه‌ای که در بالای صفحه نمایش داده می‌شود را به‌صورت ذهنی تایپ کنند.

3 – حالت شب

استفاده طولانی مدت و شبانه روزی از برنامه، درخواست اضافه شدن حالت شب را ازسوی کاربران دوچندان کرد.

از طریق گزینه سایر در صفحه اصلی برنامه و انتخاب گزینه تنظیمات می‌توانید حالت شب را از بالای صفحه فعال کنید.

این امکان نه تنها منجر به کاهش مصرف باتری گوشی‌های تلفن همراه می‌شود بلکه از چشم‌ها در برابر نور آبی رنگ گوشی در هنگام مطالعه شب و در تاریکی محافظت می‌کند.

در این مطلب سعی کردیم توضیح مختصر و مفیدی از امکانات جدیدی که در آخرین نسخه منتشر شده به برنامه اضافه شده است ارائه دهیم. درصورتی که پیشنهاد و یا انتقادی در راستای بهتر شدن برنامه دارید و یا به اطلاعات بیشتری در رابطه با امکانات اضافه شده نیاز دارید، از طریق پشتیبانی برنامه با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *