اتصالات نیوجرسی بتنی

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌‎های نیوجرسی بتنی نحوه اتصال آنها بهم است، از انواع اتصالات سازه نیوجرسی می‌توان به نیوجرسی مفصلی اشاره کرد که نیاز به مفصل‌های نر و ماده در محل اتصال دارند تا بتوانند اتصالی محکم با یکدیگر تشکیل دهند. برخی از این سازه‌ها نیز بدون اتصال و برخی دیگر به صورت اتصالات کام و زبانه ساخته می‌شوند. پس داشتن انواع قطعات مسلح و اتصالات جانبی نوعی مزیت مهم برای این سازه‌ها به شمار می‌آید چرا که باعث سهولت در نصب در مدت کوتاه و به صورت یکنواخت می‌شود.


شرکت پی بتن در با سالها سابقه در زمینه طراحی و تولید قطعات پیش ساخته بتنی از جمله بلوک نیوجرسی، دیوار پیش ساخته بتنی، فندانسیون روشناسی و انواع قطعات خاص بتنی تمامی محصولات خود را طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی و نیز با به کار بردن بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه کرده و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شما بزرگواران می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه خرید انواع محصولات پیش ساخته بتنی با این شرکت تماس گرفته و از قیمت بلوک نیوجرسی، مینی نیوجرسی و انواع دیگر محصولات و مواد موجود در ساختار آنها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شرکت طراح و تولیدکننده انواع قطعات بتنی افتخار دارد که انواع مختلفی از نیوجرسی بتنی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، تولید و عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط  فروش با ما تماس بگیرید.

شرکت رایان پی بتن تولید کننده نیوجرسی بتنی مینی نیوجرسی و انواع نیوجرسی و نیوجرسی بتنی در ابعاد مختلف و نیوجرسی بتنی 4 متری مفصل دار و نیوجرسی بتنی 6 متری مفصل دار و دیوار پیش ساخته بتنی خود ایستا و قطعات بتنی و سنگدال بتنی ترافیکی و غیر ترافیکی و نیوجرسی کوچک شهری و دال‌‌‌‌های ترافیکی باکس‌‌‌‌های ترافیکی و غیر ترافیکی نیوجرسی بتنی یکطرفه و نیوجرسی بتنی دوطرفه و کانال‌‌‌‌های تاسیساتی منهول مربع و دایره کانال‌‌‌‌های آدم رو داکت بتنی ترافیکی و داکت بتنی غیر ترافیکی سپتیک پیش ساخته بتنی لوله‌‌‌‌های بتنی نیوجرسی و مینی نیوجرسی بلوک‌‌‌‌های سبک، تیر برق بتنی و قطعات پل، فیسینگ پل قرنیز پل کانکس و خانه پیش ساخته بتنی است.

همچنین بتن‌‌‌‌های تولید شده در این شرکت در آزمایشگاه‌‌‌‌های مجهز این شرکت تایید می‌گردد و دارای نشان استاندار ملی ایران است. برای بررسی قیمت نیوجرسی میتوانید با تلفن‌‌‌‌های تماس مجموعه تماس بگیرید قیمت نیوجرسی با توجه به نوع آن متفاوت است و درج قیمت ثابت برای آنها امکان پذیر نیست و به همین علت برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بلوک نیوجرسی دقیق با ما تماس بگیرید.

یکی از تولیدات قطعه بتنی یا مانع بتنی نیوجرسی کوچک شهری است که پرکاربرد ترین قطعه مصرفی برای جداسازی پارکینگ ها یا اماکن عمومی است.با توجه به نیاز بازار شرکت اقدام به تولید این قطعه بتنی کرده است

رایان بتن در زمینه تولید انواع نیوجرسی بتنی مانند نیوجرسی بتنی دو متری سه متری و نیوجرسی چهارمتری مفصل دار  مینی نیوجرسی بتنی و تولید انواع دال بتنی ترافیکی، شهری  فعالیت دارد و در مدت فعالیت خود در این حوزه سعی داشته در تولید تمامی این محصولات از به‌ روزترین دستگاه‌ها و روش‌‌‌‌‌های ساخت استفاده نماید تا محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه نماید.

انواع نیوجرسی بتنی و سنگدال بتنی ساخت همگی از استاندارد‌‌‌‌های روز دنیا برخوردارند و در آزمایشگاه‌‌‌‌‌های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته و تاییدیه دریافت کرده‌اند ضمن آن که محصولات شرکت همگی دارای نشان استاندار ملی ایران نیز می‌باشند برای اطلاع از تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را در خصوص هر محصول به دست آورید. ضمن آن که می‌توانید با بخش فروش پی بتن ارتباط برقرار کرده و لیست قیمت نیوجرسی بتنی و یا قیمت سنگدال بتنی  را دریافت نمایید و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نقشه نیوجرسی بتنی و چگونگی تولید آن با توجه به کارکردی که هر یک از انواع نیوجرسی بتنی دارند، لازم است شرکت تولید کننده نقشه نیوجرسی بتنی و تولید هر یک را پیشتر آماده نماید زیرا برای تولید این دسته محصولات بتنی، ابتدا بتن توسط میکسر‌‌‌‌های مکانیزه تولید شده و سپس به محل تولید حفاظ انتقال داده می‌شود. قالب‌‌‌‌‌های آماده شده برای استفاده مجدد روغن‌کاری می‌شوند و در مرحله بعدی شبکه‌‌‌‌‌های آرماتور در قالب‌ها قرار گرفته و بتن داخل آن ریخته می‌شود. پس از این زمانی لازم است تا مواد درون قالب شکل مورد نظر را به خود بگیرند در نهایت نیز به روش بخاردهی عمل‌ آوری صورت گرفته و بارگیری می‌شود و به محل پروژه ارسال می‌گردد.

انواع نیوجرسی تولید شده توسط این شرکت نیوجرس کوچک خیابانی به ابعاد 40 در 40 و دارای سوراخ برای عبور لوله مانع بتنی نیوجرسی نوع سوم عیار بتن 400 است

نیوجرسی بتنی یکطرفه این تیپ از نیوجرسی یکطرفه معمولا در قسمت هایی به کار برده میشود که یکطرف آن امکان گذاشتن پاشنه روی زمین نباشد. نقشه میلگرد نیوجرسی بتنی یک طرفه

نیوجرسی بتنی شهری یا همان مینی نیوجرسی بتنی طوری طراحی شده است که از داخل آن لوله رد می‌شود و برای جداسازی خیابان یا پارکینگ ها میتوان در فاصله از هم قرار گیرد و مانع از عبور موتور سیکلت یا ماشین ها بشود.وزن مینی نیوجرسی 100 کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل نیست و عیار بتن 400.

این تیپ از نیوجرسی ها در راه ها و جاده‌‌‌‌های بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد و حتما باید به صورت مسلح تولید گردد

شرکت رایان پی بتن تولید کننده دارای نشان استاندارد ملی ایران است از دستگاه بخار نیز جهت عمل آوری بتن این محصول استفاده میگردد و با توجه به حداقل 10 ساعت بخاردهی به قطعه بتنی به حداکثر مقاومت مورد نیاز میرسد. نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 یکی از موانع بتنی استاندارد جاده‌‌‌‌های بین شهری است که با توجه به قسمت نری و مادگی که دارد باعث یکپارچگی بین نیوجرسی ها شده و این امر در برخورد ماشین با نیوجرسی بتنی در خصوص تخریب این مانع بتنی نقش بسزایی دارد.

این قطعه بتنی جهت استفاده در اطراف زمین‌‌‌‌های کشاورزی و زمین هایی که باید محصور شود قابل استفاده است. این قطعه بتنی با توجه به کیورینگ بخار که انجام میشود به بالاترین مقاومت بتن میرسد.عیار نیوجرسی بتنی 400 است.

سنگدال بتنی که با شیوه‌ای تخصصی تولید می‌شود، مشکلات متعددی را در روند ساختمان سازی و راه و شهر سازی رفع کرده است. انواع دال بتنی سرعت انجام کار را دو برابر کرده و موجب می‌شوند که اطمینان خاطر بیشتری درباره کیفیت کار به وجود بیاید. این نوع از بتن‌‌‌‌‌های پیش ساخته که برای سقف یا به عنوان دیوار در برخی موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند در سراسر ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند که نشان دهنده اهمیت خرید نیوجرسی و دال بتنی است. پس لازم است با بهترین تولید کننده سنگدال آشنایی کامل داشته باشید.

به طور کلی سنگدال‌ها در دو مدل افقی و ایستاده تولید می‌شوند که از مدل افقی برای سقف و کف زمین‌ها استفاده می‌شود و از نمونه‌‌‌‌‌های ایستاده به عنوان دیوار پیش ساخته استفاده خواهد شد. به همین جهت با قاطعیت می‌توان گفت که تولید کنندگان انواع سنگدال بتنی بار بزرگی را در حوزه ساخت و ساز بر می‌دارند. تولید این نوع از محصولات پیش ساخته نیازمند تخصص و مهارت بالایی است که تنها افراد با دانش بالا در این زمینه از عهده آن بر خواهند آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *