آیا ژانومه 7000 کارکرده ارزش خرید دارد؟

یکی از برتری های محصولات ژاپنی، کیفیت ساخت و دوام بسیار بالای آن ها است. محصولی چون چرخ خیاطی ژانومه 7000 ژاپن، یکی از محصولات بسیار کاربردی و با کیفیت ژانومه است که تنها نسخه دست دوم آن در بازار ایران موجود است. اما، به جرات می توان گفت که چرخ ژاپنی کارکرده از چرخ خیاطی های بی کیفیت موجود در بازار بسیار با کیفیت تر عمل می کند.

بررسی چرخ خیاطی ژانومه 7000

چرخ خیاطی ژانومه 7000 تا 130 مدل دوخت را پشتیبانی می کند و نسبت به سایر چرخ خیاطی های هم تراز خودش کیفیت دوخت بسیار بالاتری دارد. این چرخ برای مصارف خانگی و کارگاه کوچک کاربرد دارد.

مشخصات این محصول

اشراف به مشخصات چرخ خیاطی ژانومه به شما کمک می کند، ابعاد آن را نسبت به فضایی که دارید در نظر بگیرید.

·        ابعاد چرخ خیاطی ژانومه 7000: 25 سانتیمتر عرض، 60 سانتیمتر طول و 40 سانتیمتر ارتفاع

·        رنگ بدنه: سفید

·        جنس بدنه خارجی: فایبرگلاس

·        جنس بدنه داخلی: آلومینیومی سبک

·        میزان برق مصرفی: 220 ولت

·        دور موتور: 860 دوخت در دقیقه

·        قابلیت دوخت پس دوزی، تکه دوزی، زیپ، زیگزاگ، ساده، گلدوزی، دکمه و جا دکمه

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 7000 به دید بازتری در انتخاب این محصول کمک می کند. از ویژگی ها و قابلیت های چرخ خیاطی 7000 ژانومه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·        60 طرح حاشیه دوزی

·        دوخت جادکمه به صورت اتوماتیک

·        مجهز به سیستم بازوی آزاد برای دوخت حلقوی مانند دمپای شلوار

·        مجهز به سیستم اهرم فشار پایه 3 مرحله ای برای دوخت پارچه های ضخیم، ظریف و متوسط

·        امکان دوخت اعداد انگلیسی

·        امکان دوخت حروف انگلیسی در دو فونت

·        ساپورت سوزن 9 تا 18

·        دارای نخ زیرین

·        مجهز به رفو اتوماتیک

·        مجهز به پایه خیاطی برای سهولت در خیاطی

·        مجهز به سیستم قرینه دوزی

·        سیستم ویرایش دوخت، قفل کودک، نخ قطع کن، پولک دوزی

مزایا و معایب خرید ژانومه 7000 کارکرده

هر محصولی که تولید می شود، مزایا و معایبی دارد. گاهی خوبی ها به بدی برتری پیدا می کند که باعث انتخاب بی شک آن محصول خواهد شد. اگرچه که چرخ خیاطی 7000 کار کرده است. اما، توان یک چرخ نو را دارد.

نقاط قوت و ضعف خرید چرخ خیاطی 7000 کارکرده

چرخ خیاطی ژانومه 7000 مجهز به یک نمایشگر است که امکان مشاهده انواع دوخت و پایه را برای شما فراهم می کند. این چرخ به صورت اتوماتیک نخ چرخ و سایز جا دکمه را تنظیم می کند. این چرخ به طور مثال نسبت به چرخ 6000  ظاهر زیبا و جدیدتری دارد. طرح دوخت آماده چرخ 7000 یکی دیگر از مزایای این محصول است که برای افرادی مبتدی بسیار مناسب است.  

از نقاط ضعفی که هنگام خرید چرخ خیاطی 7000 باید به آن توجه کنید این است که این چرخ توان دوخت تعداد لباس در تعداد بالا را ندارد. بنابراین، نمی توانید این چرخ را در کارگاه های بزرگ یا برای خیاطی حرفه ای با مشتری زیاد استفاده کنید.

مقایسه با خرید چرخ خیاطی نو

 این محصول با وجود استوک بودن قطعات بسیار با کیفیتی دارد. به علاوه به لحاظ تکنولوژی به کار رفته در آن و امکاناتی که در این محصول استفاده شده بسیار به روز است. به همین دلیل، می توان گفت از این لحاظ با چرخ های نو فرقی ندارد. تنها تفاوت این است که چرخ های نو به این دلیل که قبلا استفاده نشده اند، دیرتر به تعمیرکار احتیاج دارند.  

نکات مهم در خرید ژانومه 7000 کارکرده

هنگام خرید ژانومه کارکرده توجه کنید که تمامی آپشن های چرخ کار کند. بنابراین، باید تک تک بخش های مختلف را تست کنید تا از سلامت کامل این محصول مطمئن شوید. نکته دیگر، بررسی قیمت این محصول است. حواستان باشد که چرخ ترک نداشته باشد. ترک های ریز ممکن است باعث پاره شدن پارچه شود.

راهنمای تشخیص سالم بودن چرخ خیاطی

هنگام خرید چرخ خیاطی باید به این نکات توجه کنید تا بتوانید چرخ کارکرده خوبی بخرید. پارچه پنبه ای را به عنوان تست استفاده کنید. سعی کنید این پارچه را با چرخ بدوزید تا بتوانید نحوه دوخت آن را تست کنید و چک کنید ببینید که آیا سالم است یا خیر. در کنار آن می توانید بررسی کنید که آیا چرخ توانایی کوک صاف و یکدست را دارد. از دیگر روش هایی که سلامت چرخ را می توانید با کمک آن بررسی کنید این است که هنگام کوک زدن گره نمی خورد.

تعیین قیمت مناسب

قیمت چرخ خیاطی ژانومه 7000 دست دوم با توجه به نوسانات موجود ممکن است متغیر باشد. به همین دلیل، برای بررسی قیمت این محصول می توانید در سایت امیرعلی دوخت استعلام بگیرید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

چرخ خیاطی ژانومه 7000 دوام بسیار بالایی دارد. به طوری که، به ندرت ممکن است خراب شود. اما، در صورتی که به تعمیر احتیاج داشته باشد، می توانید از خدمات حضوری و تلفنی برای تعمیر چرخ خیاطی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *