چه سایت هایی برای مقایسه گوشی به کارتان می آید

اولین قدم برای داشتن انتخابی درست، داشتن اطلاعات کافی در مورد امکانات گوشی تلفن همراهی است که قصد خرید آن را دارید. بعضی افراد هم خوره‌ی اخبار موبایل هستند و دوست ندارند از هیچ آپدیتی در دنیای تکنولوژی جا بمانند. از این‌رو می‌توانید برای اطلاع یافتن از امکانات گوشی موردنظرتان و اخبار تکنولوژی به سایت‌های معتبر در این زمینه سر بزنید.

اما این سایت‌ها چه اطلاعاتی باید در اختیارمان بگذارند؟ سایت‌های تخصصی بررسی و مقایسه گوشی موبایل در دنیا اطلاعات مختلفی از امکانات گوشی‌های جدید، آپدیت برندها، اخبار روز برندهای مطرح دنیا و مشکلات و ترفندهایی که ممکن است حین استفاده از گوشی با آن‌ها مواجه شویم در اختیار ما قرار می‌دهند. ما در این مقاله سعی داریم چند تا از بهترین سایت‌ها را برای شما معرفی کنیم.

معرفی سایت جی اس ام آرنا

سایت GSM ARENA در سراسر دنیا، به عنوان یکی از برترین مراجع مقایسه گوشی شناخته شده است. کافیست وارد سایت شوید و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و به راحتی آن را با دو گوشی دیگر مقایسه کنید و برتری های آنها را به همدیگر بسنجید. تمام سخت افزار و نرم افزارهای گوشی های مورد نظر شما در این مقایسه با همدیگر شنجسده می شوند و تصمیم گیری را برای خرید برای شما راحت میکنند.

همچنین در این سایت می توانید اخبار به روز تکنولوژی به ویژه اخبار روز دنیای موبایل را هم ببینید. بخش وبلاگ سایت جی اس ام آرنا را می توانید به عنوان مجله ای برای دریافت اطلاعات به روز و آموزش های مفید حوزه موبایل بشناسید.

سایت Device Specifications

سایتی دیگر که می‌توانید با استفاده از آن اطلاعات گوشی مدنظرتان را به صورت آنلاین بیابید سایت DEVICE SPECIFICATIONS است. در این سایت هم بخش مقایسه وجود دارد، به طوری که می‌توانید نام بیش از دو گوشی را در این بخش وارد کنید و تمامی اطلاعات آن گوشی‌ها را دریافت نمایید. اگر در مورد گوشی‌ها اطلاعاتی به صورت نامفهوم یا غلط وارد شده باشد، کاربران می‌توانند آن را در غالب  Review  برای صاحبان سایت بفرستند.

سایت های ایرانی برای مقایسه گوشی ها

در میان سایت های ایرانی برای خرید گوشی خوشبختانه تعداد زیادی از آنها بخش مقایسه را در اختیار شما قرار میدهند. سایت هایی مانند دیجی کالا، موبایل دات آی آر و تکنولایف هم از نمونه سایت های ایرانی، هستند که می توانند به شما در مقایسه و انمتخاب گوشی مورد نظرتان کمک کنند.

در سایت تکنولایف برای هر گوشی نقد و بررسی تخصصی نوشته شده است که می‌تواند برای خرید گوشی حسابی کمکتان کند. همچنین این وب‌سایت وبلاگی دارد که به روزترین اخبار دنیای تکنولوژی و انواع مختلف آموزش رایگان مرتبط با دنیای موبایل را پوشش می‌دهد.

فرایند ثبت سفارش از این سایت هم بسیار آسان است، برای این کار نیاز به ثبت نام اولیه دارید. کاربران برای خرید از سایت تکنولایف باید ثبت نام کنند و اطلاعات خود را وارد سیستم کنند. پس از آن گوشی مورد نظرشان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایند و مبلغ موردنظر را پرداخت کنند. پس از تائید پرداخت و سفارش، خرید مورد نظر ثبت شده و طبق روز کاری ذکر شده به دست شما می‌رسد.

Phone Arena

شما می‌توانید هر اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری که از گوشی‌ها انتظار دارید در سایت Phone Arena پیدا کنید. این سایت یکی از منظم‌ترین سایت‌های معرفی گوشی است، زیرا تمامی بخش‌ها و اطلاعات به ترتیب و منظم چیده شده‌اند و این سبب شده تا کاربران تازه وارد نیز به راحتی بتوانند از این سایت استفاده کنند و دچار مشکل نشوند.

مقایسه‌ی گوشی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های این سایت است. در سایت Phone Arena نیز بخشی برای مقایسه تعبیه شده است. کاربران می‌توانند با ورود به بخش مقایسه Compare Phones، بهترین مقایسه را برای چندین گوشی مدنظرشان مشاهده کنند. برای مقایسه وارد بخش Compare Phones می‌شوید، سپس در بخش توضیحات قسمت Compare را انتخاب می‌کنید.

دسته‌بندی بسیار جزئی در اطلاعات عمومی و روتین گوشی‌ها در بخش مقایسه سایت Phone Arena، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. برای مثال از نظر رنگ ظاهری یا وزن گوشی‌های موبایل به سه دسته تقسیم شده‌اند و این برای کاربران مشخص می‌کند که رنگ ایده‌آل یا وزن گوشی مورد نظرشان در چه سطحی باشد.

منبع این مقاله:

entekhab.ir/002cxF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *