ایده هایی برای کیک تولد دخترانه

چند ایده برای کیک تولد دخترانه 2

اگر مطلب قبلی رازینه را در مورد ایده‌هایی برای کیک تولد دخترانه دیده‌اید؛ اما، همچنان به دنبال ایده‌های بیشتری برای انتخاب مدل کیک تولد دخترتان هستید، دعوت می‌کنیم تا در ادامه با رازینه‌مگ همراه باشید تا بتوانید با خیالی راحت بهترین و زیباترین طرح را برای کیک تولد دخترتان انتخاب کنید.

کیک تولد دخترانه با گل‌های صورتی
کیک تولد دخترانه گلدار زرد و بنفش

امروزه تقریبا همه ما، اهل شبکه‌های اجتماعی هستیم و استفاده از ایموجی‌ها از کارهای روزانه‌یمان محسوب می‌شود. اگر دختر شما نیز از علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی است، می‌توانید او را با کیک تولدی با طرح ایموجی غافلگیر کنید.

کیک تولد دخترانه با طرح ایموجی

حتما بخوانید:

گل و پروانه را می‌توان به شکل‌های مختلف برای تزیین جذاب کیک تولد دخترانه استفاده کرد. در ادامه چند مدل کیک تولد با طرح گل و پروانه را مشاهده می‌کنید.

کیک تولد دخترانه طرح گل و پروانه
کیک تولد دخترانه گل و پروانه
کیک تولد دخترانه با گل و پروانه
کیک تولد دخترانه گلدار

عموما دخترها به رنگ صورتی علاقه زیادی دارند. شما نیز می‌توانید برای تزیین کیک تولد دخترتان از این رنگ استفاده کنید. میکیموس نیز یکی از شخصیت‌های محبوب کارتونی است و دخترتان از دیدن یک کیک میکیموسی به وجد خواهدآمد.

کیک تولد دخترانه میکیموس صورتی
کیک تولد دخترانه فانتزی صورتی
کیک تولد دخترانه فانتزی صورتی

حتما بخوانید:

گل‌های صورتی و بنفش کیک زیر را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین طرح‌های کیک تولد دخترانه تبدیل کرده‌است. استفاده از این ایده‌ی جذاب را از دست ندهید!

کیک تولد دخترانه گلدار

اگر می‌خواهید خاطره کیک تولد دختر کوچولویتان برای همیشه در ذهنش ماندگار شود؛ می‌توانید از عروسک‌های بانمک و دوستداشتنی برای تزیین آن استفاده کنید.

کیک تولد دخترانه عروسکی

احتمالا کیک‌هایی با تزیین بستنی و شکلات را پیش ازاین نیز دیده‌اید؛ با این حال، بستنی و شکلات نمایی از کیک را به نمایش گذارند که همه برای خوردن آن لحظه‌شماری کنند.

کیک تولد دخترانه طرح بستنی و شکلات

حتما بخوانید:

اگر دختر شما نیز از آن دسته دختر‌هایی است که خود را شاهزاده‌ی قصه‌ها می‌بیند، می‌توانید با کیک تولد تاجدار دنیای رویا‌های او را واقعی‌تر نمایید!

کیک تولد دخترانه تاجدار
کیک تولد دخترانه فانتزی
کیک تولد دخترانه آبی ستاره دار
کیک تولد دخترانه رنگارنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *