چند ایده برای نورپردازی راه پله با چراغ دیواری، چراغ سقفی و لوستر

یکی از فضاهایی که در منزل شما میتواند به زیبایی دکوراسیون شما کمک کند و طراحی خانه را تازه نگه دارد نورپردازی راه پله است. این بخش خانه بخاطر باریک بودن از چشم خیلی ها پوشیده است و زمانی که شما به ایده نورپردازی آن بیاندیشید خانه ای متفاوت خواهید داشت

آتیلالایت از چراغ آویز دراماتیک گرفته تا نورپردازی‌های نواری مدرن استفاده می‌کند تا هوشمندی، خلاقیت و تخصص خود را به خوبی در محیط راه پله و طراحی نورپردازی انواع راه پله به شما نشان دهد.

در این مطلب چند ایده نورپردازی راه‌پله را به شما میگوییم که برای روشن کردن راه پله استفاده می‌شوند. برخی از این ایده‌ها به پیکربندی‌های خاصی از طراحی پلکان شما بستگی دارد، اما اگر دارید روی یک پروژه ساخت کار می‌کنید، نوع نورپردازی را بهتر است از اول در نظر بگیرید.

ایده نورپردازی برای راه پله چند طبقه


در راه پله های چند طبقه می توان از طراحی چاه نوری استفاده کرده بدین صورت که نور به صورت مرکزی قرار گرفته شود. چراغ سقفی و لوسترهایی که از چند آویز تشکیل شده‌اند، راه حل مناسبی برای پله‌ها هستند. از این نوع چراغ برای دو تا چند طبقه میتوان کمک گرفت.

چراغ آویز برای پله در یک طبقه


مکانی دیگر که میتوان از چراغ آویز استفاده مرد خانه هایی با راه پله یک طبقه است . این آویزها تضمین می‌کنند که هر دو طبقه از نور چراغ بهره‌مند شوند. طراحی چراغ آویز را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد طول آویز را کم یا بیشتر کرد. مطمئن شوید که کابل چراغ، ارتفاع دلخواه شما برای نورپردازی راه‌پله دارد.

چراغ دیواری برای روشن کردن راه پله


یکی از بهترین گزینه‌ها برای نورپردازی پله‌ها به جای روشن کردن تمام پله، نورپردازی راه پله با چراغ دیواری به صورت جهت‌دار است.

ایده های نورپردازی زیر پله برای پله های شناور


استفاده ازپله‌های شناور میتواند جذابیت خانه را دو چندان کند، حال اگر با نورپردازی زیرپله آن را ترکیب کنید، طرحی شگفت انگیز به دست خواهید آورد. به کمک چراغ LED فضا را برای خانه خود زیبا کنید

پلکان را از پایین روشن کنید

میتوانیم به نور پردازی از زاویه دیگری فکر کنیم نیازی نیست همیشه نور به صورت مستقیم باشد به نظر من یکبار به نور پردازی از پایین هم فکر کنید ایده ای نو و جذاب است

از چراغ دیواری فلاش برای روشن کردن دیوارهای راه پله استفاده کنید


چراغ دیواری می‌تواند برای یک راه پله باریک مشکل ساز باشد، زیرا باید طرحی را پیدا کنید که مانع استفاده از پله‌ها نشود. ممکن است یک دیوارکوبی را در یک منطقه از راه پله قرار داد که مانعی برای رفت و آمد نباشد، مانند گوشه چرخش در راه پله. چراغ‌های دیواری نیمه فلاش می‌توانند برای روشن نگه داشتن محیط بدون ایجاد مانع مناسب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *