چرا منوپاد به گوشی وصل نمی شود؟

دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی یکی از مسائل رایجی است که هنگام استفاده از منوپاد ها، خصوصا منوپاد های ارزان قیمت و بی کیفیت پیش خواهد آمد. حتما هنگام خرید منوپاد، گوشی خود را به همراه داشته باشید و سعی کنید منوپاد هایی که از برندهای متفرقه و بی ارزش هستند را به هیچ وجه خریداری نکنید.

دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی یکی از مسائل رایجی است که هنگام استفاده از منوپاد ها، خصوصا منوپاد های ارزان قیمت و بی کیفیت پیش خواهد آمد. حتما هنگام خرید منوپاد، گوشی خود را به همراه داشته باشید و سعی کنید منوپاد هایی که از برندهای متفرقه و بی ارزش هستند را به هیچ وجه خریداری نکنید.

فروشگاه جانبی با توجه به استفاده فراوان از گوشی های موبایل و سایر لوازم الکترونیکی با هدف رفع نیازهای محصولات شما اقدام به عرضه لوازم جانبی با کیفیت اورجینال کرده است. یکی از این لوازم جانبی مهم و پر استفاده، منوپاد ها هستند که اگر در تهیه آن دقت لازم را نداشته باشید، با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

چگونگی اتصال مونوپاد به گوشی

در این قسمت درباره انواع منوپاد ها و چگونگی اتصال مونوپاد به گوشی شما خواهیم گفت. دو نوع منوپاد در بازار وجود دارد؛ یکی منوپاد های سیم دار هستند که با زدن یک سر سوکت به گوشی و یکی به منوپاد اتصال برقرار شده و شما قادر به استفاده هستید و دیگر منوپادی که موضوع بحث الآن ما است و استفاده بیشتری دارد، منوپاد های بی سیم یا بلوتوث دار هستند که از طریق اتصال بلوتوث منوپاد با بلوتوث گوشی شما انجام می گیرد.

 به طور مختصر نحوه کارکرد این منوپاد را به گوشی موبایل شما خواهیم گفت:

  • در مرحله اول باید منوپاد خود را روشن کرده و گوشی تان را در مرکز نگهدارنده منوپاد به صورت ثابت قرار دهید.
  • نگهدارنده را که گوشی شما در آن است بر روی محور پیچشی دسته منوپاد گذاشته و سعی کنید خوب تنظیمش کنید.
  • به هر اندازه که نیاز دارید، دسته مونوپاد خود را باز کنید.
  • بلوتوث گوشی موبایل خود را فعال کنید و اجازه دهید که بلوتوث گوشی شما با بلوتوث منوپاد کانکت شود. (جستجوی دستگاه مورد نظر بزنید و آن را انتخاب کنید)

بعد از این اقدامات حالا شما قادر به عکاسی و یا فیلم برداری با گوشی خود هستید.

دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی این است که بسیاری از افراد، منوپاد های نامرغوب و با قیمت ارزان خریداری می کنند.

دلایل متداول وصل نشدن منوپاد به گوشی

یکی از رایج ترین دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی این است که سایز گوشی شما به منوپادی که خریداری کرده اید نمی خورد و برای گوشی شما مناسب نیست. بسیاری از منوپاد ها به مقدار کمی گیره آنها باز می شود و برای بیشتر گوشی های لمسی کارایی ندارد.  

همچنین هنگام تنظیم گوشی روی منوپاد نا معتبر و دارای سایز نامناسب، ممکن است گیره یا میله آن شکسته شود، پس مطمئن شوید که منوپادی که شما خریداری کرده اید سایز درست و اندازه گوشی شما داشته باشد، چون اگر گوشی در روی منوپاد خوب جا نیفتد، اتصال غیر ممکن است.

از دیگر دلایل وصل نشدن منوپاد به گوشی این است که بسیاری از منوپاد های بی سیم، بی کیفیت هستند و از اتصالات ضعیف بلوتوثی برخوردار هستند. این نوع منوپاد ها در هر بار استفاده نیاز به اتصال مجدد دارند و نمی توانند اطلاعات گوشی شما را ذخیره کنند که در اتصال بعدی مشکل ساز می شود.

اگر شما منوپاد دارای برند معتبر خریداری کنید، دچار این مشکلات نخواهید شد. بسیاری از منوپاد های نا مرغوب باتری های ضعیف دارند و هنگام استفاده شما را دچار مشکل می کنند.

منوپاد هایی که با کیفیت هستند امکان شارژ باتری در هر ساعت و هر جایی را دارند. یکی از دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی این است اگر شارژ گوشی شما کم باشد، بلوتوث منوپاد قادر به راه اندازی شدن نیست. عدم شناسایی بلوتوث گوشی، توسط منوپاد یا برعکس هم از مشکلات برقراری اتصال گوشی به منوپاد است.

چند راه حل عدم اتصال منوپاد به گوشی

  • برای دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی اطمینان حاصل کنید که گوشی موبایل شما به دستگاه دیگری وصل شده است یا نه؟
  • Unpair کردن و مجددا Pair کردن هم ممکن است یکی از راه حل های مشکلات برقراری اتصال شما باشد.
  • اگر مساله از بلوتوث شما نبود، با راه اندازی مجدد گوشی مشکلتان حل خواهد شد.
  • حتما مطمئن شوید که منوپاد بلوتوثی شما به اندازه کافی شارژ دارد یا با نوع گوشی شما قابل اتصال است.
  • همچنین بررسی کنید که گوشی شما با مُد درست تنظیم شده باشد.

سخن پایانی

سعی کردیم که در این مقاله مشکلات رایج دلیل وصل نشدن منوپاد به گوشی را برای شما بیان کنیم تا اگر با این مساله روبرو شدید، بتوانید علت عیب نقص اتصال خود را بدانید ولی حتما قبل از اینکه برای خرید منوپاد اقدام کنید سعی کنید گوشی خود را به همراه داشته و از فروشگاه های معتبر، برندهای اصل و اورجینال تهیه کنید.

فروشگاه جانبی یکی از مراکز فروش لوازم جانبی محصولات الکترونیکی است که هم به صورت اینترنتی و هم حضوری بهترین نوع این محصولات از جمله منوپاد را در اختیار شما می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *