ماجرا طلاق نگار جواهریان و رامبد جوان

ماجرای طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان

این روزها شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام در خصوص طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان به گوش می‌رسد.

البته تا این لحظه هیچ کدام از این دو هنرمند واکنشی به این شایعات نشان نداده‌اند که این موضوع باعث تعلیق بیشتر در خصوص اخبار طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان شده است.

سایت‌های اینترنتی حوزه سلبریتی‌ها و هنرمندان، با بیان این که نباید این اخبار را جدی گرفت، از اظهار نظر قطعی راجع به صحت اخبار حول طلاق نگار جواهریان و رامبد جوان خودداری کرده‌اند. مجله رازینه نیز به طور مستقل قادر به تایید یا رد این اخبار نیست. بنابراین اخبار راجع به جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شبکه های اجتماعی، این روزها منشا بسیاری از سو تفاهم ها به ویژه برا قشر هنرمند، بازیگران سینما و تلویزیون و همچنین سایر افراد مشهور هستند.

رامبد جوان، مجری برنامه پرمخاطب طنز تلویزیون و شبکه نسیم یعنی خندوانه، درسال 95 با نگار جواهریان ازدواج کرد. او قبلا با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی نیز زندگی کرده بود ولی از هر دو نفر طلاق گرفته بود.

تکمیلی: واکنش رامبد جوان  به شایعات طلاق او و همسرش

رامبد جوان با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نسبت به شایعات منتشر شده در خصوص طلاق او و همسرش واکنش نشان داد:

واکنش رامبد جوان به شایعات طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان
واکنش رامبد جوان و نگار جواهریان به شایعات طلاق آن ها

 

او در کامنتی به یکی از مخاطبان نوشت: «امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین که طلاق شایعه‌ای بیش نبوده…»

زندگی نامه نگار جواهریان

در خصوص زندگی‌نامه نگار جواهریان، سایت ویکی پدیا اینگونه نوشته است: نگار جواهریان (متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد. وی در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستین استوارت حرف زده‌است.

زندگی نامه رامبد جوان

در صفحه اختصاصی رامبد جوان در ویکی پدیا می‌خوانیم: رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

یک دیدگاه در “ماجرای طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *