عکس پروفایل مخصوص نوروز 98

عید نوروز یکی از سنت‌های باستانی ما ایرانیان بوده و از دیرباز به آن توجه فراوانی می‌شده است. این روز که اولین روز سال شمسی است، برای همه روز عید به حساب می‌آید. در جای جای جهان کم کم رد پای نوروز ایرانیان دیده می‌شود و نزدیک است که به یک سنت جهانی تبدیل شود. نوروز برای ایرانیان همیشه قداست ویژه‌ای داشته و دارد و خانواده‌ها در این روز معتقدند باید لباس نو بپوشند و خواسته‌های خود را از خداوند متعال در ساعات اولیه سال جدید بخواهند.

سبزه، سیر، سمنو، سنبل و… هر کدام نماد یک آرزو در سفره‌هاست. سبزه اما نماد زندگی، سرزندگی است و جزء جدانشدنی سفره‎های عید نوروز به حساب می‌آید. عید که از راه می‌رسد به دیدار آشنایان و عزیزان می‌رویم و هر کجا سبزه‌های مختلفی می‌بینیم. برای دیدن انواع سبزه‌های نوروز به صفحه انواع سبزه‌های نوروز سر بزنید.

در ادامه شما انواع واقسام پروفایل‌های مخصوص عید نوروز را می‌بینید. همانطور که سنت ایرانیان گذشته بر نو شدن و نو پوشیدن در این روز بوده است، امروز هم با آپدیت همان سنت مردم پروفایل‌هایشان را نو می‌کنند. پس شما هم از قافله عقب نمانید و یک پروفایل زیبا برای نوروزتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

 

عکس پروفایل نوروز دلخواهتان را از لیست زیر ببینید.

یک دیدگاه در “عکس پروفایل مخصوص نوروز 98”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *