دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام با قوی ترین فیلتر شکن

دیلیت اکانت اینستاگرام همیشه یکی از دغدغه های کاربران فضای مجازی بوده و این روز ها با فیلتر شدن اینستاگرام کمی کار سخت تر شده است. اما همیشه برای حذف اکانت اینستاگرام راهی وجود دارد که در همین مقاله با همکاری و مشارکت مجموعه بزرگ راست چین (اولین و بزرگترین مارکت پلیس وردپرسی ایران ) بهترین راه تغییر IP سیستم را به شما معرفی می کنیم.

روش های حذف اکانت اینستاگرام

به دو طریق دائمی و موقت می توان دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام داد. کاملاً هم از نام هر دو بخش مشخص است که در روش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام اکانت شما برای همیشه و به صورت دائمی پاک خواهد شد.

اما در روش حذف اکانت موقت اینستاگرام، حساب کاربری شما فقط برای مدتی پاک می شود و درصورت درخواست اکانت شما به راحتی برگشت داده می شود.

ما در این مقاله روش حذف دائمی اینستاگرام را به شما یاد خواهیم داد.

همچنین بخوانید: آموزش دانلود از اینستاگرام «استوری، فیلم، پروفایل و هایلایت»

قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام…

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، این روز ها برای حذف اکانت اینستاگرام نیاز به یک فیلتر شکن یا بهتر است بگویم که نیاز به یک سیستم تغییر IP داریم.

شاید در نگاه اول بهترین راه برای تغییر IP، استفاده از فیلتر شکن ها باشد اما این روز ها با فیلتر شدن اینستاگرام، مسدود شدن فیلتر شکن ها شدت گرفته اند تا به جایی که تقریباً هیچ فیلتر شکنی درست عمل نمی کند.

اما همیشه راهی وجود دارد…

تنها VPN هایی که امروزه شناسایی نشده اند و دستگاه فیلترینگ از شناسایی آن ها تقریبا عاجزاند، VPN های اختصاصی هستند.

این نوع VPN ها شبیه به همه VPN های دیگر عمل می کنند اما با این تفاوت که عمومی نیستند. یعنی فقط افراد محدودی که سازنده آن VPN در نظر گرفته، قابلیت دسترسی به آن را دارد.

همین موضوع باعث شده است که VPN های اختصاصی کمتر از بقیه vpn ها شناسایی شوند و بسیار کمتر بلاک و مسدود شوند.

برای ساخت یک VPN اختصاصی کافیست کمی در اینترنت جستجو کنید. آموزش های زیادی درباره این موضوع وجود دارد. با دیدن آن ها به راحتی یک VPN ایجاد کنید و به دلیل پایداری اتصال و عدم قطعی پی در پی و امنیت بالای اتصال از نتیجه لذت ببرید.

آموزش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

برای دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام، سیستم تغییر IP را فعال و آموزشات را مرحله به مرحله دنبال کنید.

همانطور که گفته شد در این مقاله فقط به بررسی آموزش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام می پردازیم. اما اگر که به آموزش کامل و جامع تمامی روش های حذف اکانت اینستاگرام نیاز دارید؛ به مقاله دیلیت اکانت اینستاگرام مراجعه کنید. در این مقاله آموزش ویدئویی برای دو روش دیلیت اکانت اینستاگرام آورده شده است.

خب بریم سراغ حذف دائمی اکانت اینستاگرام.

1. برای دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام وارد لینک https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent شوید.

2. اگر که این کار با کامپیوتر انجام می دهید، باید دقت کنید که به حساب خود متصل شده باشید. اگر که حساب جیمیل شما روی سیستم شما لاگین باشد، تصویر زیر نمایش داده میشود.

در غیر این صورت به صفحه لاگین یا صفحه ورود هدایت می شوید. ابتدا بایستی که اطلاعات ورود خود را وارد کنید و بعد از آن دوباره به آدرسی که در بالا قرار داده شده است وارد شوید.

3.در فیلد  Why do you want to delete rtltheme_support?از شما دلیل دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام را می پرسند. اگر دلیل خاصی دارد از بین گزینه ها یکی را انتخاب کنید. در غیر این صورت گزینه Something else را انتخاب کنید.

4. به صورت خودکار فیلد Re-enter your password باز می شود.

الف: در این باکس پسورد یا همان رمز عبور به حساب کاربری خود را وارد کنید.

ب: دقت کنید که یا دیلیت اکانت دائم اینستاگرام شما 1 ماه فرصت دارید تا آن را بازگردانی کنید. به این معنی ست که تا این 1 ماه اگر نظر شما عوض شد به راحتی دوباره به اکانتتان برگردید. تاریخ انتهای این مهلت را به میلادی در صفحه می بینید.

پ: اگر که تصمیم تان برای دیلیت اکانت اینستاگرام قطعی است روی گزینه Delete your account کلیک کنید.

5. بعد از زدن گزینه Delete your account پیغام …your account will be deleted on به شما نشان داده می شود. این پیغام نشان دهنده این است که دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام شما با موفقیت انجام گرفته و تا تاریخ مشخص شده می توانید نسب به بازگردانی آن اقدام کنید.

کلامی با شما صاحبین کسب و کار در اینستاگرام

این روز ها متاسفانه کسب و کار های زیادی تحت تاثیر فیلترینگ شدید اینستاگرام لطمه خورده اند و حتی در خطر تعطیلی و ورشکستگی هستند. ما از اتفاق بوجود آمده از صمیم قلب ناراحت هستیم چون تمامی کسب و کار های دیگر را هم تحت تاثیر قرار داده است.

خبر بد تر اینجاست که مسئولین و مسببین این موضوع، اطلاع از فیلترینگ دائمی و همیشگی اینستاگرام می دهند. اما باید ایستاد و دست روی دست گذاشت و شاهد از بین رفتن کسب و کار های هم وطنانمان باشیم؟

خیر. به همین دلیل در چند روز اخیر به صورت کاملاً فشرده، تمرکزمان روی ساخت و تدوین دوره آموزش وردپرس بود تا به کمک صاحبان کسب و کار های اینستاگرامی بیاییم و کاملا رایگان به آنها یاد دهیم که چگونه با وردپرس بدون یک خط کد نویسی زیباترین و بهترین سایت ها را ایجاد کنند.

از این فرصت استفاده کنید و سایت خودتان را طراحی کنید. امیدوارم از آموزش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام هم نهایت لذت را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *